Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Uansett hvor vakkert Apple lager UIet er et tasteløst mobil-UI nødvendigvis mindre effektivt enn et med hurtigtaster. :)

Bra poeng der. Men kommer litt ann på hva man skal bruke den til. Vanlige mobiler er ikke spesielt effektive når man skal bla nedover lange musikklister eller navigere rundt på kart og nettsider (uten small screen rendering).

Selvfølgelig er det punkter touch-UI kan gjøre (og gjør) det bedre, men å gå amok i den ene eller andre retningen funker som regel veldig dårlig. Hadde de hevet på et lite qwerty-tastatur en eller annen plass og/eller noen snarveis-knapper på sidene hadde trolig iPhone blitt mye bedre i bruk.

Istemmer i den. Jeg har i den siste tiden prøvd mange telefoner som erstatning for min Qtek 9090. iPhone er utav frågan grunnet manglende taster. Faktisk er det HTC TynT II som klart fungerer best til allsidig bruk, med P1 som en god nummer to. Og ja, jeg har faktisk testet iPhone. Til mitt bruk, regelrett ubrukelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordeler/bakdeler ulemper med sIFR2 vs. 3?
Bare fordeler.

Edit: Det må jo være en allmenn misforståelse av det norske språket, føler alle sier fordeler/bakdeler. Fordeler/ulemper virker ikke særlig logisk, da burde det heller vært lemper/ulemper. Men nå skal ikke jeg påstå at norsk er så veldig logisk, da.
Ro, ro, til fiskeskjær...

Er bare tankegangen som styrer. Bakdeler er nok det rette.
Kommer an på kjønnet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...