Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om folk gjerne vil ha gode nettbutikker handler de fleste der det er billigste ville jeg tro.

Komplett.no er noregs største nettbutikk for privatpersonar, og har ikkje den beste prisen. Dei har derimot eit rykte for å vere gode og seriøse, dei har heilt greie prisar, og dei har - samanlikna med alle andre - svært mykje informasjon om produkta sine på sidene. :)

Heilt til de fikk litt leverings problemer. Da klikka det for folket.(Men har de klart å reist seg etter den episoden?) Men er uenig i hva JonT sier.

Lenke til kommentar

Jeg tror "idiotkunden" går til den nettbutikken han føler seg trygg på. Altså ha hørt om.

Komplett er norges mest kjente nettbutikk, og får derfor mye trafikk. Her er ikke estetisk design, og god brukervennlighet så viktig lenger.

Jeg tror at om man har et mindre nettsted så må man både komme med gode priser, for å få kunden til seg første gang, og så godt design for og få kunden tilbake igjen.

Med sider som dinpris, kelkoo og andre begynner ting å gå mer og mer på pris derimot.

-

Jesper, Arve, Olmk:

Skjer det noe livat idag eller? Jeg og en kompis har store planer om å male byen lyserosa.

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Jesper, Arve, Olmk:

Skjer det noe livat idag eller? Jeg og en kompis har store planer om å male byen lyserosa.

Har vel i utgangspunktet tenkt å halde meg heime. Om det blir superomgplzparty skal eg heller vurdere å lette på rævva.

Er på jobb no, og holder på å sovne bak kassen her. Vert overraskande lite å gjere her i dag. :O

Lenke til kommentar
Jesper, Arve, Olmk:

Har vel i utgangspunktet tenkt å halde meg heime. Om det blir superomgplzparty skal eg heller vurdere å lette på rævva.

Er på jobb no, og holder på å sovne bak kassen her. Vert overraskande lite å gjere her i dag. :O

Ikke med på en pub-til-pub runde altså?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...