Steinmann Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Vel, somsagt vil fler treff, selv om de er feil gi bedre rank, som gjør at den kommer høyere opp på relevante søk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Bør gå ut på å lage sida best mulig med tanke på å få tak i innholdet for alle typar nettlesarar og brukarar. Err, blir ikke dette litt feil? Søkemotorer, ikke nettlesere. SEO handler ikke bare om pagerank. Endret 26. november 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Hva har skjedd med Lokaltog? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Erstattet med et Signatur? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Steinmann: Vil effekten være målbar? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er det noe galt med Kim? - Tja.. Endret 26. november 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Bør gå ut på å lage sida best mulig med tanke på å få tak i innholdet for alle typar nettlesarar og brukarar. Err, blir ikke dette litt feil? Søkemotorer, ikke nettlesere. SEO handler ikke bare om pagerank. Vel, godt innhald som er tilgjengeleg for alle er meir relevant enn dårlige sider som fungerer dårlig. Så nei, SEO handlar ikkje berre om pagerank, men SEO og godt skrivne websider (teknisk sett) går litt hand i hand IMO. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 SEO sucks! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jaja, men målrettet innhold er også en del av SEO, vel? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Så lenge det er relevant for sida så. Kven som vinn i Skal vi Danse har strengt tatt ingenting med Keyteq å gjere, så i mine auge er det like ille som å legge inn irrelevante keywords i meta-description berre for å få fleire treff. ...først no når eg las heile artikkelen ser eg den tåpelige måten Keyteq sjølvsagt har peika saken inn mot seg sjølv. Hadde overskrifta vore at "Peter Peters samarbeider med keyteq!" og så nevnt seieren i SvD hadde det vore ein ting, men når overskrifta og innleiinga kunne vore klipt ut frå TV2 sine nyhetssider blir det for dumt. Endret 26. november 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Henrik klarer ikke komme seg igjennom dagen uten å hate noe. Det er et under at han klarer å jobbe med django, mtp hvor sterkt han egentlig hater det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Nei nei, var jo ikke meningen å ta det som et godt eksempel på SEO, kanskje litt gray-hat. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Henrik klarer ikke komme seg igjennom dagen uten å hate noe. Det er et under at han klarer å jobbe med django, mtp hvor sterkt han egentlig hater det. High vibrations attract happy people. Er enig med Arve, forresten. Gud, eg er kjedelig i dag. Endret 26. november 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jaja, men målrettet innhold er også en del av SEO, vel? Uten tvil, det var faktisk en god artikkel på hw bedrift for et år eller to siden (av en som jobbet med dette). Et av tipsene var å bruke beskrivende og målrettede undertitler (forutsetter at sidetittellen og første H1 er beskrivende av innholdet). Og ikke minst ha disse i rett type tagger, dvs slik at du kan ta ut en disposisjon. Faktisk er W3C sin semantic data extractor et verktøy som kan gi noen svar på om man får ut relevant info på høyt nivå av sida. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Denne? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Usj, jeg jobber med en rekruteringsside for unge seilflygere. Vi sliter med navn og logo..Hva er der første dere tenker på når jeg sier rekruteringside for seilflygere, og hv aburde logoen bestå av? Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Er litt frustrert her jeg sitter og prøver å få en nettside til å se lik ut i flere nettlesere. Så kom jeg til å tenke på hvilken nettleser som viser innholdet mest "riktig" i forhold til standarer. Er det en som viser alt slik det er tenkt, eller viser alle noe feil? Jeg føler liksom at noe er feil i en nettleser mens noe annet i en annen. Noen som har en liste over best til dårligst? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Usj, jeg jobber med en rekruteringsside for unge seilflygere. Vi sliter med navn og logo..Hva er der første dere tenker på når jeg sier side for seilflygere, og hva burde logoen bestå av? Fly, Seil, Hangar, Sky, Vinge, Propell – the works. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Usj, jeg jobber med en rekruteringsside for unge seilflygere. Vi sliter med navn og logo..Hva er der første dere tenker på når jeg sier rekruteringside for seilflygere, og hv aburde logoen bestå av? Funker ikke et seilfly greit? Noe alla dette, bare litt penere? Evt. kan du jo ha en falk, ørn eller lignende. Det er litt seilflyaktige. EDIT: Evt. 2: Sjekk denne siden. Endret 26. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Greit konsept, men huff-fy-guffen utførelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå