Haraldson Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du må som sagt ha med position-egenskapen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Ok. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du kan sette position: relative; Sjansen for at det vil ødelegge noe for _deg_ er astronomisk. Har kun noe å si om et underelement har position absolute. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 position: relative; betyr bare at alt skal være som det er før, men la meg i tillegg bruke top, buttom, left, right og z-index til å etterjustere i forhold til float. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) et element med position absolute vil også være relativt til det første elementet med position relative i treet. body har alltid position relative. - javascript kos Endret 3. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 "Guru Nielsen" [COMIC] [sFW] Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 If he mentions the Macintosh desktop metaphor, have a pretzel. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Guise, guise: Critique? Er ikke helt fornøyd med menyen, men jeg er usikker på hva som kan gjøres. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du kan nok sette ned fontstørrelsen i menyen noen hakk ja Jeg tror egentlig jeg hadde gjort siden smalere og gått for en vertikal meny Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hvorfor er horisontale menyer blitt så populært i forhold til vertikale menyer? Endret 3. desember 2007 av alec1 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Om de har det, så har det vel 1 med at man kan gjøre mer med de, og 2 tabs Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg har i vært fall lagt merke til at mange nettsteder har gått over til horisontale menyer. Jeg syns uansett at når man får noen menyer så blir det fort for lite plass til alle, hvis man ikke begynner på linje nr. 2 da, men det blir liksom feil og ser ikke noe bra ut. edit: gjorde visst det ja... Endret 3. desember 2007 av alec1 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Dere blander vertikal og horisontal Jeg har allerede vertikal meny. Endret 3. desember 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Horisontal følger horisonten: ------------------------- Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Haha, bytter alltid om på de to.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Så bruk vannrett og loddrett i stedet, da. Hvis vertikal var horisontal, villle Vertical Limit være en mye kjedeligere film. Uansett; Klienten ville ha vertikal meny, blant annet pga mulighetene for å utvide antall undersider senere. Endret 3. desember 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvis vertikal var horisontal, villle Vertical Limit være en mye kjedeligere film.Neida Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Men du bør senke fonten drastisk Mikael Footer kom også litt brått på, men absolutt bra greier. Får sende en mail om du trenger jobb Vi har fortsatt ikke klart å velge noen, eller vi har ikke fått startet å velge. Må ta en alvorsprat med sjefen imorgen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ok, skal se litt på det med fontstørrelse og footer. Har en tendens til å velge litt store fonter, mulig det er fordi skjermen min er så uklar og udugelig Takk skal du ha! Ang jobb, så er jeg sivilarbeider fram til ~august, og forhåpentligvis student i noen år etter det... Men om det er mulig å kombinere, så er jeg vel interessert Endret 3. desember 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 header/heading er samme ordet, basically. Mikael: Fin side, men ville ha dempa ned rosalillafargen oppe og nede en liten tanke. Og som allerede nevnt, minska fontstørrelse litt i menyen. Ellers pretty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå