Bolson Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Uansett hvor vakkert Apple lager UIet er et tasteløst mobil-UI nødvendigvis mindre effektivt enn et med hurtigtaster. Bra poeng der. Men kommer litt ann på hva man skal bruke den til. Vanlige mobiler er ikke spesielt effektive når man skal bla nedover lange musikklister eller navigere rundt på kart og nettsider (uten small screen rendering). Selvfølgelig er det punkter touch-UI kan gjøre (og gjør) det bedre, men å gå amok i den ene eller andre retningen funker som regel veldig dårlig. Hadde de hevet på et lite qwerty-tastatur en eller annen plass og/eller noen snarveis-knapper på sidene hadde trolig iPhone blitt mye bedre i bruk. Istemmer i den. Jeg har i den siste tiden prøvd mange telefoner som erstatning for min Qtek 9090. iPhone er utav frågan grunnet manglende taster. Faktisk er det HTC TynT II som klart fungerer best til allsidig bruk, med P1 som en god nummer to. Og ja, jeg har faktisk testet iPhone. Til mitt bruk, regelrett ubrukelig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Product pages: so much suck, so easy to fix. Bra artikkel, synes jeg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Hihihih. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Product pages: so much suck, so easy to fix. Bra artikkel, synes jeg Prøvde å lese den igår men da var servern nede - Trodde du hadde teleHor jeg Arve!? Endret 22. november 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Fordeler/bakdeler ulemper med sIFR2 vs. 3? Lurer på hva jeg skal velge, bør snart lære meg å sette opp dette Endret 22. november 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Bakdeler = betegnelse på rumpe. Ordet du leter etter, Kiman, er ulemper Endret 22. november 2007 av clvn Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Edit: Det må jo være en allmenn misforståelse av det norske språket, føler alle sier fordeler/bakdeler. Fordeler/ulemper virker ikke særlig logisk, da burde det heller vært lemper/ulemper. Men nå skal ikke jeg påstå at norsk er så veldig logisk, da. Endret 22. november 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Bakdeler = betegnelse på rumpe. Ordet du leter etter, Kiman, er ulemper Er bare tankegangen som styrer. Bakdeler er nok det rette. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Fordeler/bakdeler ulemper med sIFR2 vs. 3?Bare fordeler. Edit: Det må jo være en allmenn misforståelse av det norske språket, føler alle sier fordeler/bakdeler. Fordeler/ulemper virker ikke særlig logisk, da burde det heller vært lemper/ulemper. Men nå skal ikke jeg påstå at norsk er så veldig logisk, da.Ro, ro, til fiskeskjær... Er bare tankegangen som styrer. Bakdeler er nok det rette.Kommer an på kjønnet. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Fordel = Dra nytte av Ulempe = Konsekvenser / problemer Snakker man om fordel og bakdel, så betyr det pupper og rumpe. -Kiman-: Det er ikke det norske språk det er noe problem med, men heller norsken din. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Fordeler/ulemper makes no sense uansett. Selv om jeg ikke er noen norskfreak føler jeg norsken min er helt ok Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor gir det ikke noe sense? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Ordet "stol" gir heller ingen mening, hvis man ikke knytter ordet mot noe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Intressant. --- Noen som har MYE peil på InDesign som har tid til et spørsmål (send gjerne en PM)? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Ordet "stol" gir heller ingen mening, hvis man ikke knytter ordet mot noe Avføring? -- Vitamin artiklen var grei, men hun var liksom innom ting uten å gjøre seg skikkelig ferdig. Starter med designprosessen, også går over på å rante på Opera. Som har blitt enda bedre med screenshots istedenfor dame Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 bakdel ~del 1 bakre, bakerste del av noe 2 bakende (2) 3 ulempe, mots *fordel Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Ordet "stol" gir heller ingen mening, hvis man ikke knytter ordet mot noe Avføring? Ikke i følge norsk språkråd Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Dings til utdanningsetatens katalog for videregående-dings. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Trodde du hadde teleHor jeg Arve!? Det har eg. Men Tullenor var morsomt likevel Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Dings til utdanningsetatens katalog for videregående-dings. Flinke mannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå