Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yey, vi fikk utdelt forberedelseshefte til norsk tentamen (10. klasse) i dag, og jeg er skremt over hva Utdanningsdirektoratet har klart å prestere. I stedet for å få ett hefte, fikk vi en link på it's learning, greit nok, men jeg hadde ventet noe som var penere enn dette

 

Men det som får meg til å lure mest, er forskjellen i "designet" på de forskjellige heftene. Etter at jeg byttet ut /nor med /eng i url-en fikk jeg dette resultatet. Og dette ser jo direkte pent ut, sammenlignet med det grufulle "designet" på norsk heftet.

 

Hva synes folket her om saken da? Personlig er jeg skremt over at noe slikt kan komme ut, fra ett statlig direktorat...

 

 

Lenge siden jeg har postet her nå, btw... oO

Lenke til kommentar
Har vært sånn i alle år mrbjoern. Det morsomme er at engelsk eksamen alltid har vært pen i forhold. Må være to helt forskjellige folk som lager dem.

Men det er litt skremmende, fordet... Skulle ikke vært lov å levere noe slikt... ><

 

<meta name="GENERATOR" content="Virtual Mechanics SiteSpinner V2 250f ">

 

Sier .. litt.

Lenke til kommentar

Se for dere dette:

Dere er inne på en hjemmeside. Det er et bilde i headeren av to personer. Når du klikker på en link går du til en underside og bildet i headeren forandrer seg til to helt forskjellige personer. Blir dere forvirret av denne endringen?

 

Enkelt sagt; mener dere at det er en fordel å beholde det samme bildet i headeren?

Endret av hakhag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...