qualbeen Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 JonT: oppgrader til Vista. En av de få nyttige tingene som er implementert siden XP Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Vilken av de? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Yey, vi fikk utdelt forberedelseshefte til norsk tentamen (10. klasse) i dag, og jeg er skremt over hva Utdanningsdirektoratet har klart å prestere. I stedet for å få ett hefte, fikk vi en link på it's learning, greit nok, men jeg hadde ventet noe som var penere enn dette Men det som får meg til å lure mest, er forskjellen i "designet" på de forskjellige heftene. Etter at jeg byttet ut /nor med /eng i url-en fikk jeg dette resultatet. Og dette ser jo direkte pent ut, sammenlignet med det grufulle "designet" på norsk heftet. Hva synes folket her om saken da? Personlig er jeg skremt over at noe slikt kan komme ut, fra ett statlig direktorat... Lenge siden jeg har postet her nå, btw... oO Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Har vært sånn i alle år mrbjoern. Det morsomme er at engelsk eksamen alltid har vært pen i forhold. Må være to helt forskjellige folk som lager dem. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Har vært sånn i alle år mrbjoern. Det morsomme er at engelsk eksamen alltid har vært pen i forhold. Må være to helt forskjellige folk som lager dem. Men det er litt skremmende, fordet... Skulle ikke vært lov å levere noe slikt... >< Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Har vært sånn i alle år mrbjoern. Det morsomme er at engelsk eksamen alltid har vært pen i forhold. Må være to helt forskjellige folk som lager dem. Men det er litt skremmende, fordet... Skulle ikke vært lov å levere noe slikt... >< <meta name="GENERATOR" content="Virtual Mechanics SiteSpinner V2 250f "> Sier .. litt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 3 nye bilder i fotobloggen Alle til terminprosjektet vårt, som går ut på å lage 8-12 reklameplakater til en ny parfyme. Det viktigste med bildene er at de skal gi en følelse, og vi skal i tillegg beskrive serien og følelsen med 4 ord. Hittil har jeg Empyrean, Ethereal og Aerial fint motiv. fine bilder. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Techsmith Snagit. Koster, men har en liggenes så PM meg. Takk. Litt overkill føler jeg. Men det funker i hvert fall. Tror faktisk jeg har en hjemme. Skal rote litt i hyllene og se om jeg finner den. EDIT: Noen som hadde på seg blå lue i går? Endret 27. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Techsmith Snagit. Koster, men har en liggenes så PM meg. Takk. Litt overkill føler jeg. Men det funker i hvert fall. Tror faktisk jeg har en hjemme. Skal rote litt i hyllene og se om jeg finner den. EDIT: Noen som hadde på seg blå lue i går? Nei Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Edit: Jo, søren. Jeg var en kjapp tur på skolen i går. Men nei. Endret 27. november 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Vilket os? Windows. Men hvis noen har noe å anbefale til OS X takker jeg og bukker. Regner med at en strøken MacBook havner under juletreet i år. Screenshoot Captor - link til program - freeware. Glimrende. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 What to do with 4000 Newton modems? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Truleg det mest nyttige som har foregått innan for dei veggane Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 What to do with 4000 Newton modems? Ser ut som noe vi kunne funnet på hos NSN det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Truleg det mest nyttige som har foregått innan for dei veggane Yepp. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) What to do with 4000 Newton modems? Haha kult. -- Har laget en ny tråd med javascript problemet mitt. Endret 28. november 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 En liten samling med nettsteder: http://www.noupe.com/blogging/39-addictions.html Lenke til kommentar
Teig Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Se for dere dette: Dere er inne på en hjemmeside. Det er et bilde i headeren av to personer. Når du klikker på en link går du til en underside og bildet i headeren forandrer seg til to helt forskjellige personer. Blir dere forvirret av denne endringen? Enkelt sagt; mener dere at det er en fordel å beholde det samme bildet i headeren? Endret 28. november 2007 av hakhag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Heh, mange ord for lite, hakhag. Svaret er nei, så lenge det finnes elementer som knytter de forskjellige litt sammen og det ikke er snakk om drastiske endringer. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Headerrotation-scripts var jo ganske pop for et lite år siden, og kan ikke se noen gode grunner til å la være, om ikke det forstyrrer for evt. logoer eller navigasjonselementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå