loathsome Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Våre MK-lærere er faktisk meget dyktige Ekstremt god peiling på design, typografi, html og alt som hører til. Hvilken skole da? Akademiet Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 The Principles of Beautiful Web Design var ikke en beautiful bok inni, altså. Mistet litt lysten til å lese den. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du et lavoppløst eksempel? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Har du, eller noen andre, noen gode bøker å anbefale? Jeg trenger noen til ønskelisten min. Edit: Noe innenfor disse emnene: Typografi, Web, Grids osv Endret 5. desember 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Woho, YUI har kommet med CSS Selector Engine! Hvis ikke det er en grunn til å bruke YUI, vet ikke jeg hva som er det. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Woho, YUI har kommet med CSS Selector Engine! Hvis ikke det er en grunn til å bruke YUI, vet ikke jeg hva som er det. Hvorfor ikke jQuery? var elements = YAHOO.util.Selector.query("#content p.hello"); vs. var elements = $("#content p.hello"); Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kanskje fordi YUI er det beste JS-rammeverket. Jeg liker YUI, så hvorfor ikke bruke det Edit: For ikke å si at man også har test og filter, i tillegg til query. Nå vet jeg ikke om jQuery også har det, men det er absolutt greit å ha. Endret 5. desember 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mye enklere og bruke yahoo sin Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Mye enklere og bruke yahoo sin Det er vel et emne for diskusjon. Synes YUI virker litt bloated og klumsete å bruke i forhold. Altså, hvordan kan f.eks. en AJAX-forespørsel bli enklere enn i jQuery? $('#element').load('url', {param: value} ); i forhold til var request = YAHOO.util.Connect.asyncRequest('POST', sUrl, callback, postData); Edit: Eller hva med: var nodes = YAHOO.util.Selector.query('ul li.selected'); YAHOO.util.Dom.setStyle(nodes, 'border', '1px solid red'); vs. $('ul li.selected').css('border', '1px solid red'); Endret 5. desember 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kanskje fordi YUI er det beste JS-rammeverket. Najs argument! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Slenger meg på toget og syns chaining er mye mer effektivt Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Help Anyone? (script.aculo.us + slide relatert) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Slenger meg på toget og syns chaining er mye mer effektivt Tritto'ed. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mye enklere og bruke yahoo sin Eid. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mye enklere og bruke yahoo sin Eid. Du sitter å røyker for noe a gutt? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mye enklere og bruke yahoo sin Eid. Du sitter å røyker for noe a gutt? Luft! Du har ikke svart på dette Mye enklere og bruke yahoo sin Det er vel et emne for diskusjon. Synes YUI virker litt bloated og klumsete å bruke i forhold. Altså, hvordan kan f.eks. en AJAX-forespørsel bli enklere enn i jQuery? $('#element').load('url', {param: value} ); i forhold til var request = YAHOO.util.Connect.asyncRequest('POST', sUrl, callback, postData); Edit: Eller hva med: var nodes = YAHOO.util.Selector.query('ul li.selected'); YAHOO.util.Dom.setStyle(nodes, 'border', '1px solid red'); vs. $('ul li.selected').css('border', '1px solid red'); Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Luft! Du har ikke svart på dette Det er fordi Steinmannen innerst inne i steinhjertet sitt vet at han har feil. Men han tør ikke innrømme det. Endret 5. desember 2007 av JonT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det var vel fordi det var IRONI! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 It Had Too Many Functions Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det var vel fordi det var IRONI! Og nå skal steinmannen, selv om han vet han egentlig har feil, selvfølgelig bortforklare hele fadesen med at det var IRONI. Ikke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå