Steinmann Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Btw Tor: Skal hilse fra Borghild om at du ikke trenger å kommentere på facebook elns hver gang hun bytter bilde TBSource er den mest brukte trackeren. Bogis: Hva faen, jeg har ikke kommentert noe? Har kommentert når hun bytter personlig melding og den innholder "fitte". Hils tilbake og si om hun skal være så jævla snerpete skal jeg slutte. Haha, sinnamannen idag Husker ikke helt hva det var snakk om, var somsagt litt på druen. Hun savner deg bare sån vet du, må snakke om deg hele tiden. Hehe Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 As if, drittkjerring! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Tor trenger å få seg noe STAT! - Må bare digge noe av koden jeg finner i gamle cms systemet vårt altså: <div style="width: 100%;" style="font-size: 10px;"> Endret 30. november 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tok litt tid før jeg faktisk så feilen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Finnes det noe open source django tracker btw? Hvis jeg ikke tar feil så ble den opprinnelige Bittorrent trackeren skrevet i Python. Kommer selvfølgelig litt ann på hvordan den ble skrevet. Men er sikkert ikke alt for mye jobb å få den til å funke sammen med Django. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Var jeg som hadde lagd design nr 2 på forrige side. Ville bare høre hvem deres synes var best, da vi spurte førsteklasse på skolen (VGS) og de syntes design 4 var best. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Finnes det noe open source django tracker btw? Hvis jeg ikke tar feil så ble den opprinnelige Bittorrent trackeren skrevet i Python. Kommer selvfølgelig litt ann på hvordan den ble skrevet. Men er sikkert ikke alt for mye jobb å få den til å funke sammen med Django. Klienten er hvertfall python når jeg tenker meg om. Jeg bruker jo bittornado, og det er python. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 TBSource er PHP. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 -_- på TBSource da, når det er python/django-tracker det er snakk om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Altså den "orginale" torrent trackeren var skrevet i Python - så burde vel være mulig og hoste opp noe bedre enn TBSource altså! EDIT: Hva skal du forresten med en tracker skrevet i Django, Steinmann ? EDIT2: Django-sprint i morgen. Jeg har planer om å bidra Endret 30. november 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Byen kaller og tissen er nyvasket Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hvor erre blitt av Henkis? Kanskje tatt av et snøras Noen andre enn meg som bruker Path Finder til OS X? Nettbutikk A og B har begge greie designs, ingen store feil. Nettbutikk A har den laveste prisen, mens nettbutikk B har litt stivere pris, men, nettbutikk B har utrolig detaljerte sider for hvert produkt, alt fra produktversjon til driver-programvare og PDF-manualer. Hvilke av nettbutikkene ville dere handlet hos, og hvilken nettbutikk ville Ola Nordmann valgt? Har "rikheten" på siden noe å gjøre med valget, eller er det kun pris? Endret 30. november 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Ville tro de fleste kun bryr seg om pris, seriøsitet og kundeservice hvis det skulle oppstå noen problemer. Selv om folk gjerne vil ha gode nettbutikker handler de fleste der det er billigste ville jeg tro. EDIT: Selv gjør jeg ofte som jorgis. "Rikhet" og hvor moralske de er (åpne standarder, ikke låser kundene, miljø osv.) spiller også en del. Endret 1. desember 2007 av JonT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Var jeg som hadde lagd design nr 2 på forrige side. Ville bare høre hvem deres synes var best, da vi spurte førsteklasse på skolen (VGS) og de syntes design 4 var best. Når har førsteklassinger hatt peiling på design, da? Lovskogen: "Rikhet" på siden veier i mitt hode for den dyreste butikken, men en må sette det litt i sammenheng. Snakker en om veldig store prisforskjeller handler jeg der det er billigst, og det er jo andre faktorer som spiller inn, som f.eks. rykte, tidligere erfaringer osv. Når det gjelder produsenter, derimot, veier "rikhet" enda tyngre hos meg. Kvalitet på manualer, oppfølging av driveroppgraderinger osv er veldig viktig i enkelte produktkategorier og følgelig kjøper jeg der slikt er sterkt. Endret 1. desember 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Teig Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nja, vi ville høres førsteklassingenes mening da de er den riktige målgruppen aldersmessig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Selv om folk gjerne vil ha gode nettbutikker handler de fleste der det er billigste ville jeg tro. Komplett.no er noregs største nettbutikk for privatpersonar, og har ikkje den beste prisen. Dei har derimot eit rykte for å vere gode og seriøse, dei har heilt greie prisar, og dei har - samanlikna med alle andre - svært mykje informasjon om produkta sine på sidene. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) 24 ways er tilbake med png og IE6 faktisk http://24ways.org/2007/supersleight-transparent-png-in-ie6 UU, jeg har en perfekt side å teste scriptet hans på Glede seg til mandag! Endret 1. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ohhh, big fat careface - i has it. No skal eg kle på meg, så er det off to work. :O Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Skjer med dynamisk bredde på 24 Ways? Crappy for lesing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå