Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er usemantisk fordi li ikke tilsier at det er en lenke, noe a gjør. Anchor er noe som fører deg videre i min bok hvertfall.

Synes ikke at en liste tilsier mer enn at det er en liste. Dermed feil.

Og hvorfor synes du det er logisk at et anker skal være en lenke? Jo, fordi det er sånn du har lært det og ingen annen grunn. Verden utvikler seg vettu - nye behov oppstår og dekkes:)

 

 

Husk at i gode gamle dager, da jeg var ung, ble a brukt til intern navigasjon. Derav anker :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen fungerende newsletter-plugins for siste wordpress egentlig? Alle som gjorde en decent jobb uten at man måtte betale bare for å teste er jo utdatert etter de siste oppdateringene siden jeg jobbet med wp sist...

 

Jeg trenger et HTML nyhetsbrev med en ferdig mal (egentlig bare et bilde i headeren) som stapper inn siste innlegg fra gitt kategori og sender til en liste over adresser. Hadde jeg kjent wordpress godt skulle jeg laget det selv - så enkelt bør det være.

Lenke til kommentar
Et anker representerer jo også en forbindelse. En forbindelse fra båten/nettleseren og til et punkt på havbunnen/internett, for eksempel? :)

 

Njæææ, klønete i så fall :p

 

<href url="blabla">Hei</href> hadde kanskje vore den beste løysinga i mine auge. Det er jo det oppgåva til ei lenke er, å referere til anna (hypertekst-)innhold.

Lenke til kommentar
Hva mener man om det her?

 

Fikk en oppgave på M&K-linjen om å lage en side.

 

Morgenkaféen

Meget pen. Men det er vanskelig å se skikkelig hvordan siden vil bli uten ting som meny, sidebar, flere artikkler nedover osv.

 

Men noe du bør forbedre er typografien i brødteksten. Linehighten er for lav og det er alt for lange linjer. I tillegg vet jeg ikke helt om jeg syns det typefacet du brukte ble bra. Men det kan hende det funker bedre når du justerer lineheighten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...