Haraldson Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Det er helt fantastisk — jeg tror dette er fjerde gangen jeg paster inn denne samme koden. <?php query_posts('cat=1&numberposts=0&offset=0'); ?> <?php if (have_posts()) : ?> <?php $post = $posts[0]; ?> <?php while (have_posts()) : the_post(); ?> TEMPLATE <?php endwhile; ?> <?php else : ?> 404 TEMPLATE <?php endif; ?> Endret 23. november 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Og nøyaktig det der er fryktelig lett å finne om folk hadde klart å lese readme.txt som følger med Wordpress og leita litt i codexen som er beskrive der! Jesper: Fikk du levert inn noke til slutt, eller? Endret 23. november 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 fap fap fap. hvordan få gjennomsiktige bilder til å phunke i IE? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 fap fap fap. hvordan få gjennomsiktige bilder til å phunke i IE? http://www.google.com/search?q=pngfix&...lient=firefox-a Birger Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jesper: Fikk du levert inn noke til slutt, eller? Skulle vi levere inn noe? Edit: Takk Hein, den var det jeg så etter Endret 23. november 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 http://www.google.com/search?q=pngfix&...lient=firefox-a Birger takk altså Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg får et søtt problem når jeg bruker pngfix. Bilde som normalt står på høyreside i boksen, flytter seg nå venstre i IE6. Er dette noe dere har kjennskap til? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det må du gjerne forklare bedre. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) img classn min er satt som float:right. Dette fungerer bra i Firefox, men når jeg tester dette ut i IE6, plasseres bilde på venstre side. Endret 23. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 tror han prøver å si at bildet er til høyre går til venstre når han bruker pngfixen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 No shit, Holmes. Hvorfor det skjer vet jeg ikke, hvilken fix brukes? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg får et søtt problem når jeg bruker pngfix.Bilde som normalt står på høyreside i boksen, flytter seg nå venstre i IE6. Er dette noe dere har kjennskap til? Det er jo det jeg sier her. EDIT: Bruker denne. Endret 23. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvor mange er det som har fått PM fra olle om noe bildegallerisidegreier? Heisann! Jeg jobber for et nytt nettsamfunn som heter bildedagboka.**. Vi søker akkurat nå folk vi liker for en utstilling vi kommer til å arrangere i sentrum av Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. Jeg ville gjerne anbefalt deg for juryen. Vil du vite mer? Lurer på om han/hun velger ut helt tilfeldige brukere han kontakter, eller om han faktisk har lest noe av det vi har skrevet og av en eller annen syk grunn likt det. @loathsome: Gjennomsiktige PNG-bilder vil vel ikke fungere i IE6? Men da regner jeg med at dette kan enkelt mekkes med en pngfix? Eller fins det andre metoder? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har hatt et lignende problem, bjorshol, men med en annen PNGFix. Her er noe som kanskje kan løse problemet ditt: If you want clickable elements inside elements with background PNGs applied, unfortunately the outer elements can't be positioned (and the inner links etc have to be positioned, although the latets script does this for you). If you check the HTC you'll see there's a sneaky trick in there -- it's because elements within the PNGified area misbehave without a "hasLayout" fix like position. Try editing or removing those lines if it breaks your layout, and see how things go! Hvis jeg er helt på jordet nå, ta en titt i Support forumet. @AnaXyd: Enkelt og enkelt. Det fungerer i de aller fleste tilfeller, men kun for de som har aktivert JavaScript. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det finnes da pngfixer i CSS format også? Da skal det vel fungere i alle tilefeller? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kan det ha noe med dette å gjøre? Dette står i .js-fila: var imgStyle = "display:inline-block;" + img.style.cssText if (img.align == "left") imgStyle = "float:left;" + imgStyle if (img.align == "right") imgStyle = "float:rightt;" + imgStyle if (img.parentElement.href) imgStyle = "cursor:hand;" + imgStyle Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jesper: Betyr det at du ikkje har gjort Innlevering3? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kan det ha noe med dette å gjøre? Dette står i .js-fila: float:rightt; skal vel være right, med en t? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 No shit, Holmes. Hvorfor det skjer vet jeg ikke, hvilken fix brukes?det jeg skrev var til Haraldson altså. om det var meg du skrev til Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Savner gamle kafeen jeg - Ga faktisk faan her om dagen og slang inn en tabell for å vise noen bilder bortover jeg er latest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå