Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lüls, Tor. Både intetsigende, dumme innlegg og sutring? :wee:

 

Igjen, bra du tolker utifra hva du tror det står, svart på hvitt, istedenfor å lese det. Har ikke skrevet at du ikke skal poste lenker, har ikke sagt det være diskusjon. Har sagt at jeg er pent lite interessert i poste-lenke-maniaen, bare for å poste lenka og ikke en gang bry seg med å skrive noen ord om hva som gjemmer seg bak den eller hva man mener om det aktuelle budskapet. For all del, fortsett å lage innlegg som "Løøøls" med litt flere vokaler etter hverandre enn det skal være, så det blir "morsomt", og se ut som en idiot. Det funker på MSN, i kafeen blir det litt meningsløst.

 

Hvorfor bygger du ikke videre på denne, Hein?

harldsonberg.net v1

Kom aldri videre med den skissa, mulig jeg kan få til noe nå utover. Syns jeg liksom må ha en side.

Lenke til kommentar
Gidder ikke skrive en kort mening om en artikkel?
Nei
Er den da verdig en link i det hele tatt, om det er slik det er?
Ja

 

Ikke latskap, men av den grunn at jeg ikke prioriterer å skrive en kort oppsummering av linkens innhold, når jeg vet at de fleste vil sette pris på lesningen.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Kunstig? Det er jo bare å si sin egen mening, ser ikke noe kunstig med det. Syns det burde komme automatisk når man poster en artikkel.

 

Men irritasjonen oppstår mest på grunn av MSN-innleggene, der man heller kan la være å poste. Greit nok at det er en kafé-/OT-tråd, men man trenger ikke skrive "Mjeeeeeh :/" bare for å skrive noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...