Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @EF; Som sagt på MSN, forslag 2.. Fikk ikke sett det her på forumet, ble litt opptatt.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) EDIT: Du kom 10 min før meg ja Oink Mulig den forumuleringen var litt merkelig ja Hvis ingen har store motforestillinger så går jeg får forslag to, altså denne. Feil URL? Nå er det bare 30 sider å gjøre om... Cute PHP EDIT: Jeg har passert 500 innlegg i tråden (w00t'e i skjul fra enden ) Endret 13. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Må bare gå litt OT; /me har fått DualScreen.. Bruker laptopskjermen, 15.4LCD, som dualscreen.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Må bare gå litt OT; /me har fått DualScreen.. Bruker laptopskjermen, 15.4LCD, som dualscreen.. uten å skru på laptopen? if so fortell hvordan har jo en crt ekstra men den tar så plass Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Må bare gå litt OT; /me har fått DualScreen.. Bruker laptopskjermen, 15.4LCD, som dualscreen.. uten å skru på laptopen? if so fortell hvordan har jo en crt ekstra men den tar så plass Hehe nei den må være på.. Mye samma som VNC egentlig, om du har vært borti det.. Kunne egentlig bare brukt laptopen som vanlig og kjørt noen programm på den, men nå trenger jeg bare et tastatur og en mus.. Sambandet går via nettverket med et prograom som heter MaxiVista.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nå er det bare 30 sider å gjøre om... Cute PHP Kort fortalt... Hva er det? Gjorde det manuelt nå, siden der var noen småting som var feil på noen av sidene... Nå har jeg rettet opp ingressene på samtlige sider, og lagt inn en horisontal linje for å skille ingressene igjen. Hva syns dere? *håper på litt skryt slik at motivasjonen for seg enda et spark* @ enden --> Nå har jeg snart alene fylt opp kaféen med on-topic-innlegg. Får vi se en blid enden fra nå av? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) @ enden --> Nå har jeg snart alene fylt opp kaféen med on-topic-innlegg. Får vi se en blid enden fra nå av? Tror det ikke før jeg får se det.. Edit; Gå og vaske bilen. Endret 13. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Cute php er et nyhets sytem i php dom bruker flat filer.... Synes det ser bra ut, men desverre ligger ikke jeg den krem roa fargen din SOrry men den synes jeg faktisk trekker ned på en bra ide, syne sikke den er behaglig som tekst bakgrun.... Men du var vel i tankene om noe nytt? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Synes det ser bra ut, men desverre ligger ikke jeg den krem roa fargen din SOrry men den synes jeg faktisk trekker ned på en bra ide, syne sikke den er behaglig som tekst bakgrun.... Men du var vel i tankene om noe nytt? Den skal vekk og byttes ut med en annen farge ja, se lengre bak i kaféen så ser du at det allerede er stemt over Alternativ #5 vil bli brukt... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 uhm.. driver og skriver blog-tutorial + lager en blog nå.. så... noen som har no forslag til hvilke "features" blog'en kan ha? det den har nå: - blog (doh) - comments - mail-list (type "send meg en mail når nye blog's blit lagt til") - kalender (in progress... ) no mer en blog-applikasjon bør ha? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 link system til andre bloger ? blog er bare en vissvass dagbok ikke sant? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) blog er bare en vissvass dagbok ikke sant? tja.. spørs helt hva du gjør ut av det det... link system til andre bloger ? som i type link-manager mener du? Endret 13. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) PC: I mellomtida skal du slippe å mase; du skal prøve sjøl! Yeah, right.. Epsilon! Han var snill og hjalp meg lenge i natt.. Tror han ligger noen tusen nivåer over mitt nivå. Blir som om jeg skulle lære noen å tegne en firkant i PhotoShop. Linje? Skole? Industriell Næringsmiddelproduskjon - Norconserv (Stavanger) @PoleCat: bilde Funker den. /me har fått DualScreen.. Bruker laptopskjermen, 15.4LCD, som dualscreen.. bigtime- Alternativ #5 vil bli brukt... Fint. Muliquote! Endret 13. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) @cfenzo: Ja slik at bloger kan legge til andre bloger han/hun er innom. også kanskje bilde upload system, iconer @PoleCat: Skal bruke på den nye polecat sia eller? Når er det realease party ? Endret 13. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @PoleCat: Skal bruke på den nye polecat sia eller? Når er det realease party ? Jepp. Releasen skulle egentlig vært i går kveld, men så bestemte jeg meg for å hardkode sida, + legge til en del detaljer på designet, derfor vet jeg ikke helt enda. Med tempoet kodinga vi går i, kan det nok ta tid. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har lært meg white stripes og intron til in my place idag Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Sigge: Digg å se masse on topic. Er mye med givednde å lese. Er helt enig i at bredden må være lik, så får høyden være vatiabel i ingressen din. Er og enig i at du MÅ skaffe deg et skikkelig CMS/publiseringssystem Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er og enig i at du MÅ skaffe deg et skikkelig CMS/publiseringssystem Moi? Publiseringssystem er det greiene at folk selv legger inn reisebrevene? Hmmm. Det får eventuelt bli når jeg får råd til ha få noen til å lage en ny, dynamisk, side til meg i hvert fall. Det var meg du mente? ...men på MSN ville du ikke ha meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå