Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vi ikke allerede <code> for det, da?

 

<pre> skal brukes til preformattert tekst. ASCII art er et eksempel (blant mange flere) på tekst hvor det er uhyre viktig at ikke flere etterfølgende mellomrom slås sammen til ett, og at tabs rendres skikkelig. <pre> er et nyttig element med en semantisk verdi. :)

En kombinasjon av pre og code vil være det letteste, så du slipper å omforme mellomrom til   i HTML-koden.

 

Bruk <code> og code{white-space: pre;}

Denne koden vil ikke gi samme resultat om CSS er avslått.

Lenke til kommentar
Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering.

Altså ikke semantisk.

 

Mange her som tror jeg er over 30 og har måne?

Om du ikke er det, hva har jeg tatt på meg selv for da? :dontgetit:

 

Finnes det et "gratis" alternativ til enkeltpersonforetak for to som vil jobbe sammen? Noen av dere som har erfaring med DA?

Lenke til kommentar
Gjelder jo det meste. Definisjonen av <code> er der fortsatt. Pre er en formatering.

Altså ikke semantisk.

 

Mange her som tror jeg er over 30 og har måne?

Om du ikke er det, hva har jeg tatt på meg selv for da? :dontgetit:

 

Finnes det et "gratis" alternativ til enkeltpersonforetak for to som vil jobbe sammen? Noen av dere som har erfaring med DA?

 

Du kan ha opptill 5 personer i et enkeltpersonsforetak uten å registrere deg i foretaksregisteret.

 

Rettelse:

Alle enkeltpersonforetak kan registrere seg gratis i Enhetsregisteret. De har også rett til å registrere seg i Foretaksregisteret, men det koster penger. Hvis enkeltpersonforetaket har minst fem ansatte eller driver varehandel, har det registreringsplikt i Foretaksregisteret.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...