Lovskogen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Bruker veldig få ID-er jeg også, bruker mest klasser. Sjelden jeg intern-linker. @Steinmann: Du kan lese på HTMLDog om html og CSS, du kan også google etter CSS Zen Garden for litt inspirasjon Endret 3. desember 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Det er fordi det i mine tilfeller pleier å dyttes inn mer enn bare en H1 i headeren. Gjerne en form for pålogging og et søkefelt... Kvifor meir enn øverste overskrift inn i overskrifta? Lær deg å snakke, gutt. Header, heading = overskrift Det du snakkar om er nok "toppområde", "navigasjonsfelt", "øverst på websida" eller liknande. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Bruker ID-er på alt som er unikt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Aftenposten Multimedia søker webdesigner via. Arve. Tror denne jobben hadde vært fristende, om det ikke blir så fokusert på CMS'et dems, har ikke erfaring med det, men tviler på at det er noe bra. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg pleier å bruke ID-er på ting som er viktige byggestener i designet, som ofte er unike ting. Footer, header, hovedmeny o.l. Men på en annen side er jeg absolutt ingen css-guru! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Bruker veldig få ID-er jeg også, bruker mest klasser. Sjelden jeg intern-linker.Bruker egentlig veldig lite klasser. Nesten bare ID-er. Når det gjelder internlinker er det jo ikke for en selv man bruker internlinker. Men for at andre skal kunne linke direkte til det avsnittet som er relevant i en artikkel. Etter min mening burde det vært sånn at alle heading-elementer kunne linkes til. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Det eneste jeg setter ID på er div, gjerne de jeg bruker som wrappere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Mye bra kommentarer her altså... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Mye bra fra din kant i dag, syns jeg Jeg må vel ta en tur til tigerstaden rundt jul, for å trøste deg, Sebba? Kose litt med Ole Martin Jessie og Arve òg. Endret 3. desember 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Mye bra fra din kant i dag, syns jeg Jeg må vel ta en tur til tigerstaden rundt jul, for å trøste deg, Sebba? Kose litt med Ole Martin Jessie og Arve òg. Tror du må det altså. Nyttårsaften i storbyen iår også eller? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Tjaae, kanskje? Vet ikke helt enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja faen, nyttårsaften. Lurer på hva jeg skal da. Helt glemt det der, jeg. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Angående Perl on Rails: PoR - Why BBC fails at the internet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja faen, nyttårsaften. Lurer på hva jeg skal da. Helt glemt det der, jeg.Du er ikke alene mann! Bare jobba jeg, hold på å dette av stolen da jeg fant ut at det var desember Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Mye bra fra din kant i dag, syns jeg Jeg må vel ta en tur til tigerstaden rundt jul, for å trøste deg, Sebba? Kose litt med Ole Martin Jessie og Arve òg. Trur eg er heime i Førde på nyttårsafta, eventuelt skal eg til Bergen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg skal på Oliven med 50-60 andre Nordstrandsfolk. Kan bli interessante tilstander der oppe, tror jeg. Ang. den debatten som akkurat har gått her inne mens jeg har vært for lat til å sitte på nettet, må jeg si meg enig i Hein, Tor og Arve. Logo skal inn i en h1 med IR. Jeg bruker mest klasser, id er "reservert" byggesteiner o.l. i designet. Gah, får vel tenke på å begynne å lese til eksamen også... PG110-eksamen fts Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Nå har skolen blokket MSN og Facebook. Bye bye, social intarwebslief. Proxy mann, proxy. Bare vent, snart går kafeen også. Bare YouTube og FB som har røket her. IP-en til YouTube funker, men umulig å komme inn på FaceBook (ingen proxyer som funker) MSN er, og forblir, unblocka da Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Fungerer z-index på divisjoner man bruker "float: left;" på? Edit: I såfall, how? Endret 3. desember 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Så lenge den er posisjonert skal det gå. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Så lenge den er posisjonert skal det gå. Så det fungerer ikke bare med float altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå