Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Kiman: Jeg ser forresten en liten bug med logoen på Clir siden også. Skimter en liten hvit strek rett under, og dessuten er det feil slagord på den logoen også.

 

Kanskje de har sendt deg en logo med feil slagord? Det skal nemlig være "Puta for alle anledninger"

 

Snakket med bossen i Clir istad og hu klagde på det.. :p

 

 

Ellers som sagt, er siden veldig fin...!

Lenke til kommentar
For en stund siden leste jeg om en linux distro som passet perfekt for webutviklere fordi den hadde de fleste kjente nettleserene installert, til og med eldre versjoner av dem. Siden det er en stund siden jeg leste dette har jeg selvfølgeli glemt navnet på den, så om det var noen som kjente til noe slikt hadde jeg blitt glad :)

 

Fikk ikke så stor respons, så lurer bare inn denne på nytt....

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg å få stylet <input type="submit"> riktig slik at den er like høy som input-text i alle browsere? Skjønner virkelig ikke hva jeg gjør galt.

 

http://pirajafisken.net/dev/Konkurransen/web/

 

Sjekk input types submit and text ... for en mulig løsning.

 

For å få skriften i submit til å vises omtrent likt i de ulike nettleser, legg på 1 eller 2px padding-bottom, og reduser høyden tilsvarende.

 

Og du gjør ikke noe galt, dette er visst et av de områdene der de fleste har litt problemer.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på de ulike google-sidene, Kiman?

Aner ikke, bare oppdaget artikkelen, leste den og postet den her jeg :)

 

@Kiman: Jeg ser forresten en liten bug med logoen på Clir siden også. Skimter en liten hvit strek rett under, og dessuten er det feil slagord på den logoen også.

 

Kanskje de har sendt deg en logo med feil slagord? Det skal nemlig være "Puta for alle anledninger"

 

Snakket med bossen i Clir istad og hu klagde på det.. :p

 

 

Ellers som sagt, er siden veldig fin...!

Sant det, skal fikse den hvite streken så fort som mulig. Har bare mottatt en logo jeg, så jeg brukte den. Si fra til de om at de bare kan sende ny logo da, så skal jeg bytte den ut! Gjerne i .psd :) Skal maile dem senere i dag, men hvis du snakker med dem så er jo ikke det noe stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...