Vindstille Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Vet bare om disse her to versjonene bjorshol:beta.webkafeen.no gamma.webkafeen.no (gamma.webkafeen.no/code) Kan hende det er flere versjoner nå, men jeg har ikke sett noe til det Det er en til hvor Django-snackset ligger. Mulig Stebastian sender dere link hvis dere er heldige. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Noen her som kan å lage templates til ZenCart? (PHP koding + CSS) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Det er en til hvor Django-snackset ligger.Mulig Stebastian sender dere link hvis dere er heldige. Det hadde vært kost. Endret 13. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Den vil jo ikke være ordnet etter hvordan man har beveget seg, men etter hvordan siden er oppbygget. Jeg synes derfor det vil bli feil å si det er en ordnet liste. Det er greit, men det er jo fortsatt ein fast orden/struktur i den, derfor blir det i alle fall feil med ei uordna liste... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Ebay registration redesign Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 pft, old Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som kan å lage templates til ZenCart? (PHP koding + CSS) Gratis? --- Ok, ingen her som har over middels kompetanse i ActionScript? Og hvorfor har vi ikke et flash-underforum? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Flash er djevelens verk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Eneste Flash er godt for er om man kjeder seg, og har lyst til å slåihjel litt tid på 123spill.no Oj oj oj, jeg er tidlig på jobb idag. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som kan å lage templates til ZenCart? (PHP koding + CSS) Gratis? --- Ok, ingen her som har over middels kompetanse i ActionScript? Og hvorfor har vi ikke et flash-underforum? Tviler på at noen gidder det gratis. Belønning er selvsagt.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som kan å lage templates til ZenCart? (PHP koding + CSS) Gratis? --- Ok, ingen her som har over middels kompetanse i ActionScript? Og hvorfor har vi ikke et flash-underforum? Tviler på at noen gidder det gratis. Belønning er selvsagt.. Null problem det vet du. Standard konsulentlønn? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Noen her som kan å lage templates til ZenCart? (PHP koding + CSS) Gratis? --- Ok, ingen her som har over middels kompetanse i ActionScript? Og hvorfor har vi ikke et flash-underforum? Tviler på at noen gidder det gratis. Belønning er selvsagt.. Null problem det vet du. Standard konsulentlønn? Og det er? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Og det er? Mer enn du har råd til. Lær deg å gjøre det selv, det er helt gratis. Endret 14. november 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Og veldig tidkrevende! Jeg må ha den opp ganske fort... Prøvde å mekke det selv, men var alt for innviklet! Har ikke satt meg inn i PHP enda.. Endret 14. november 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Noen som har vært borti denne problematikken; http://community.contractwebdevelopment.co...ontent-overflow ? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) http://www.agdersoft.com/ http://www.agdersoft.com/tubheiaboy Lovende fremtid? Endret 14. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Skal ha en xml fil på root til django domenet. Kan man bruke .htaccess til det? Slik man gjør med fcgi scriptet? RewriteRule ^(.*)$ liste.xml/$1 [QSA,L] RewriteRule ^(.*)$ mysite.fcgi/$1 [QSA,L] Har ikke mulighet til å teste nå, men om det er mulig slipper jeg å lete etter en annen løsning. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Edit: Med det samme vi er inne på hvor liten verden er, går du i klasse med/kjenner Jacob, sparks? Ja, det gjør jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 http://www.agdersoft.com/http://www.agdersoft.com/tubheiaboy Lovende fremtid? Ja. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Fant han på msn-lista mi sånn helt uten videre og han fortalte han hadde fått tilbud av et selskap i London med en årslønn på 350 000. Ikke dumt som 15 åring det. Endret 14. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå