Redak Tøren Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Mimetypen audio/mpeg skal jo ha mp3 registrert, og nettleseren skal finne ut av det automatisk. Opera har valg for dette, og IE er vel såpass integrert med os at dette ligger inne. Er det valg for det i Firefox? Til bruker med problemet: Hvilken versjon av FF har du? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Opprettet egen tråd for problemet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9955514 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 5. Fjern alle programmer fra profilsiden din. Enkelte har profilsider som likner på juletrær, eller MySpace, og disse fjerner du lett ved å klikke på X-en i høyre hjørne. Husk å velge «Remove application» så du fjerner hele programmet. (Clicky) Måtte trekke på smilebåndet av den der. Tyder på at det i hvert fall er noen i nettredaksjonen til VG som har litt peiling på design. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jepp, man må ha peiling på design for å se at myspace og din facebook profil er stygg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 http://www.uniqlo.com/grid/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 http://www.uniqlo.com/grid/ Haha, slitsom musikk! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Om det finnes en god flash-dude her som kan kode enkle spill, ta kontakt da jeg har noen kompisser på westerdals som trenger hjelp med noe slikt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Om iPhone er verdt det. Definitivt. Du skal lete veldig lenge for å finne tilsvarende god mobil for samme pris. http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone Sjølvsagt litt satt på spissen, men han har faktisk eit par (gode) poeng. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Arve: Den sammenlikninga må ha blitt gjort før 3rd-party apps var mogleg (..og utbreidd). Er sjølv ein iPhone-eigar, men frå tid til annan (spesielt til epost- og sms-skriverier) tenkjer eg på å ta min kjære E61 ned frå hylla. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Den er gammal, så ja. Men then again, tredjeparts-stæsj var jo aldri tiltenkt iPhone frå Apple si side. Folk måtte faktisk bryte seg inn i telefonen sin programvare før det var mulig Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Om iPhone er verdt det. Definitivt. Du skal lete veldig lenge for å finne tilsvarende god mobil for samme pris. http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone Sjølvsagt litt satt på spissen, men han har faktisk eit par (gode) poeng. Den er glimrende synes jeg. Og det er en gode del poenger han ikke har tatt med. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sammelikningen er jo ganse jalla da. Men selvfølgelig. Folk trenger forskjellige ting på mobilen. Jeg for min del har aldri brukt mms, og alle med gjennomsnittlig iq eller høyere skjønner hvorfor de ikke har mms på iphonen når den kom i usa. Og det med plass. Hvem i svarte dra med seg ekstra SD kort for å få mer lagring? Men det er noen ting jeg savner fra min gamle hp ipaq. Det å kunne lese og redigere word, exel og lagre til pdf filer. Det virker som at mye av kritikken som kommer mot iphone er lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 A4 er et stygt format på mange måter, hvilke andre formater vil opplyste mennesker her i kafeen bruke? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sammelikningen er jo ganse jalla da. Men selvfølgelig. Folk trenger forskjellige ting på mobilen. Jeg for min del har aldri brukt mms, og alle med gjennomsnittlig iq eller høyere skjønner hvorfor de ikke har mms på iphonen når den kom i usa. Og det med plass. Hvem i svarte dra med seg ekstra SD kort for å få mer lagring? Men det er noen ting jeg savner fra min gamle hp ipaq. Det å kunne lese og redigere word, exel og lagre til pdf filer. Det virker som at mye av kritikken som kommer mot iphone er lite gjennomtenkt. Du KAN jo ikkje nekte for at for eksempel mangelen på det å kunne kopiere/lime inn tekst, støtte for MMS (ikkje mykje brukt, men praktisk av og til) er idiotfeil. Du forsvarar jo iPhone akkurat på den måten ein gjennomsnittlig fanboi vil gjere. Prøv å sjå på saken frå utsida - ja, artikkelen på den sida er skriven for å vere morosam - men herregud, den har gode poeng. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg tenker for det meste generelt, men grunnen til at jeg spør akkurat nå er særemneinnlevering om ikke så lenge. Tenkte å bruke erfaringene fra boom!-prosjektet og lage et hendig hefte av skriveriene mine. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg la A4-arket horisontalt og hadde to spalter på en religionsinnlevering i fjor. Synes egentlig det fungerte ganske bra Fikk plass til like mye tekst, og fikk ganske pene kolonner. Er ganske sikker på at lesbarheten gikk opp også, fordi spaltene ikke ble så brede. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så du brukte A5, med andre ord? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det blir vel ikke direkte A5 han brukte hvis jeg forstår rett. Du må sette av en marg for innbinding og lignende. Å ha et A4-ark liggende syns jeg blir litt bredt. Det må allikevel være mulig å skjære det ut fra et A4-ark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå