Redak Tøren Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kommer når du minst venter det... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Oh, I like it. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har vi ikke allerede <code> for det, da? <pre> skal brukes til preformattert tekst. ASCII art er et eksempel (blant mange flere) på tekst hvor det er uhyre viktig at ikke flere etterfølgende mellomrom slås sammen til ett, og at tabs rendres skikkelig. <pre> er et nyttig element med en semantisk verdi. En kombinasjon av pre og code vil være det letteste, så du slipper å omforme mellomrom til i HTML-koden. Bruk <code> og code{white-space: pre;} Denne koden vil ikke gi samme resultat om CSS er avslått. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Altså ikke semantisk. Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 I Python spiller mellomrom og linjeskift en vesentlig rolle, så da må dette innholdet komme frem ved hjelp av ren HTML. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Tror? Alle vet det vel? Endret 10. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Altså ikke semantisk. Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Eg trur i alle fall det. Tippar du er rundt 38, og har måne. Endret 10. desember 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Altså ikke semantisk. Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Om du ikke er det, hva har jeg tatt på meg selv for da? Finnes det et "gratis" alternativ til enkeltpersonforetak for to som vil jobbe sammen? Noen av dere som har erfaring med DA? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Altså ikke semantisk. Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Hva har mellomrommene og pre-formateringer med semantikk å gjøre? <pre> definerer jo ikke noe. PS: Jeg tror du har måne og grått hår... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Altså ikke semantisk. Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Om du ikke er det, hva har jeg tatt på meg selv for da? Finnes det et "gratis" alternativ til enkeltpersonforetak for to som vil jobbe sammen? Noen av dere som har erfaring med DA? Du kan ha opptill 5 personer i et enkeltpersonsforetak uten å registrere deg i foretaksregisteret. Rettelse: Alle enkeltpersonforetak kan registrere seg gratis i Enhetsregisteret. De har også rett til å registrere seg i Foretaksregisteret, men det koster penger. Hvis enkeltpersonforetaket har minst fem ansatte eller driver varehandel, har det registreringsplikt i Foretaksregisteret. Endret 10. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå koster det ikke mer en 2.500,- å registere seg i foretaksregisteret, så er greit å gjøre det uansett - ihvertfall om man har litt planer for bedriften sin Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 @Skaflem: Mailer du meg infoen om fakturaen for Webkaféen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det kan jeg gjøre. Fakturaen ligger hjemme, så fikser det når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Altså ikke semantisk. Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Poenget er jo at det er situasjoner hvor formatering er semantisk. Altså hvor formateringen er en del av meningen/innholdet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Mange her som tror jeg er over 30 og har måne?40 med måne. jah. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering. Altså ikke semantisk. Mange her som tror jeg er over 30 og har måne? Jeg tror du ligner på han her: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er jo Sebastian. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Fisken ligner ikke på en piraja, Ole! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Finnes de gamle kapitlene et sted, til glede for nye lesere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå