Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, sier ikke meg så veldig mye. Hvis du føler for det, hadde det vært gøy med et raskt eksempel :blush:

*snip*

 

Igjen, dette er eit veldig enkelt eksempel. Om du skal lage eit større system kan du sjekke ut eit køsystem basert på memcached som eg satt saman for ei lita stund sidan: http://dpaste.com/hold/24630/

Da laster du berre informasjonen over på eit køelement, og looper over det med køsystemet. :)

Ah! Tusen takk, var noe så enkelt jeg var på jakt etter!

Lenke til kommentar
Hva er en god oversettelse av brukernivået "editor" i Wordpress? Prøver å komme på et godt norsk ord, annet enn "redaktør" (syns det blir litt for papiravis og sier ikke noe om at denne typen brukere har rettigheter til å administrere andre brukere). Anyone?

Hmm, kanskje moderator? :p

Vanskelig den der, altså, men jeg er helt enig i deg at redaktør blir for papiravis/magasin-aktig.

Lenke til kommentar

Morsom Tor..

 

-

 

Hadde den beste kunden på telefonen ever:

Bare gjør sån du synes er best, har ikke noe å si om det blir noen endringer eller noe, du vet best.

 

-

 

Crappy css bug her altså. IE7 bestemte seg for at siden skulle bli superbred og gjør at den scroller vannrett noe som fucker til bakgrunnsbildet!

Gøy å være meg..

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Brife med ekte Winows-lisenser sa du?

1x Win95, 1x Win98, 1x Win2000, 2x WinXP og 2x WinVista :) I tillegg til noen serverversjoner osv.

 

Det er så fint når pappa får det gratis. [/pappagutt]

Litt sent ute, men jeg må bare gni det inn likevel. Jeg har ca liggende åttetall av alle M$-produkter, Det er mer morsomt å være M$-gutt enn pappagutt :p

 

:wub: @ T-banemannen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...