Steinmann Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Digger tilbakemeldingen på den "reset password" greia! Du vet du kan vise messages? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Ja, har berre ikkje orka å utforme 500.html, 404.html etc.. :--) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Neida - kva er brukarnamnet ditt? Veit at SMS-serveren til NRK har dét med å vere litt ustabil... jonespen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Nerdehumor på sitt beste Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Henrik: Er det bare meg eller finnes det ikke noe sted å bytte passord? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Har tenkt å linke til sangene mine på en nettside, men hvordan kode trengs det da? Endret 21. november 2007 av webby1 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Da trenger du nok noe backend javascript kode Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Noen som har et kontaktskjema(php helst) å anbefale? Bare et vanelig som sender info til en mailadresse. http://epleweb.com/php/ Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Da trenger du nok noe backend javascript kode Vet noen hvor jeg finner en slik løsning? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 webby1: HTML. Om du vil ha det fancyfancy så er det greit med en dash CSS óg! Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Prøvde å linke til en sang fra PC-en i Firfox nettleseren, men fikk opp at nettleseren ikke vet hvordan den skal åpne filen. Jeg har tenkt å spille den i VLC spillern, når man klikker på sangen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Dere som har iPhone, er det verdt det? Og er 3500 en upris for en helt ny (8GB) ferdig tilsendt med norsk meny/tastatur, opplåst til alle SIM, osv? Endret 21. november 2007 av Marvil Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Har bare prøvd den i ~5 minutter, men den er fantastisk deilig. Jeg fikk lyst på. Hvis du vil ha touchmobil tror jeg den er det eneste reelle valget. LG Prada er iallfall søppel. Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Om iPhone er verdt det. Definitivt. Du skal lete veldig lenge for å finne tilsvarende god mobil for samme pris. 3 store er jo ikke mye for en mobil heller. I tillegg må du jo tenke på om du kan finne noe annet å bruke pengene på som du for mer bruk for enn iphone. Har du mac i tillegg så er det jo en drøm med kalenderen, adresseboken osv. Har hatt min siden den kom ut i USA og jeg synes jeg gjorde et godt kjøp. Betalte dog 700 mer en deg. Endret 21. november 2007 av Doffar Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Prøvde å linke til en sang fra PC-en i Firfox nettleseren, men fikk opp at nettleseren ikke vet hvordan den skal åpne filen. Jeg har tenkt å spille den i VLC spillern, når man klikker på sangen. <a href="d:\musikk\sang_1.mp3">Sang 1</a> Sørg for at nettleseren din åpner mimetype adio/mpeg til standard program. Endret 21. november 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Det fungerer dessverre ikke.. Får opp dette: Firefox vet ikke hvordan denne adressen skal åpnes,fordi protokollen (d) ikke er tilknyttet et program på datamaskinen din. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Hiv på en "file:///" foran, så bør det gå bedre. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Er dette spesielt for Firefox? Har ikke opplevd at jeg må sette file:/// foran. Edit: Sist jeg linket til en fil lokalt, var nok lenge før Firefox var påtenkt. Endret 21. november 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Er dette spesielt for Firefox? Har ikke opplevd at jeg må sette file:/// foran. Edit: Sist jeg linket til en fil lokalt, var nok lenge før Firefox var påtenkt. Når det er lokalt må man ofte det. Kan man ikke sette mime-type i linken på en måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå