Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Det er helt fantastisk — jeg tror dette er fjerde gangen jeg paster inn denne samme koden. :wee:

 

<?php query_posts('cat=1&numberposts=0&offset=0'); ?>
<?php if (have_posts()) : ?>
<?php $post = $posts[0]; ?>
	<?php while (have_posts()) : the_post(); ?>
		TEMPLATE
	<?php endwhile; ?>
<?php else : ?>
404 TEMPLATE
<?php endif; ?>

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange er det som har fått PM fra olle om noe bildegallerisidegreier?

 

Heisann!

 

Jeg jobber for et nytt nettsamfunn som heter bildedagboka.**. Vi søker akkurat nå folk vi liker for en utstilling vi kommer til å arrangere i sentrum av Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. Jeg ville gjerne anbefalt deg for juryen. Vil du vite mer?

 

Lurer på om han/hun velger ut helt tilfeldige brukere han kontakter, eller om han faktisk har lest noe av det vi har skrevet og av en eller annen syk grunn likt det.

 

@loathsome: Gjennomsiktige PNG-bilder vil vel ikke fungere i IE6?

Men da regner jeg med at dette kan enkelt mekkes med en pngfix? Eller fins det andre metoder?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et lignende problem, bjorshol, men med en annen PNGFix. Her er noe som kanskje kan løse problemet ditt:

 

If you want clickable elements inside elements with background PNGs applied, unfortunately the outer elements can't be positioned (and the inner links etc have to be positioned, although the latets script does this for you).

 

 

Hvis jeg er helt på jordet nå, ta en titt i Support forumet.

 

@AnaXyd: Enkelt og enkelt. Det fungerer i de aller fleste tilfeller, men kun for de som har aktivert JavaScript.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...