Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Liker ikke at det kommer så j**lig mange nettlesere som blir forholdsvis store jeg, blir et rent helvete hvis man må bugfixe på 6-7-8-9-10 nettlesere :ermm:

 

Nå er vel realiteten at vi bare har firee egentlige nettlesere, bygd enten på Gecko, IE sin motor, Opera og KHTML/WebKit. Maxthon er bygd på IE så langt jeg vet.

Er det en garanti at om to nettlesere bygger på samme motor, så vil alt vises helt lik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
15-åringen leker ikke klubb akkurat.

kilde

Pratet med han i går, sier han tjener 5000 i måneden på Folkstr.com. Personlig likte jeg ikke siden, for mange design-bugs (men han sa at han ikke hadde hatt noe med designdelen å gjøre, så han får vel være unnskyldt for det)

 

Fikk følelsen av Flickr-ripoff :p (Farger og navn)

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Angående han 15-åringen: WOW! Men blir litt skeptisk, han er 15 år og kjøper/selger nettsider for 5-sifrede beløp, har kun kunder utenfor Norge og på noen av sidene står det "Designed by <et eller annet australsk designbyrå>".

 

Men det er rimelig utrolig, får bare håpe han slipper unna en gigantsmell/bli lurt av noen.

Lenke til kommentar

Lurer på en kjapp ting her...

 

Driver å designer brosjyren til ungdomsbedriften vår, og får ikke helt til forsiden. Det er jo den som gir førsteinntrykket, og jeg føler at denne må sitte skikkelig. Skal sende den inn til trykk idag også, så jeg har egentlig dårlig tid.. :p

 

Slik ser den ut nå:

 

122057.jpeg

 

Hva kan jeg forbedre for at den "sitter skikkelig" ?

 

 

EDIT: Nå føler jeg meg veldig off topic men.. :p Det er jo her gutta med estetisk sans holder til! Håper på svar! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...