Kiman™ Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Tables<3 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hva er forskjellen på de ulike google-sidene, Kiman? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Tables<3 Klarer ikke å finne tables på Facebook. Kan det være at det er tredjeparter som bruker det? Videre er det jo ikke forbudt å bruke tables når tabelldata skal presenteres, så den lista er nok ikke helt rettferdig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hva er forskjellen på de ulike google-sidene, Kiman? De blir vel oppdatert litt forskjellig. Google.no er mange versjoner bak Google.com Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 @Kiman: Jeg ser forresten en liten bug med logoen på Clir siden også. Skimter en liten hvit strek rett under, og dessuten er det feil slagord på den logoen også. Kanskje de har sendt deg en logo med feil slagord? Det skal nemlig være "Puta for alle anledninger" Snakket med bossen i Clir istad og hu klagde på det.. Ellers som sagt, er siden veldig fin...! Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 For en stund siden leste jeg om en linux distro som passet perfekt for webutviklere fordi den hadde de fleste kjente nettleserene installert, til og med eldre versjoner av dem. Siden det er en stund siden jeg leste dette har jeg selvfølgeli glemt navnet på den, så om det var noen som kjente til noe slikt hadde jeg blitt glad Fikk ikke så stor respons, så lurer bare inn denne på nytt.... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Seriøst, hvis Webkafeen ikke kommer opp snart så setter jeg meg ned og bruker et par timer på å åpne unrealized.org igjen. Må ha et sted å hive ut gode, norske webutviklingsartikler! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Åh? Trodde ikke det var så stor pågang med artikler og innhold, jeg? Kan ikke de som har noe eller noe de med god margin kommer / vil skrive om, poste i den tråden, så får vi et overblikk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9939575 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg å få stylet <input type="submit"> riktig slik at den er like høy som input-text i alle browsere? Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt. http://pirajafisken.net/dev/Konkurransen/web/ Endret 19. november 2007 av sparks Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Noen som kan hjelpe meg å få stylet <input type="submit"> riktig slik at den er like høy som input-text i alle browsere? Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt. http://pirajafisken.net/dev/Konkurransen/web/ Sjekk input types submit and text ... for en mulig løsning. For å få skriften i submit til å vises omtrent likt i de ulike nettleser, legg på 1 eller 2px padding-bottom, og reduser høyden tilsvarende. Og du gjør ikke noe galt, dette er visst et av de områdene der de fleste har litt problemer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Nå ser den bra ut i Firefox, men er noen piksler høyere i Opera. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Yey, jeg bestod teoriproven for bil Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Yey, jeg bestod teoriproven for bil Tok ikke den jeg , skulle egentlig gjøre det men.. Endret 19. november 2007 av IQ Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Nå ser den bra ut i Firefox, men er noen piksler høyere i Opera. Prøv å dropp line-height i textinput. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Gratulerer, Ståle Har ikke fått kjørt noe etter at jeg fullførte trafikalt grunnkurs jeg Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Yey, jeg bestod teoriproven for bil Gratulerer! Jeg har ikke mannet meg opp til å da den enda jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Gratulerer, barn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 hva er html?? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Hva er forskjellen på de ulike google-sidene, Kiman? Aner ikke, bare oppdaget artikkelen, leste den og postet den her jeg @Kiman: Jeg ser forresten en liten bug med logoen på Clir siden også. Skimter en liten hvit strek rett under, og dessuten er det feil slagord på den logoen også. Kanskje de har sendt deg en logo med feil slagord? Det skal nemlig være "Puta for alle anledninger" Snakket med bossen i Clir istad og hu klagde på det.. Ellers som sagt, er siden veldig fin...! Sant det, skal fikse den hvite streken så fort som mulig. Har bare mottatt en logo jeg, så jeg brukte den. Si fra til de om at de bare kan sende ny logo da, så skal jeg bytte den ut! Gjerne i .psd Skal maile dem senere i dag, men hvis du snakker med dem så er jo ikke det noe stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå