Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Noen her som har link til den IE-pakka med gamle versjoner av IE? (ikke browsers.evolt.org eller standalone, er sikker på at jeg har sett en installasjonspakke her en gang) Haha, se type 2 sider tilbake. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Noen her som har link til den IE-pakka med gamle versjoner av IE? (ikke browsers.evolt.org eller standalone, er sikker på at jeg har sett en installasjonspakke her en gang) http://www.oldversion.com har i alle fall alle versjonene. Endret 5. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Tekstsortering på tall er så hat. 1 10 11 12 2 20 3 4 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 det har du rett i Steinmann. Men heldigvis finnes det OS som klarer å lese tall Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 det har du rett i Steinmann. Men heldigvis finnes det OS som klarer å lese tall Vel, python er ikke et OS Løstet det på den hackete måten at jeg gjorde om tallet til Hex Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 ohh.. Men bare for å fortsette å være teit: finne programmeringsspråk som klarer å telle også Men godt at det ordnet seg då Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Var faktisk templatespråket som ikke klarte det :\ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg tipper dette ikke er rette tråden for å stille spørsmålet mitt, men jeg fant ikke et annet sted. Verken på Hardware eller i noen andre forum-kategorier. Ikke meningen å skrive noe off topic her eller noe. Jeg bare lurer på hvor man kan finne "menyen" til Monzilla Firefox? Der man har oversikt over logg, kan endre startside o.l. Finner kun denne muligheten for IE på kontrollpanel>nettverks- og Internett-tilkoblinger>Internet Options. Hadde vært greit å kunne endre startside, for å si det slik. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 På menylinjen? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Trykk på Verktøy-->Instillinger i browseren. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Der ja! Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Tekstsortering på tall er så hat. 1 10 11 12 2 20 3 4 $sortme = (int)$sortme; eller har ikke python en eller annen .toInt()-metode? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Kjefte på Lurvefranzen for ikke å ha lest retningslinjene verken i denne tråden eller for forumet generelt sett. Slike spørsmål retter du i programvare-forumet, enten med nye tråd eller i en eksisterende. Det nytter ikke å beklage seg før innlegget. Regler er regler. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 kafeen er kafeen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Noen her som har link til den IE-pakka med gamle versjoner av IE? (ikke browsers.evolt.org eller standalone, er sikker på at jeg har sett en installasjonspakke her en gang) http://tredosoft.com/files/multi-ie/multiple-ie-setup.exe Lenke til kommentar
Teig Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jaja, nok en dag på MK. Idag presterte læreren vår å dra frem vg.no som et godt eksempel på webdesign. Hun mener at et design vi jobber med som er tredelt (grids) skal være helt tomt på høyreside med et banner i toppen som er 100%. Herre. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Våre MK-lærere er faktisk meget dyktige Ekstremt god peiling på design, typografi, html og alt som hører til. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Tekstsortering på tall er så hat. 1 10 11 12 2 20 3 4 $sortme = (int)$sortme; eller har ikke python en eller annen .toInt()-metode? Er templatespråket som ikke har det. Bruker sån filter {% for question in questions|dictsort:"name" %} Lenke til kommentar
Teig Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Våre MK-lærere er faktisk meget dyktige Ekstremt god peiling på design, typografi, html og alt som hører til. Hvilken skole da? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) ... eller har ikke python en eller annen .toInt()-metode? Er det virkelig noen programmeringsspråk som ikke har det? Mr. Steinmann. Hvorfor ikke bare gjøre noe sånt? >>> s = "10 2 3 8 4 16 32 5 24">>> list = s.split(" ") >>> li ['10', '2', '3', '8', '4', '16', '32', '5', '24'] >>> li = [int(a) for a in li] >>> li [10, 2, 3, 8, 4, 16, 32, 5, 24] >>> li.sort() >>> li [2, 3, 4, 5, 8, 10, 16, 24, 32] Argumentet i split funksjonen kan jo sikkert byttes ut med "\n" hvis tallene er separert med linjeskift. EDIT: Hvis det er en templatetag er det vel bare å kopiere dictsort funksjonen og legge inn en kode som oversetter stingene til int. Endret 5. desember 2007 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå