Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Tja, jeg hadde ikke nok tid, rett og slett. Får komme sterkere tilbake på eksamen. Skal ikke gjøre så mye annet enn å jobbe med java så fort jeg er ferdig med nye nmuf.net, så.. Det er i hvertfall målet Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Nå ser det ut som at jeg roer ned litt i kode-verden. Klarte å bli kutta i fingeren av det ene rotorbladet på det nye helikopteret mitt så en av mine skrivefingrer er ute av drift dessverre Likte den nye telenor.no egentlig. Litt sånn forskjell på at det var veldig mørkt så kom den grønne, men det funka Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Det kalles kontrast Anders, og er mye brukt overalt. Selv syntes jeg det ble litt for høy kontrast, men. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Nå ser det ut som at jeg roer ned litt i kode-verden. Klarte å bli kutta i fingeren av det ene rotorbladet på det nye helikopteret mitt så en av mine skrivefingrer er ute av drift dessverre nub Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan mener dere man burde sette opp upcoming event på en side? Skal kun vise én event av gangen, og derfor mener jeg det blir unødvendig med liste. Default markup fra en kalender+event-plugin jeg fant til Wordpress er: <ul> <li>dato <ul> <li>navn på event (klokkeslett)</li> </ul></li> </ul> Jeg mener dette bare er unødvendig, hva synes dere? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Med header og paragraf-tager. I hCalendar-format selvfølgelig. Redigert: Slik ville jeg gjort det i alle fall. Men er litt usikker på om det ville vært semantisk korrekt om man hadde hatt flere events på en side. Endret 25. november 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Du foreslår altså noe som dette: <h3>Event</h3> <p>Dato + klokkeslett</p> Pluginen utnytter seg allerede av iCalendar-standarden, så det er igrunn ikke noe problem. Kalenderen kan subscribes til via Google Calendar, iCal og mange andre som støtter den standarden, så Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 <h3>Event overskrift</h3> <h4>Dato og klokkeslett</h4> <p>Tekst og mer info</p> Muligens jeg hadde minsket h3 til h4 og h4 til h5, men dette kommer ann på hvor på siden jeg ville plassert dette. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Altså. Denne eventen skal kun vises i sidebaren på siden, og eventnavnet skal være klikkbart. Når man klikker på denne, kommer man til all infoen om eventen; hvor lenge den varer, hvor det skjer, penger etc. Imo er ikke h4 et sted å sette dato og klokkeslett heller, ville nok heller brukt en p med en klasse i ditt eksempel, da datoen ikke skala ha noen funksjon som en overskrift. Jeg gikk for denne løsningen, og det ser ganske greit ut: <h3><a>Event</a></h3> <p>dato og klokkeslett</p> En aldri så liten teaser av siden lekker nok ut i kaféen her før lansering på onsdag, men akkurat nå er det en del ting som står igjen, som virkelig trengs å fikses på. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Ser helt greit ut. Du har ikke link til WP-innstikket (rart ord)? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hmm, sliter litt med denne slider funksjonen fra scriptaculous. Her er'n: Scrolltest Den funker ja, men om du trykker flere ganger på pilen enn fire, så bare scroller den til et tomt område. Hvordan skal jeg få den til å scrolle tilbake til utgangspunktet? Og jeg ser at det er lett å bugge den opp. Trykk fort mange ganger på pilene, og siden blir forlenget mot høyre.. Quoter meg selv her jeg.. Noen som vet? Endret 25. november 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 http://ui-patterns.com er nice-ey Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 http://ui-patterns.com er nice-ey Nåja Liker nå bedre The Flickr Collection Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Den er vel ikke så beskrivende? Holder en knapp på nice-ey, jeg altså. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Hva i huleste skjedde med kaféen i dag? Helt død jo. Da kan dere se frem til en mulig sneak peek av nmuf.net v3 i løpet av morgendagen i hvertfall Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 I NAMED 79 HTML ELEMENTS IN 5 MINUTES Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 I NAMED 79 HTML ELEMENTS IN 5 MINUTES Jeg klarte 1. "HTML". Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 I NAMED 79 HTML ELEMENTS IN 5 MINUTES Jeg klarte 1. "HTML". Takk til deg. Kom tilbake igjen om du bestemmer deg for å prate om noe webrelatert, og faktisk er interessert. Nå, forsvinn! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 I NAMED 79 HTML ELEMENTS IN 5 MINUTES Jeg klarte 1. "HTML". Takk til deg. Kom tilbake igjen om du bestemmer deg for å prate om noe webrelatert, og faktisk er interessert. Nå, forsvinn! Har jeg sagt noe om at jeg ikke er interessert? Dog er min kunnskap ang. HTML elementer på bunn! Var bare det jeg ønsket å få fram. Takk for hyggelig velkomst! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) I NAMED 79 HTML ELEMENTS IN 5 MINUTES Sorry, men du er faktisk fleire veker for seint ute On a sidenote, Porcupine Tree-konserten eg nett var på var himmelsk! Endret 26. november 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå