xD^^ Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 bor du i hønephoss? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Tor er jo bonde, viste ikke alle det? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Ikke mitt heller. Håper jeg klarer å snakke dem fra Iframe helvete. ---------------- Et annet spørsmål til dere som har litt peiling på javascript. Jeg har en div med bilde, overskrift, ingress og "les mer" knapp. Når man trykker på "les mer" så forsvinner diven, og blir erstattet med en ny div som kommer fram og man kan lese hele artikkelen. (om den fader eller slider inn hadde det vært topp) Hvordan kan man gjøre noe slikt? Jeg tenkte på måten Moo FX har gjort det, men den bare slider divene opp og ned, den bytter ikke ut hele diven. Skal ikke være "ajax", vil skjule og vise innhold med css og javascript. Brukt script.aculo.us til dette Har effect som bla. "fade" og "RollUp" e.l, som du kan bruke. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 bor du i hønephoss?Ja, jeg er odelsbondegutttamp på en gård i Hønefoss. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Noen som hadde giddet a sende en henvendelse til subsys ang .nl domener for meg? Jeg sendte en henvendelse i slutten av august, og fikk vite at de hadde tenkt a tilby .nl domener i begynnelsen av september, men det har ikke skjedd noe pa siden dems ihvertfall. jeg har sendt dem flere henvendelser, men ikke fatt svar pa dem. =/ Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Hva er greia med deg og .nl-domener? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Den beste DOCTYPE'n er jo: <!DOCTYPE html> Virker perfekt i så og si alle nettlesere Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Vet ikke med dere andre, men jeg pleier å ta en kjapp telefon fremfor å vente et par måneder når mottaker ikke gidder å svare på e-post: 21 06 02 09 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Hva er greia med deg og .nl-domener? Jeg har na bare et .nl domene da. Vet ikke med dere andre, men jeg pleier å ta en kjapp telefon fremfor å vente et par måneder når mottaker ikke gidder å svare på e-post: 21 06 02 09 Hmm, jaok. Will do. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Ja, det faktum at du allerede har et, samt driver å forespør Subsys om flere .nl-domener får meg til å lure Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 .nl er jo litt fett, da. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 nFORCE >_> *1337* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 .nl er jo litt fett, da. I det hele tatt, eksotiske domener er fett. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 I det hele tatt, eksotiske domener er fett. Evt. tragisk. Spesielt jappsedomener Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 .d er rimelig kult Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 .d er rimelig kult Hadde vært kult med init.d Men noen som vet om et bra screenshot program som lagrer til PNG, tilbyr enkel bildebeskjæring og er raskt og enkelt. Begynner å bli lei av å åpne Photoshop hver gang jeg tar en screenshot. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Vilket os? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Synest faktisk at både .net, .com, .no, .org er tøffare enn .nl. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Vilket os? Windows. Men hvis noen har noe å anbefale til OS X takker jeg og bukker. Regner med at en strøken MacBook havner under juletreet i år. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Techsmith Snagit. Koster, men har en liggenes så PM meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå