enden Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Vil jeg ikke ha deg på MSN?? Har deg da i favorittgruppa mi jeg Mener et system som legger innold til siden uavhengig av design og detaljer som er like på hver side. Som den copyright greia Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @EF: det er jo enkelt å lage i php, behøver ikke være avansert. Lar folk skrive online og laste opp bilder og lage seg konto.... DU mister jo litt kontroll men, det blir jo lettere da Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @EF: det er jo enkelt å lage i php, behøver ikke være avansert. Lar folk skrive online og laste opp bilder og lage seg konto.... DU mister jo litt kontroll men, det blir jo lettere da Eller så kan han bruke Cute News sammen med noen hacs som du finner i forumet på http://www.cutephp.com/ Funker ypperlig (dog jeg har noen småproblemer...) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Her sitter jeg, n00b som ingen andre med dette med koding og sånn, og kan ikke fatte å begripe hvorfor den ene div'en min ikke vil vises. Prøver alt mulig, men til ingen nytte. Går opp og spiser litt lasagne (meget god btw), og så slår det meg fort. Feil filnavn på bakgrunnsbildet. Presterte å bruke _ i stedet for -. Jepp, da var det sagt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Presterte å bruke _ i stedet for -. Slike feil er plagsomme, men du kan trøste deg med at selv proffer begår slike fillefeil (selv om de kanskje ikke bruker halve dagen på å finne løsningen på problemet ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Polert virket i bedre humør da han fant ut at jeg "alltid" glemmer ../ forran URL til bilder i stilarkene mine - har alltis stilarkene i en egen underkatalog Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @EF: det er jo enkelt å lage i php, behøver ikke være avansert. Lar folk skrive online og laste opp bilder og lage seg konto.... DU mister jo litt kontroll men, det blir jo lettere da Eller så kan han bruke Cute News sammen med noen hacs som du finner i forumet på http://www.cutephp.com/ Funker ypperlig (dog jeg har noen småproblemer...) absolut, men kan være en fordel å bruke mySQL, synes jeg da Men så har jeg aldri satt meg inn i bruken av flatfiler heller... HAr brukt CUteNews sjøl og likte den veldig godt, har gjort et bra stykke arbeid de gutta der Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Hehe, fillefeil kan i fleste tilfeller (hvis du er sliten og trøtt e.l.) bli ekstremt hehe, men når du finner ut hva du har gjort feil så kan du få en god latter etterpå, fordi du tenker på alt det rare du prøvde deg på for å løse/finne ut av det Edit: yikes.. 900 poster Endret 13. mars 2004 av FuLu Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 uhm.. driver og skriver blog-tutorial + lager en blog nå.. så... noen som har no forslag til hvilke "features" blog'en kan ha? det den har nå: - blog (doh) - comments - mail-list (type "send meg en mail når nye blog's blit lagt til") - kalender (in progress... ) no mer en blog-applikasjon bør ha? RSS/XML feed av bloggen? Sikkert kjekt det Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 RSS/XML feed av bloggen? Sikkert kjekt det hmmm... ja.. jo... trur det får bli i neste version.. har ikke tid til å skrive tutorial på det... Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 absolut, men kan være en fordel å bruke mySQL, synes jeg da Men så har jeg aldri satt meg inn i bruken av flatfiler heller... HAr brukt CUteNews sjøl og likte den veldig godt, har gjort et bra stykke arbeid de gutta der Men hvis man ikke har mySQL, så funker flatfile aldeles glimrende Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 absolut, men kan være en fordel å bruke mySQL, synes jeg da Men så har jeg aldri satt meg inn i bruken av flatfiler heller... HAr brukt CUteNews sjøl og likte den veldig godt, har gjort et bra stykke arbeid de gutta der Men hvis man ikke har mySQL, så funker flatfile aldeles glimrende Det skal jeg ikke benkte:D btw sitter å lager stats side til phpBB forumet, gøy :nerd: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Men hvis man ikke har mySQL, så funker flatfile aldeles glimrende Vel, hvis man f.eks har laget en fileditor som skal redigere flatfiles, er dette en ganske stor sikkerhetsrisko siden alle sidene som skal endres må være CHmoddet.. Og du har jo freehosts som freesql.org etc også da.. Med andre ord: SQL all teh way EDIT: Alle her er vel enig om at ATV er harry? Endret 13. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Vil jeg ikke ha deg på MSN?? Har deg da i favorittgruppa mi jeg *mumle noe om han sendte deg en sånn kontaktgreie, for å få deg inn på sin msn, men ikke fått noe svar* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) /me er drittlei av at folk på forumet mitt ( http://forum.jorgis.com ) ikke vet hvordan man oppfører seg på et forum, og ikke skjønner hva f.eks. 1337, /me, WTF og BTW er. All-caps og fjorten utropstegn etter hverandre er heller vanlig... *skrive en guide/FAQ om forum-bruk* EDIT: ClickAble™© Endret 13. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ( http://forum.jorgis.com ) 17 medlemmer og 1630 poster? Det er jo over 95 poster per person! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Vil jeg ikke ha deg på MSN?? Har deg da i favorittgruppa mi jeg Hvem andre er i denne "favorittgruppa"..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Vil jeg ikke ha deg på MSN?? Har deg da i favorittgruppa mi jeg Hvem andre er i denne "favorittgruppa"..? Meg seff Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ( http://forum.jorgis.com ) 17 medlemmer og 1630 poster? Det er jo over 95 poster per person! /me har >700 poster der... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Vil jeg ikke ha deg på MSN?? Har deg da i favorittgruppa mi jeg *mumle noe om han sendte deg en sånn kontaktgreie, for å få deg inn på sin msn, men ikke fått noe svar* *fortelle sakte og rolig at jeg tilogmed har snakket med deg på MSN* Lurte på om du fikk mange spørsmål fra vennene dine utenfor forumet om hva endebolle er PT: Det er jo over 95 poster per person! Var det mye..? Fleksnen: Hvem andre er i denne "favorittgruppa"..? PT har spammet seg inn ja. Tror du er der, Polert og satyrium seff. Det er de jeg kommer på akurat nå. Arve er vel og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå