Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @EF; Minne brikker er dyrt, men prisen har sunket MYE i løpet av de siste årene.. De er heller ikke identiske, man har f.x Compact Flash og Smart Media.. Om du vil ha SM-kort, koster det under 400 spenn for 128MB. Se mer hos Komplett.no Jeg kan anbefale CF, har hatt det hele tiden og det funker fett. Noenlunde samma prisen. Det er vel CF Canon bruker i sine, og Canon er jo strøkent.. @arve; Neh ikke noe universal. @Dere som skryter på mattetentamen på U.skolen; o_O, men vent til dere kommer på VGS, så skal dere se hvor patetisk og uintressant det egentlig er.. U.skolen har _NULL_ verdi for senere (muligens fraværet), bortsett fra om man skal inn på noe med høye inntakskrav, men uansett. U.skolen er _HELT_ annerledes, de fleste går ned noen hakk på karaktersnittet når dem kommer fra US til VGS.. Jeg hadde 5 i matte, men nå ligger det på 3/4, i religion hadde jeg 5, nå er det 3 osv osv. Selvsagt har det med arbeidsinnsats å gjøre, noe jeg ikke har. Det har vridd seg helt, jeg orker ikke tanken på skolearbeid og jeg møter på skolen sitter der og reiser hjem igjen. Rimelig bortkasta, men jeg gidder f*en ikke ta noe opp igjen.. Jeg sier det, alle andre sier det; Jeg angrer som F! på at jeg ikke gjorde mer fanskap, ikke gav mere fan og ikke hadde mer fravær på US. Jeg visste hva jeg skulle inn på, og dit kom jeg inn omtent uansett.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Er det flere enn arve og Dunestar som har 88x31 knapper jeg kan ha på siden min? Link needed in that case. Jeg kan mekke til mitt nye design, om det frister.. Edit; Nice HalTan.. Endret 13. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Tror jeg begynner å bli gammel... Husker vi hadde M og S og sånn jeg... Men kan jo skryte (?!?) av å ha fått 1,5 (ja 1 er best) på eksamen på NA, skolens beste, pluss at jeg vant et gavekort grunnet at jeg vant en konkurransen som ble arrangert for å lage et system for registrering av Datatester for skolen. OK, så NA er kanskje ikke den skolen man skal skryte av å ha gått på, men jeg hadde i hvert fall utnytte av den, selv om mange andre har dårlige erfaringer med den, men det tror jeg kommer mye an på hvilke lærere man får. Takker for tips Arve, de er notert. Blir en lang dag, har startet omgjøringen på siden, og tror det kommer til å ta helgen, og vel så det... Endret 13. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 [skryte] Jeg fikk 5,3 i snitt siste året på VGS. [/skryte] @ Marvil: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) PoleCat: Komt i gang med teh koding?? Nu er det kun 20 minutter igjen til eg skal heim! Så skal eg på besøk til noken og sjå RATM konsert på skikkelig heimekinoanlegg (med 1337'ere skjerm enn 43"en til PC ). Det blir kult. Så returnerer eg sikkert til forumet i kveld en gang.. Karaktersnittet mitt går sansynligvis opp når eg blir kvitt tysk, og forbedrer meg i norsk... :\ Hadde ~ 4,5 i snitt første halvdel på VGS :\ Skal over 5 siste året, basta bom. Men det blir umulig når eg har tysk, og to norsk karakterer som drar meg ned.... Endret 13. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Så returnerer eg sikkert til forumet i kveld en gang.. Hvem skal jeg da mase på i mellomtiden? Har ikke kommet i gang enda nei, fant ut at jeg ville ha med litt flere detaljer først, men nå er det ikke lenge igjen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 /me hadde 5,2 i snitt i 9.-klasse. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 /me hadde 5,2 i snitt i 9.-klasse. Som sagt; VGS er hundre ganger hardare enn ungdomskulen med tanke på karakterer. PC: I mellomtida skal du slippe å mase; du skal prøve sjøl! (neida, du kan sikkert mase på vår kjære dekalibrator og/eller epsiolon ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Så returnerer eg sikkert til forumet i kveld en gang.. Hvem skal jeg da mase på i mellomtiden? Har ikke kommet i gang enda nei, fant ut at jeg ville ha med litt flere detaljer først, men nå er det ikke lenge igjen. Epsilon! Han var snill og hjalp meg lenge i natt.. Ellers kan vi jo "go OT mad @ MSN" om du kjeder deg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 PT og Mikka: /me fikk en sterk 6er på naturfag eksamen i slutten av 10. Muntlig eksamen på ungdomsskolen er bit av kake. Men en sterk 6 er jo bra. Jeg fikk 5,3 i snitt siste året på VGS. Linje? Skole? Som sagt; VGS er hundre ganger hardare enn ungdomskulen med tanke på karakterer. Det kommer jo helt an på hvilken linje du går på. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Driver å tusler litt med ingressen på siden. Slik det var Slik det er nå Fulgte en som sa at det kanskje hadde vært bedre med bildet til høyre. Jeg svarte vel noe med at da blir det dobbelt opp med grafikk, grunnet reklamen, på høyre siden, men tenkte å la dere avgjøre om det ble bedre... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Er det flere enn arve og Dunestar som har 88x31 knapper jeg kan ha på siden min? Link needed in that case. jeg har et par, men egentlig ikke noen som reklame for siden min.... hmm mekke en... om jeg er verdig da EDIT: noen jeg har leika meg med: 88x31 Endret 13. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 er ikkje minnebrikker "universal-støtte" for ? Altså alle merker passer til alle kameraer? Garanterer ingenting, men /me trur det var slik det er:) Skal se, men det er nok ikke noe universal nei Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 En tredje mulighet, men som ligner på det gamle er denne Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Driver å tusler litt med ingressen på siden. Slik det var Slik det er nå Fulgte en som sa at det kanskje hadde vært bedre med bildet til høyre. Jeg svarte vel noe med at da blir det dobbelt opp med grafikk, grunnet reklamen, på høyre siden, men tenkte å la dere avgjøre om det ble bedre... Det ble bedre, men hva med å fikse thumbnailsene slik at alle blir like brede? En ting; Bildene under er beskyttet av copyright, vil du tillatelse til å bruke disse, ta kontakt med Linn Johansen på e-post Mangler det ikke en "ha" der? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Jo, tumbsene kunne kanskje vært like store, det blir kanskje ikke totalt deformert siden det er så små bilder? Alle er 100 px i høyden, men det er litt forskjell i lengden, grunnet at bildene er slik, men du har rett, det blir en mer rett og pen side hvis samtlige bilder står som perler på en snor... Den "ha" skal ikke være der... He he, jo, selvfølgelig skal den det. Bare jeg som ikke har giddet å rette den ennå. Så det med en gang jeg hadde limt de inn på samtlige reisebrev ho hadde skrevet (er vel 18 stk eller noe) og da gadd jeg ikke å gå inn å rette de opp igjen... EDIT --> Bilder i lik størrelse Endret 13. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Jo, tumbsene kunne kanskje vært like store, det blir kanskje ikke totalt deformert siden det er så små bilder? Alle er 100 px i høyden, men det er litt forskjell i lengden, grunnet at bildene er slik, men du har rett, det blir en mer rett og pen side hvis samtlige bilder står som perler på en snor... Slik skal thumbnailsene på forsiden se ut EDIT: Du kom 10 min før meg ja Endret 13. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) EDIT: Du kom 10 min før meg ja Oink Hvis ingen har store motforestillinger så går jeg får forslag to, altså denne. Nå er det bare 30 sider å gjøre om... EDIT: Skulle lage en klikkbar link i en annen tråd, og så klarte jeg å kopiere den inn i denne i tillegg... Ja ja, rettet opp nå... Endret 13. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @EF: denne: http://www.ludrio.no/html2/ ???? ekke det ripping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå