Steinmann Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Ensuring your HTML emails look great and get delivered The 3 layer model is wrong På den siste her, vil ikke si at dropdown menyer i css i brudd. Css'n viser bare elementene forskjellig utifta hva slags tilstand websiden er i. Den gjør egentlig ingen handling. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Ensuring your HTML emails look great and get delivered Meget bra beskrivelse/råd, skulle gjerne ha hatt den å levere til "noen reklamebyråer" for 7 mnd siden. Synd at ingen klarer å få ulike "MUA" til å håndtere dette fornuftig, og at MS av "sikkerhetsgrunner" gikk 7 år tilbake i tiden. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Selv om folk gjerne vil ha gode nettbutikker handler de fleste der det er billigste ville jeg tro. Komplett.no er noregs største nettbutikk for privatpersonar, og har ikkje den beste prisen. Dei har derimot eit rykte for å vere gode og seriøse, dei har heilt greie prisar, og dei har - samanlikna med alle andre - svært mykje informasjon om produkta sine på sidene. Heilt til de fikk litt leverings problemer. Da klikka det for folket.(Men har de klart å reist seg etter den episoden?) Men er uenig i hva JonT sier. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har handlet en del fra PSdata. Gode priser, rask levering og aldri noe problem med varene. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Var ikke helt det som var spørsmålet mitt, egentlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg tror "idiotkunden" går til den nettbutikken han føler seg trygg på. Altså ha hørt om. Komplett er norges mest kjente nettbutikk, og får derfor mye trafikk. Her er ikke estetisk design, og god brukervennlighet så viktig lenger. Jeg tror at om man har et mindre nettsted så må man både komme med gode priser, for å få kunden til seg første gang, og så godt design for og få kunden tilbake igjen. Med sider som dinpris, kelkoo og andre begynner ting å gå mer og mer på pris derimot. - Jesper, Arve, Olmk: Skjer det noe livat idag eller? Jeg og en kompis har store planer om å male byen lyserosa. Endret 1. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg og en kompis har store planer om å male byen lyserosa. Hvordan skal dere få til å spy rosa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Drikke rosa drinker - doh!? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Stikke kniv inn i magen? EDIT: Mens dere drikker melk... Endret 1. desember 2007 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Fargen er ikke så viktig, malingen derimot ganske viktig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jesper, Arve, Olmk:Skjer det noe livat idag eller? Jeg og en kompis har store planer om å male byen lyserosa. Har vel i utgangspunktet tenkt å halde meg heime. Om det blir superomgplzparty skal eg heller vurdere å lette på rævva. Er på jobb no, og holder på å sovne bak kassen her. Vert overraskande lite å gjere her i dag. :O Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jesper, Arve, Olmk:Skjer det noe livat idag eller? Jeg og en kompis har store planer om å male byen lyserosa. Har vel i utgangspunktet tenkt å halde meg heime. Om det blir superomgplzparty skal eg heller vurdere å lette på rævva. Er på jobb no, og holder på å sovne bak kassen her. Vert overraskande lite å gjere her i dag. :O Ikke med på en pub-til-pub runde altså? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Faen. Får sjå når eg kjem meg heim. Usikker på kor lyst eg eigentleg har. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen må jo bli hjemme og prate med meg òg, hugs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Skal ta meg av den delen jeg, Tor. Så kan Arve få lov til å være fullesjyk i morgen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 BBC Creates 'Perl on Rails' Nice å se noen fikse opp i ytelsesrotet en får med RoR. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen fra kafeen som skal ut i Oslo i kveld? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Sebba skal/er. Du kan ringe han på Endret 2. desember 2007 av Haraldson Telefonnummer slettet. C'mooon! Skal jeg legge til e-postadressen din til en spamliste i samme slengen? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Drøyt, Sebastian heter faktisk Steinmann til etternavn? O_o Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jepp, lurer på hvor han kommer fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå