Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Print det ut, og lag et hefte da vel?

Leste du noe av det jeg skrev? Jeg skal anbefale en bok om CSS. En kjøpebok som skal settes på pensumlista.

 

Jøss. i bokform og greier. Noen som har lest denne?

Leste hva du skrev ja, og det går fint an å gjennomføre et kurs med informasjonen i hefteform. Ikkesant?

 

Men den finnes jo allerede i bokform, så da er det bare å anbefale.

Lenke til kommentar

Dette var ikke bare nok et forsøk på å skyte seg til topps på Digg.com, del.icio.us og alle disse tjenestene? Begge fikk navnene til bedriftene de jobbet i (+linker) på trykk i media...

 

Kan bli mange konspirasjonsteorier rundt akkurat dette. Men det mange ikke kan nekte på, er jo at det er det perfekte manuscript til den neste romantiske komedien som amerikanerene skal lage. Synes jeg ser det for meg historien. Et par kompiser som vil bli "kjente" og istedenfor å vedde om han klarer å lure ei dame i seng på denne måten så faller han for henne. Tipper at Hugh Grant spiller hovedrollen i denne filmen også.

 

Kim...

Lenke til kommentar

Joda, har skjønt det. Men er det en artikkel som forteller på en passelig enkel måte hvordan teknologien fungerer? Eller er det ikke noe annet hokuspokus enn at scriptet samler inn nettleserinformasjon og brukerinformasjon og sender dette til Google-serveren?

 

En annen ting, jeg får ikke informasjon om brukere som ikke bruker Javascript?

 

En tredje ting, om noe helt annet... Om jeg skal lage et profilkort (Navn, kontaktinformasjon, bilde m.m.) for en nettside, kanskje likt dette, er det okay å bruke tabell da?

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...