Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5. Fjern alle programmer fra profilsiden din. Enkelte har profilsider som likner på juletrær, eller MySpace, og disse fjerner du lett ved å klikke på X-en i høyre hjørne. Husk å velge «Remove application» så du fjerner hele programmet. (Clicky)

Måtte trekke på smilebåndet av den der. Tyder på at det i hvert fall er noen i nettredaksjonen til VG som har litt peiling på design.

Lenke til kommentar

Sammelikningen er jo ganse jalla da. Men selvfølgelig. Folk trenger forskjellige ting på mobilen. Jeg for min del har aldri brukt mms, og alle med gjennomsnittlig iq eller høyere skjønner hvorfor de ikke har mms på iphonen når den kom i usa.

Og det med plass. Hvem i svarte dra med seg ekstra SD kort for å få mer lagring?

Men det er noen ting jeg savner fra min gamle hp ipaq. Det å kunne lese og redigere word, exel og lagre til pdf filer.

 

Det virker som at mye av kritikken som kommer mot iphone er lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Sammelikningen er jo ganse jalla da. Men selvfølgelig. Folk trenger forskjellige ting på mobilen. Jeg for min del har aldri brukt mms, og alle med gjennomsnittlig iq eller høyere skjønner hvorfor de ikke har mms på iphonen når den kom i usa.

Og det med plass. Hvem i svarte dra med seg ekstra SD kort for å få mer lagring?

Men det er noen ting jeg savner fra min gamle hp ipaq. Det å kunne lese og redigere word, exel og lagre til pdf filer.

 

Det virker som at mye av kritikken som kommer mot iphone er lite gjennomtenkt.

 

Du KAN jo ikkje nekte for at for eksempel mangelen på det å kunne kopiere/lime inn tekst, støtte for MMS (ikkje mykje brukt, men praktisk av og til) er idiotfeil.

 

Du forsvarar jo iPhone akkurat på den måten ein gjennomsnittlig fanboi vil gjere. Prøv å sjå på saken frå utsida - ja, artikkelen på den sida er skriven for å vere morosam - men herregud, den har gode poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...