Suppelars2k Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 1337! Fant kjøtt i kinamaten! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 1337! Fant kjøtt i kinamaten! Sweet.. For de som ikke er oppdaterte; HalTan er på flaska igjen.. Eller som han sier selv; [03:29:04] <HalTan> Hartge er el fullos? [03:29:11] <HalTan> mi tu Nei, sove.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 1337! Fant kjøtt i kinamaten! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) God morgen allesammen! Er på jobb, og kjeder meg halvt ihjel her. Snart skal eg sprette litt rundt og sjå om eg finner interresant lesestoff om php Ehmhummfummmdumm... PoleCat: Du lovte meg at eg skulle få sjå en preview når den var vis-fram bar Endret 13. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) @Mikka: Har dere fått tilbake matte-tentamen allerede? Vi får den antageligvis ikke igjen før om en uke elns. @HalTan: Creeepy... EDIT: *knote på jorgis.com² super-alfa* Endret 13. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Ehmhummfummmdumm... PoleCat: Du lovte meg at eg skulle få sjå en preview når den var vis-fram bar Jaujau, sånn går det når man legger seg før sola har gått ned. *begynne å kode* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Tegner virkelig alle en skisse på ark før de lager et design? Har jeg _aldri_ gjort, og kommer heller aldri til å gjøre det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 @Mikka: Har dere fått tilbake matte-tentamen allerede? Vi får den antageligvis ikke igjen før om en uke elns. Jeg hadde tentamen før jul, så jeg har fått de tilbake for lenge siden [skryte-mode] Jeg knuste mikka ned i støvlene på mattetentamen [/skryte-mode] (fikk 5+) Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Tegner virkelig alle en skisse på ark før de lager et design? Har jeg _aldri_ gjort, og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg pleier å tegne opp siden med css-kode på de forskjellige cellene på et ark før jeg begynner. Blir enklere å holde orden da.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 /me satser på at godt resultat, jeg og. Skal komme med karakteren, når jeg får den tilbake. Kommer uansett til å gruse dere totalt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Tegner virkelig alle en skisse på ark før de lager et design? Har jeg _aldri_ gjort, og kommer heller aldri til å gjøre det. Ikkje /me heller.. Eksperimenterer litt i photoshop når eg har en klar idè over åssn ting skal vere - så blir det til slutt en fisk, som regel iallefall PT og Mikka: /me fikk en sterk 6er på naturfag eksamen i slutten av 10. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Tegner virkelig alle en skisse på ark før de lager et design? Har jeg _aldri_ gjort, og kommer heller aldri til å gjøre det. Hvis det er noe spesielt jeg skal lage så pleier jeg å bruke papir. Og som jeg skrev i et innlegg i går; Finn papir og ta pennen for hånden, la deg bli inspirert av den kreative ånden. Det er jo en grei begynnelse for folk som ikke har laget for mange sider og ikke får med seg helheten, men lager en dært meny, en dært header og limer det sammen. Tegner man alt på et ark, tenker man som regel på hvordan helheten ser ut på arket. Du tegner ikke menyen på et ark, headeren på en annen, men alt på samme arket og da er det lettere å se hvordan ting henger sammen... Men du har vel ved flere anledninger bevist at... du sannerlig ikke trenger pann og papir, for å lage webdesign som svir. Endret 13. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 sitter på jobb! vil spille gitar nu.. skal designe lite nur jag kommer hem! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 sitter på jobb! Eg og! ...Og poetiske EF slår til igjen! (skjekk PM btw) masse idiotiske folk her altså.. en som kom inn og ville ha blekkpatroner (farge+svart) til en skriver (HP ettelleranna) - og nekta å betale meir enn 300 til sammen.. han gikk ut uten en einaste patron Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Kanskje ikke webdesignrelatert, men er det flere merker enn Olympus som bruker SmartMedia minnekort på sine kameraer? Tenkte å bytte ut det gamle kameraet med et nyere et, men uansett hvilket kamera jeg ser på så følger det med kun 8 MB minne, en sjelden gang 16 MB. Og skal jeg ha ekstra minne i tillegg så blir det jo nesten en stor lapp til. Så derfor tenkte jeg at jeg kanskje kunne kjøpe et kamera som brukte samme type minne som det jeg har, slik at jeg slipper å kjøpe nytt. Eventuelt om noen har sett tilbud på kameraer som har vært på tilbud i det siste hvor det følger med en del minne... Takker for svar @ Arve. Meg svare på PM har... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 er ikkje minnebrikker "universal-støtte" for ? Altså alle merker passer til alle kameraer? Garanterer ingenting, men /me trur det var slik det er:) Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) er ikkje minnebrikker "universal-støtte" for ? Altså alle merker passer til alle kameraer? Garanterer ingenting, men /me trur det var slik det er:) Det hadde jo vært toppers, men mener at når jeg snuste rundt på Komplett så var det som regel et merke som sto oppført under "Minnebrikke:". Jeg tror, men jeg får sjekke litt rundt og se om den kanskje stemmer *håpe håpe* EDIT, vel hentet enkelt og greit min fars Sonykamera, og den minnebrikke var så fjernt fra min som det gikk an... Endret 13. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det flere enn arve og Dunestar som har 88x31 knapper jeg kan ha på siden min? Link needed in that case. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå