Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager, får ikke melding om at jeg får nye PM-er. (Dumme forumoppgradering) - Svarer i løpet av dagen, er meget hektisk her for tiden.

Har alltid vært sånn.

Har sagt ifra et dusin ganger. Men ser aldri ut til å skje noe med saken. Har egentlig bare gitt opp å skrudd på epostvarsling igjen sånn at jeg i hvert fall ikke overser nye meldinger.

Lenke til kommentar
Beklager, får ikke melding om at jeg får nye PM-er. (Dumme forumoppgradering) - Svarer i løpet av dagen, er meget hektisk her for tiden.

Har alltid vært sånn.

 

Nei?

 

No har ikkje eg fått stort med PMs etter forumoppgraderinga, men før fekk eg i alle fall ein stor rød boks øverst i forumet/tråden eg var i når eg fekk PM, samt epost.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er: Er det mulig å gjøre det samme (vise en annen webside eller annen .html fil i din egen side) med en div?

Nei, det er det vi har iframe til. Og grunnen til at iframe er en dårlig ting er nettop det at det er en frame for andre websider.

 

Ville vel beskrevet det som en stilfull Myspace side.

Mao. totalt elendig.

 

No har ikkje eg fått stort med PMs etter forumoppgraderinga, men før fekk eg i alle fall ein stor rød boks øverst i forumet/tråden eg var i når eg fekk PM, samt epost.

Jeg får også rød boks. Men når den er så enkel å overse og det står "0 Nye meldinger" uansett hvor mange uleste jeg har i innboksen så blir det fort til at nye PM-er ikke blir oppdaget før etter en god stund. Heldigvis finnes epostvarsling. Normalt synes jeg epostvarsling er såpass irriterende at jeg skrur det av. Men her er det helt nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...