Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil jeg ikke ha deg på MSN?? Har deg da i favorittgruppa mi jeg :)

*mumle noe om han sendte deg en sånn kontaktgreie, for å få deg inn på sin msn, men ikke fått noe svar* :p

*fortelle sakte og rolig at jeg tilogmed har snakket med deg på MSN* Lurte på om du fikk mange spørsmål fra vennene dine utenfor forumet om hva endebolle er ;)

Vet du hva? Jeg har faktisk aldri fått det spørsmålet. Fikk du svar så detter jeg av stolen... Du står ikke på lista mi på MSN en gang... *prøver igjen*

Lenke til kommentar
trenger hjelp til html strict :)

Jeg i dyp transe, har ePsiLoN47 som læremester atm, og kunne derfor ikke svare.

Når skal jeg i gang med menyen. Håper det går like fint som resten.

Noen andre her som *kremt* har IE5.0 hacks i css'en sin? :cool::p

Dette _er_ gøy! :w00t:

@ Siggi: [teskje] DEN FUNKER IKKE! [/teskje]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Super OT, men det må ut;

For noen minutter siden surfet jeg innom message boards'ene på imdb.com. Til min overraskelse hadde jeg en ny privat message. Jeg klikket meg inn på den og den løt som følger:

Hi,

I co-wrote and directed "sensurert tittel"

I appreciate that you took the time to see it, and to write a review for IMDB, and since you have asked why it got made, let me tell you the answer to that question.

It was the first feature film I directed, and the first dramatic piece I'd ever directed, period. I did it as an experiment of sorts. I did not go to film school, and whatever skills I have obtained have been learned while doing. The script was written so that it could be shot for zero budget. That's why the subject matter is video. But some people got interested in it, and it ended up with a one million dollar budget.

(...)

Til min overraskelse hadde filmanmeldelsen min nådd frem til regissøren av filmen. Anmeldelsen er ikke en anmeldelse en gang, men tre setninger som beskriver filmen som noe tragisk elendig. Jeg er flau over min anmeldende aktivitet på IMDb, men det er en annen sak.

Han ber meg senere i posten om å fjerne anmeldelsen min, grunnet alle produsenter som surfer IMDb på søk etter regissører. Han holder på med en ny film nå, som er den første etter filmen jeg anmeldte.

Siden jeg skal gå på filmskole og forhåpentligvis gjøre noe ute av meg i filmverdenen, tok jeg dette meget alvorlig. Sitter atm og skriver melding tilbake. Jeg viser respekt og skriver en litt mildere omtale av filmen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...