Ståle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) https://www.nic.im/home.mth ? multitabbing er ikke bra for svarhastigheten Endret 4. desember 2007 av Ståle Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den vil bare ta *.co.im Men jeg fant e3internet.com, som lar meg registrere *.im. Tenkte kanskje det fantes en stor butikk med alle toppdomener, med godt omdømme. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skaflem: Alle de kule kjører jo XP og Vista-partisjoner i paralells Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Eksotiske domener er fett. Siste trend Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nei CissaM? Har OS X, XP og Vista inne, jeg. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja? Og kva tid gikk du under dei kule? [/ironi] Er ikkje alle som ønskar å kjøre mange os vett du. Men kva ska du med Vista, Xp og OS X? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Testing, testing, testing. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hørt om Virutal Pc? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hørt om at Parallels er et virtualiseringsprogram? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hørt om å være uvitende, Christian? JEEEEEZ DWEEEEB. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tor, kan du ringe meg på telefonen når jeg driter? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, eg var de no. (Det var en tragisk sak, eg skamar meg.) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Vare noe buggy, ja. Men som du sier - holder til testing Jeg har en XP-installasjon klar i Parallells desktop når jeg evt. behøver å fyre opp IE til testing (eller SonicStage for å fylle på MP3-spilleren). Mye mindre knot og stress, egentlig. EDIT: Man, jeg må lære meg å lese siste siden før jeg poster. Endret 4. desember 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Tor, kan du ringe meg på telefonen når jeg driter? Skal ringe deg jeg gutt. Høres ut som jhj du da? - Hmm, fyllepostene mine taper seg.. http://comics.jodal.no/c/xkcd/2007/12/5/ tihi På tide å dra på jobb etter julebord - http://24ways.org/2007/my-other-christmas-...definition-list Strenge mannen. Synes han tar det for bokstavlig. Liker nye måten å forklare dl på i html5 da. Endret 5. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flash, meet H.264. Everyone talks about Blu-ray and HD-DVD but what they don't realize is they've already been obsolesced before catching stride. VHS is dead, brick and mortar video rental is on life support and DVD just checked in with chest pains. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) http://comics.jodal.no/c/xkcd/2007/12/5/ off-topic, men fortsatt kos: Lawsuit Avoided Endret 5. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Skaflem: Alle de kule kjører jo XP og Vista-partisjoner i paralells Ja nei det var jo det som var planen, helt til en aller annen tosk her inne ga meg linken til ies4osx. EDIT: Jeg dro forresten alt for tidlig på jobb idag. Endret 5. desember 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen her som har link til den IE-pakka med gamle versjoner av IE? (ikke browsers.evolt.org eller standalone, er sikker på at jeg har sett en installasjonspakke her en gang) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flash, meet H.264.Everyone talks about Blu-ray and HD-DVD but what they don't realize is they've already been obsolesced before catching stride. VHS is dead, brick and mortar video rental is on life support and DVD just checked in with chest pains. Old news da, jeg posta jo dette for en måned siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå