øl_i_tastaturet Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Installerte lightbox2 på porteføljesiden nå, men den fungerer ikke i IE7. Den åpner bare bilde i et nytt vindu. Så leste jeg på sidene til Lightbox. Der sto det: It doesn't work at all. The image opens up in a new page. What's wrong? This is commonly caused by a conflict between scripts. Check your body tag and look for an onload attribute. Example: <body onload="MM_preloadImages(‘/images/menu_on.gif’)…;"> A quick fix to this problem is to append the initLightbox() to the onload attribute as so: <body onload="MM_preloadImages(‘/images/menu_on.gif’)…;initLightbox()"> Skal jeg legge koden i "portefølje.html" da? Det gjorde jeg, men da ble siden helt rar. link til siden Endret 15. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Funker helt fint i IE7 her. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jaja, da er det min IE7 det er noe rart med da. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Er det nokon her som tør å seie at dei kan Macromedia Adobe Flash/ActionScript? PM meg. Endret 15. november 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Tviholder på fortida, Henke? Adobe Flash? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Tviholder på fortida, Henke? Adobe Flash? Ouch! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Har en kunde nå som fantaserer om flotte flash saker, enda kontrakten allerede er underskrevet osv. Blir nok bilde med imagemap på han Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Installerte lightbox2 på porteføljesiden nå, men den fungerer ikke i IE7. Den åpner bare bilde i et nytt vindu. Så leste jeg på sidene til Lightbox. Der sto det: It doesn't work at all. The image opens up in a new page. What's wrong? This is commonly caused by a conflict between scripts. Check your body tag and look for an onload attribute. Example: <body onload="MM_preloadImages(‘/images/menu_on.gif’)…;"> A quick fix to this problem is to append the initLightbox() to the onload attribute as so: <body onload="MM_preloadImages(‘/images/menu_on.gif’)…;initLightbox()"> Skal jeg legge koden i "portefølje.html" da? Det gjorde jeg, men da ble siden helt rar. link til siden Funker 100% her også. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hva med å prøve å selge inn ekstra timer, Sebastian? Henrik: Ja, tok deg der. Eid!! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Fant en av de gamle presentasjonene til Jared Spool. Vurderer å legge ut denne til alle som driver å lager flashsider. Obvious, but true. Jared_Spool___Opinion_about_flash_on.mp3 Endret 16. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hva med å prøve å selge inn ekstra timer, Sebastian? Henrik: Ja, tok deg der. Eid!! Nææ, vil bli ferdig med kunden Har allerede solgt inn endel ekstra Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Er det nokon her som tør å seie at dei kan Macromedia Adobe Flash/ActionScript? PM meg. Jeg har jobbet aktivt med flash det siste halvåret (studert), så jeg kan nok litt mer en det grunnleggende. Har også god peiling på AS2 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Har satt opp 3 skjermer her nå. Tror jeg liker det altså Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hvor store er de? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Sikkert 17" Berre vent, skal nok an en 244T til en gang. Då blir det liv her Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Ten New Things in WebKit 3 -- lovande altså Lock your computer (goating inside) Loathsome: Svar, da! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Beklager, får ikke melding om at jeg får nye PM-er. (Dumme forumoppgradering) - Svarer i løpet av dagen, er meget hektisk her for tiden. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hvor store er de? 17" ja. Tar litt tid å bli vannt til. Må nok begynne å bruke den skjermen i midten som hovedskjerm Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) 17" ja. Tar litt tid å bli vannt til. Må nok begynne å bruke den skjermen i midten som hovedskjerm Fordeler du et skrivebord, eller bruker du tre forskjellige? Endret 16. november 2007 av atomtissen Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 God Lunsj Fått i oppgave å bruke en iframe for å vise en annen webside, easy shit... Det jeg lurer på er: Er det mulig å gjøre det samme (vise en annen webside eller annen .html fil i din egen side) med en div? Mente jeg hadde lest et sted at iframe er gammelt, correct me if I`m wrong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå