Steinmann Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette stemmer ikke om det lages en alternativ HTML-versjon av siden. Kan man lage det i html, hvorfor da bruke flash. Ofte får man en ikke oppdatert og ufunksjonell html versjon Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du tar feil, atom. Jeg glemte å si at det er når en hel side er laget i ren Flash. Da er den i mine øyner ikke mye tilgjengelig lenger. Det er riktig. Men samtidig må du ta hensyn til målgruppa di. Flash er eit _svært_ kraftig verktøy når det er brukt riktig. Brukt feil er det like ille som dårlig HTML. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Do websites need to look exactly the same in every browser? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Do websites need to look exactly the same in every browser? Slående argumentasjon. Ellers er jeg enig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Så enig, så enig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Do websites need to look exactly the same in every browser? Nais Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hehe, den var fin. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nok en genistrek av Dan Cederholm Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Finnes det noe portal-CMS som er lett å bruke? Jeg liker ikke Joomla. =/ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hm, skal sjekke Drupal, men jeg lurer på om jeg rett og slett skal bruke Wordpress. Må bare finne en måte å hindre brukere i å poste ting andre steder enn under sin underside eller sin kategori... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 http://wordpress.org/extend/plugins/bind-user-to-cat/ Denne kan sikkert funke i tilfelle, men den hadde fått ganske dårlig score, da. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Litt enkel PHP-argumentasjon er vel alt som skal til for å utføre det Mr. Berg? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 bind-user-to-cat binder ikke brukerne til å lage sidene sine under en viss underside. Jeg får prøve å modifisere filene litt, ja Skal vel ikke så mye til. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Grøss og gru, hvilket "verltøy" er det de bruker? Et som ikke gir alternativer for pene farger, luft og line-height. Og en avis bør så absolutt ha kjennskap til typografi, men mangler dessverre kunnskap til å få det til i HTML. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Grøss og gru, her kommer altså oppslagsverket for utviklere av verdensnettet, også ser sidene dems ut som en ny kjønnsykdom! Utviklerne av verdensnettet bør absolutt ha kjennskap til design. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Grøss og gru, her kommer altså oppslagsverket for utviklere av verdensnettet, også ser sidene dems ut som en ny kjønnsykdom! Utviklerne av verdensnettet bør absolutt ha kjennskap til design. Backup Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Fargene minnet skummelt om webkafeen.no Edit: fargen Endret 11. desember 2007 av rødøye Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 bind-user-to-cat binder ikke brukerne til å lage sidene sine under en viss underside. Adds a control panel which the admin can use to restrict posts by selected users to a selected category. En kategori er jo ikke noe annet enn en Page. Men ja, er jo bare å hive inn noe PHP. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Grøss og gru, her kommer altså oppslagsverket for utviklere av verdensnettet, også ser sidene dems ut som en ny kjønnsykdom! Utviklerne av verdensnettet bør absolutt ha kjennskap til design. Plain text Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå