jorgis Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Old, men tok den testen igjen. Klarte bare 46, delvis fordi jeg elegant klarte å glemme alle elementer som hadde med tables og frames å gjøre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 http://feeds.feedburner.com/~r/jeffcroft/blog/~3/190444820/ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 http://feeds.feedburner.com/~r/jeffcroft/blog/~3/190444820/ Er ikke det ganske innlysende, sånn egentlig? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 I NAMED 79 HTML ELEMENTS IN 5 MINUTES Jeg klarte 1. "HTML". Takk til deg. Kom tilbake igjen om du bestemmer deg for å prate om noe webrelatert, og faktisk er interessert. Nå, forsvinn! Kunne du vært mer teit? Hvem sa at du bestemte hvem som fikk poste her? Hadde han skrevet 10 poster i løpet av søndagen totalt off-topic skulle du så absolutt fått lov til å ytre deg, men nå syntes jeg du overdriver. Velkommen Lurvefranzen! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Sparks: Synes innlegget hans kan sammenlignes med at jeg hopper inn i en tråd som omhandler tekniske ting rundt motorer, og at jeg da skriver noe alá "Mamma har en bil, og der er det en motor ". Men joa, var vel noe krass mot Lurvefranzen. Beklager =) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Vi er da litt skarpe i kanten hele gjengen. Loath: joda, men kjeda meg på morran her.. Arve: Tenkt deg på Coheed eller Jimmy eat world? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg er enig med Jeff, jeg. Er litt lei av den type debatter han bruker som eksempel, men det er likevel ganske så kos med en sånn debatt en gang i blant Får vel komme meg inn i forelesningen nå, "lære" om XML. Oh the joy! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Okei.. Har lett ganske lenge på internett og her på forumet nå, men vet egentlig ikke hva det er jeg leter etter. Problemet er som følger: Jeg har laget meg en hjemmeside med flere knapper i samme rad. Men når jeg fester en lenke til hver og en kommer det en farget "boks", en border eller noe, rundt knappen. Dette gjør at hele raden forskyves og av hele greia blir skjevt. Har prøvd å skrive <border="0"> inne i taggen, men det funker ikke.. Noen som gidder å hjelpe meg? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Bruk CSS: a { border: 0; } Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Uhm.. Det lille jeg kan er i html, så hvordan får jeg pakket inn den snutten der? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Uhm.. Det lille jeg kan er i html, så hvordan får jeg pakket inn den snutten der? De har en fin forklaring på hvordan man bruker CSS på Htmldog. Å inkludere CSS eksternt er nok det du er ute etter Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Takker Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Vurderer sterkt å ta et kurs ved Noroff om multimedia design nå og lurer på om dere har noen innspill å komme med. Kurset kostet ca 85000 og jeg lurer da på om det virkelig er verdt det. link edit: Har selvsagt planer om å gå to år. Endret 26. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det jeg har hørt om noroff har stort sett vært negativt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 På hvilken måte? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Uhm.. Det lille jeg kan er i html, så hvordan får jeg pakket inn den snutten der? De har en fin forklaring på hvordan man bruker CSS på Htmldog. Å inkludere CSS eksternt er nok det du er ute etter Jeg får det fortsatt ikke til Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Keith: Ligger det på nett, så vi kan få se? Hvis ikke, kan du jo poste koden her. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Arve: Tenkt deg på Coheed eller Jimmy eat world? Huh? Når? Tvilar uansett. Får vere nok med ein vakker Porcupine Tree-konsert i går Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 På hvilken måte? Ikke gå på Noroff. Jeg vurderte det, men droppet det da folk snakket så ekstremt mye negativt om skolen. Det er nesten ingen som ansetter folk fra Noroff, da er det bedre på begynne på Idéfagskolen eller søke Westerdahls hvis du er god nok. De er mye bedre enn Noroff, som virkelig ikke er verdt prisen i forhold til hva du lærer. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Driver og oversetter Wordpress til norsk: Hva er det motsatte av å godkjenne [en kommentar f.eks]? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå