Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Btw Tor: Skal hilse fra Borghild om at du ikke trenger å kommentere på facebook elns hver gang hun bytter bilde :wee:

 

:p

 

TBSource er den mest brukte trackeren.

 

Bogis: Hva faen, jeg har ikke kommentert noe? Har kommentert når hun bytter personlig melding og den innholder "fitte". Hils tilbake og si om hun skal være så jævla snerpete skal jeg slutte.

Haha, sinnamannen idag :wee:

 

Husker ikke helt hva det var snakk om, var somsagt litt på druen. Hun savner deg bare sån vet du, må snakke om deg hele tiden. Hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noe open source django tracker btw?

Hvis jeg ikke tar feil så ble den opprinnelige Bittorrent trackeren skrevet i Python.

Kommer selvfølgelig litt ann på hvordan den ble skrevet. Men er sikkert ikke alt for mye jobb å få den til å funke sammen med Django.

Klienten er hvertfall python når jeg tenker meg om. Jeg bruker jo bittornado, og det er python.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Altså den "orginale" torrent trackeren var skrevet i Python - så burde vel være mulig og hoste opp noe bedre enn TBSource altså!

 

EDIT: Hva skal du forresten med en tracker skrevet i Django, Steinmann ?

 

EDIT2: Django-sprint i morgen. Jeg har planer om å bidra :)

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Hvor erre blitt av Henkis? Kanskje tatt av et snøras :xmas:

 

Noen andre enn meg som bruker Path Finder til OS X?

 

Nettbutikk A og B har begge greie designs, ingen store feil. Nettbutikk A har den laveste prisen, mens nettbutikk B har litt stivere pris, men, nettbutikk B har utrolig detaljerte sider for hvert produkt, alt fra produktversjon til driver-programvare og PDF-manualer. Hvilke av nettbutikkene ville dere handlet hos, og hvilken nettbutikk ville Ola Nordmann valgt? Har "rikheten" på siden noe å gjøre med valget, eller er det kun pris?

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Ville tro de fleste kun bryr seg om pris, seriøsitet og kundeservice hvis det skulle oppstå noen problemer. Selv om folk gjerne vil ha gode nettbutikker handler de fleste der det er billigste ville jeg tro.

 

EDIT: Selv gjør jeg ofte som jorgis. "Rikhet" og hvor moralske de er (åpne standarder, ikke låser kundene, miljø osv.) spiller også en del.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Var jeg som hadde lagd design nr 2 på forrige side. Ville bare høre hvem deres synes var best, da vi spurte førsteklasse på skolen (VGS) og de syntes design 4 var best.

 

Når har førsteklassinger hatt peiling på design, da? :p

 

Lovskogen: "Rikhet" på siden veier i mitt hode for den dyreste butikken, men en må sette det litt i sammenheng. Snakker en om veldig store prisforskjeller handler jeg der det er billigst, og det er jo andre faktorer som spiller inn, som f.eks. rykte, tidligere erfaringer osv. Når det gjelder produsenter, derimot, veier "rikhet" enda tyngre hos meg. Kvalitet på manualer, oppfølging av driveroppgraderinger osv er veldig viktig i enkelte produktkategorier og følgelig kjøper jeg der slikt er sterkt. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Selv om folk gjerne vil ha gode nettbutikker handler de fleste der det er billigste ville jeg tro.

 

Komplett.no er noregs største nettbutikk for privatpersonar, og har ikkje den beste prisen. Dei har derimot eit rykte for å vere gode og seriøse, dei har heilt greie prisar, og dei har - samanlikna med alle andre - svært mykje informasjon om produkta sine på sidene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...