Kiman™ Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Liker ikke at det kommer så j**lig mange nettlesere som blir forholdsvis store jeg, blir et rent helvete hvis man må bugfixe på 6-7-8-9-10 nettlesere Nå er vel realiteten at vi bare har firee egentlige nettlesere, bygd enten på Gecko, IE sin motor, Opera og KHTML/WebKit. Maxthon er bygd på IE så langt jeg vet. Er det en garanti at om to nettlesere bygger på samme motor, så vil alt vises helt lik? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Idag er en spennende dag for meg, akkuratt kl 19.30 idag får jeg nemlig vite om jeg overtar web applikasjonen Folkstr.com for 24.000 kr, og endelig kan jeg vel si så har jeg også sendt inn egenærklæring på 4 .no domener, hvilke?, det får du nok vite når de har blitt registrert! 15-åringen leker ikke klubb akkurat. kilde Lenke til kommentar
semafor Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Er det virkelig nødvendig å nevne én ting fire ganger rett etter hverandre?Trudde folk hadde forstått det nå jeg. Wops, my bad! Har forstått, er bare litt triggerhappy. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) 15-åringen leker ikke klubb akkurat.kilde Pratet med han i går, sier han tjener 5000 i måneden på Folkstr.com. Personlig likte jeg ikke siden, for mange design-bugs (men han sa at han ikke hadde hatt noe med designdelen å gjøre, så han får vel være unnskyldt for det) Fikk følelsen av Flickr-ripoff (Farger og navn) Endret 15. november 2007 av IQ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Snakket med han selv, men ikke etter han fikk vite om han fikk overta eller ikke. Vet du om han fikk det? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hvis han tjener på siden har han vel fått den... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Folkstr står som employer på Facebook-profilen hans også Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Det er i hvertfall morsomt for han da. Tenk deg for en framtid Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Det er i hvertfall morsomt for han da. Tenk deg for en framtid Jo høyere du flyr jo hardere faller du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Har en liten følelse av at han pgr. sin unge alder og lite erfaring vil gå på en muligens smell. Men absolutt bra gjort altså. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Easy to theme Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Utrolig fett bilde: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jepp, drit kult bilde. Har sett det før Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Apropo kreativitet: Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kult bilde. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Er det det man kaller panoramabilde? Endret 15. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Det er vel på en måte det ja. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Kult bilde ja! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Angående han 15-åringen: WOW! Men blir litt skeptisk, han er 15 år og kjøper/selger nettsider for 5-sifrede beløp, har kun kunder utenfor Norge og på noen av sidene står det "Designed by <et eller annet australsk designbyrå>". Men det er rimelig utrolig, får bare håpe han slipper unna en gigantsmell/bli lurt av noen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Lurer på en kjapp ting her... Driver å designer brosjyren til ungdomsbedriften vår, og får ikke helt til forsiden. Det er jo den som gir førsteinntrykket, og jeg føler at denne må sitte skikkelig. Skal sende den inn til trykk idag også, så jeg har egentlig dårlig tid.. Slik ser den ut nå: Hva kan jeg forbedre for at den "sitter skikkelig" ? EDIT: Nå føler jeg meg veldig off topic men.. Det er jo her gutta med estetisk sans holder til! Håper på svar! Endret 15. november 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå