Haraldson Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg også, Steinmann.... Og i dag heiv jeg inn bilder og titler i en tabell. Hva gjør Iril her? (ò_Ó) Endret 23. november 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Bah, først en ny runde med mas om kategorier i wordpress, så en runde med nytt mas om IE6 PNGfixer, så avslutter vi med enda mer preik fra alt-var-bedre-før-syndromets ofre. Om du savner gamle kafeen er det ikke fordi kafeen har forandret seg, men fordi _vi_ har forandret oss. N00bs. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Og jorgis avslutter i kjent ovenfra-stil med bastante påstander og know-it-all-formularene. Forutsigbart. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Kan godt begynne å lage tråder om errors istedet jeg, om det er så forbaska ønskelig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Gjør det, for de er ikke velkomne her i gården! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Arve: Det kan ha et lite snev av sannhet i seg, ja. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Og jorgis avslutter i kjent ovenfra-stil med bastante påstander og know-it-all-formularene. Forutsigbart. Oh yeah. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Måtte le litt da jeg så denne. Elsker vi ikke bare WebKit? Henke: Hva skjer med at dere sender ut hele epostlisten til Rubbel på mail til alle, sånn at sikkert alle spammerne i hele verden nå vet epostadressen min? EDIT: Mener den de to epostene hvor dere har lagt til alle i til feltet. Endret 24. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Haha, marquee-speed Edit: Hva synes dere om Telenors nye nettsider? Telenor.no Endret 24. november 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Tja, tror jeg likte Telenormagasinet bedre da, faktisk. Dumt at ikke Keyteq fikk Telenor.no, óg. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Likte Telenor.no bedre, spesielt på grunn av menyknappene, de var veldig pene. Men for all del, begge nettsidene er svært pene etter min mening. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 http://telenor.no/privat/internett/ Dumt det ikke bruke ett eller annet JS på menyen til venstre. Vært bedre å navigert uten at siden måtte laste på nytt hele tiden. Birger Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Telenor.no var grei. Mye som kunne vært gjort veldig mye bedre. Menyen og header er fin, men resten holder ikke mål i mine øyne. Altfor sterke kontraster, svak typografi og en del snodige padding-feil. Hvem har laget disse? Endret 24. november 2007 av sparks Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Haha, marquee-speed Edit: Hva synes dere om Telenors nye nettsider? Telenor.no OK! Men de kjører tydeligvis på litt ulike plattformer på ulike deler. Så her er det tydeligvis flere aktører inne. Men MS plattform brukes ikke (heldigvis). Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Dumt det ikke bruke ett eller annet JS på menyen til venstre. Vært bedre å navigert uten at siden måtte laste på nytt hele tiden. Stussa litt på at de ikke brukte det selv. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Telenor.no var grei. Mye som kunne vært gjort veldig mye bedre. Menyen og header er fin, men resten holder ikke mål i mine øyne. Altfor sterke kontraster, svak typografi og en del snodige padding-feil. Hvem har laget disse? Jeg liker ikke fargene. Helt enig i at det er altfor sterke kontraster ute å sniker her. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Greie nok farger. Og grei nok side. Men kontrasten er så ille at den faktisk får meg til å rygge unna. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hmm, sliter litt med denne slider funksjonen fra scriptaculous. Her er'n: Scrolltest Den funker ja, men om du trykker flere ganger på pilen enn fire, så bare scroller den til et tomt område. Hvordan skal jeg få den til å scrolle tilbake til utgangspunktet? Og jeg ser at det er lett å bugge den opp. Trykk fort mange ganger på pilene, og siden blir forlenget mot høyre.. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg synes fargene er helt i tråd med Telenors image. Spør du meg, så er siden alt for web 2.0. Er så lei alle 2.0-klisjeene Endret 25. november 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Arve: Det kan ha et lite snev av sannhet i seg, ja. Uff... Og den oppgava her som var så open og grei og? :O Ny Telenor.no allerede? Den gamle var jo ikkje så fryktelig gammal :O Var ganske fin, med unntak av at innholdsdelen tildels såg litt uferdig og "hastverkarbeid" ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå