Steinmann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tror ikke det er noe problem å få seg jobb om dagen. Nsn er på utkikk etter gode designere om dagen for eksempel Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 We need programmerzz! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Arve: Jada, går greit det. Keyteq ser etter en skilla Flashprogrammerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Du jobber hos NRK, Henrik ? Egentlig så er jeg litt usikker på hva jeg jobber som, for driver med så alt for mye forksjelig. Endret 12. november 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du jobber hos NRK, Henrik ? Egentlig så er jeg litt usikker på hva jeg jobber som, for driver med så alt for mye forksjelig. Vi er poteter vi vet du Lenke til kommentar
semafor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan går det for tiden med webdesignere uten utdannelse? Går greit her Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Høres bra ut. Fikk en god-nyhet igår. Ganske sjokkerende også. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ok. Hvordan går det for tiden med webdesignere uten utdannelse? Går greit her Hvis du har designet startsiden vil jeg si det går elendig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ja startsiden trenger absolutt et nytt design. Husker jeg alltid brukte startsiden.no på barneskolen - kan ikke huske at siden så noe annereledes ut den gang. Og det er noen år siden nå EDIT: Diskusjon.no har noen rare bugs.... Endret 12. november 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor har egentlig Firefox a{outline: dashed;} (eller en annen verdi) på som standard? Har irritert meg over det flere ganger Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor har egentlig Firefox a{outline: dashed;} (eller en annen verdi) på som standard? Har irritert meg over det flere ganger For at man skal kunne se når man tabber seg til elementet. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis du har designet startsiden vil jeg si det går elendig I '97 spilte jeg fotball 24/7, så den æren er ikke min Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvis du har designet startsiden vil jeg si det går elendig I '97 spilte jeg fotball 24/7, så den æren er ikke min Går jo ann å prøve å gjøre noe med det Tror selv jeg kunne klart bedre.. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva synes man om det her? Til venstre for OlafG skal det være et kamera, når jeg får tegnet det. ser at det ble hinsides komprimert, mend ere skjønner hvor jeg vil, forhåpentligivs. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg syntes det er anonymt. For å kaste meg på den andre diskusjonen så må jeg si jeg klarer meg veldig bra uten utdannelse. Endret 12. november 2007 av sparks Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hva synes man om det her? Til venstre for OlafG skal det være et kamera, når jeg får tegnet det. ser at det ble hinsides komprimert, mend ere skjønner hvor jeg vil, forhåpentligivs. Ikke så ille det altså. Men som sparky sier, sett det før. Klarer du å gjøre noe mer ut av det blir det mer spennende Lenke til kommentar
semafor Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Går jo ann å prøve å gjøre noe med det Tror selv jeg kunne klart bedre.. Jeg er ikke i tvil! Den som jobber i NRK (herr Lied?) har vel litt av hvert å si om arbeidsområder/oppgaver. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Klarer meg også fint uten utdannelse Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ja startsiden trenger absolutt et nytt design. Husker jeg alltid brukte startsiden.no på barneskolen - kan ikke huske at siden så noe annereledes ut den gang. Og det er noen år siden nå EDIT: Diskusjon.no har noen rare bugs.... Dårlig eller ikke, startsiden har en identitet. Jeg tror ikke siden vil tåle en endring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå