dimiles Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 ARGH!! dere fikk meg til å tro at Telenor hadde satt opp hastigheten min (fikk 784 elns og har 384 ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 @ MarvilHvis du er 204, så må du vel ligge i fosterstilling i den senga *ond latter*. Vel, jeg kommer vertfall oppi senga mi selv jeg.. I motsetning til deg, småen (164).. Si meg, får du barnerabatt på bussen enda..? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 @ MarvilHvis du er 204, så må du vel ligge i fosterstilling i den senga *ond latter*. Vel, jeg kommer vertfall oppi senga mi selv jeg.. I motsetning til deg, småen (164).. Si meg, får du barnerabatt på bussen enda..? Som dere sikkert skjønner så er 164 IQ'en min, mens jeg egentlig er 181 høy. For jeg er nemlig så stor! --> Alle fargekomboer tas i mot med takk... Har en liggende nå, men den blir sikkert ikke godtatt. Kommer å lage en ny side med fargeprøver senere i dag, og da håper jeg dere blir med å bestemmer hvilken farge som blir den nye... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 meh knø men den validerer! Oh really ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) http://home.no.net/hwpt/pt/speed.png Jeg eier dere alle Jaså? Er ikke verre for meg å bare taste masse drit i url, så gruser jeg deg totalt... Eller nei... L I N K /me gruser sigmoi totalt! Endret 14. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå kan dere få tippe hvem som er tilbake!! Tilbake, bedre enn noensinne. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå kan dere få tippe hvem som er tilbake!! Tilbake, bedre enn noensinne. Vel... Jeg er ihvertfall tilbake... Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Vil jeg ikke ha deg på MSN?? Har deg da i favorittgruppa mi jeg *mumle noe om han sendte deg en sånn kontaktgreie, for å få deg inn på sin msn, men ikke fått noe svar* *fortelle sakte og rolig at jeg tilogmed har snakket med deg på MSN* Lurte på om du fikk mange spørsmål fra vennene dine utenfor forumet om hva endebolle er Vet du hva? Jeg har faktisk aldri fått det spørsmålet. Fikk du svar så detter jeg av stolen... Du står ikke på lista mi på MSN en gang... *prøver igjen* .--------------------------------------------------------------------. | Session Start: 8. mars 2004 | | Participants: | | Jørgen ([email protected]) | | Sigmoidéus (Spiser endenboller) ([email protected]) | .--------------------------------------------------------------------. [22:09:40] Jørgen: dude! [22:10:02] Jørgen: hva sier alle de andre kontaktene dine når de ser at du spiser endenboller? [22:10:28] Sigmoidéus (: Har ikke hørt noe ennå *dunk* Endret 14. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Noen andre her som *kremt* har IE5.0 hacks i css'en sin? ...noen som ikke har det? Marve: Og da har /me mekka bilder av Casa Marvil.. Hvorfor har alle så trange skrivebord? Det er jo der dere sitter hele dagen, så å spandere på seg litt plass er jo viktig... Marve: Ikke så enkelt å kombinere den og D EN N E.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 meh knø men den validerer! Oh really ? it did! Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Marve: Ikke så enkelt å kombinere den og D EN N E.. Den? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 @ enden... x Trodde Jørgen var han jorgenindahouse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg holder på med en kult-film side og et forum. Trenger en slående tittel, på engelsk da. Noen tips? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) @ enden... x Trodde Jørgen var han jorgenindahouse Du burde da ha sett avataren min PT: denne White: CultiVision Endret 14. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Noen andre her som *kremt* har IE5.0 hacks i css'en sin? ...noen som ikke har det? Marve: Og da har /me mekka bilder av Casa Marvil.. Hvorfor har alle så trange skrivebord? Det er jo der dere sitter hele dagen, så å spandere på seg litt plass er jo viktig... Marve: Ikke så enkelt å kombinere den og D EN N E.. Om skrivebord; Vet ikke helt.. Når jeg flytter skal jeg på IKEA og kjøpe noe alla PoleCat, det er genialt.. Trenger bare et langt og dypt bord, med fire bein. Men slik det er nå, er faktisk j*vli herlig å sitte. Og dualscreen oppsettet funker fett, både fysisk og psykisk.. Om CSS; Vel, når jeg brukte den list-greia kom det under hverandre, fikk det ikke attmed hverandre. Nå fant jeg en annen (les; rippa arve sin), men det b0ger seg litt i FireFox og Opera..:realmad Men koden validerer, though.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Har aldri blitt så kvalm av 2 pølser før.. SPYR SNART! har dere epler og bananer her i kafèen? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 har dere epler og bananer her i kafèen? Står en fruktskål på disken der borte Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 masse tull For å få ei liste horisontal må du sette float: left; på <li> Lenke til kommentar
epsil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) For å få ei liste horisontal må du sette float: left; på <li> Det holder å sette display til inline på li (jf. Listutorial 4). Det er bare dersom du ønsker å få listeelementene helt inntil hverandre at du trenger å bruke float: left (eventuelt på a-elementer innenfor li-ene). Endret 14. mars 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå