Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Er det snakk om VGS, aVertigo ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Hva er en god oversettelse av brukernivået "editor" i Wordpress? Prøver å komme på et godt norsk ord, annet enn "redaktør" (syns det blir litt for papiravis og sier ikke noe om at denne typen brukere har rettigheter til å administrere andre brukere). Anyone? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Loomy: Du burde fjerne outline på hovedmenyen på espenliland.no. (Ja, nå kaster jeg stein i glasshus ) Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Hehe, sier ikke meg så veldig mye. Hvis du føler for det, hadde det vært gøy med et raskt eksempel *snip* Igjen, dette er eit veldig enkelt eksempel. Om du skal lage eit større system kan du sjekke ut eit køsystem basert på memcached som eg satt saman for ei lita stund sidan: http://dpaste.com/hold/24630/ Da laster du berre informasjonen over på eit køelement, og looper over det med køsystemet. Ah! Tusen takk, var noe så enkelt jeg var på jakt etter! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) @clvn: Du sier noe... Får legge det til todo-listen Endret 9. november 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Hva er en god oversettelse av brukernivået "editor" i Wordpress? Prøver å komme på et godt norsk ord, annet enn "redaktør" (syns det blir litt for papiravis og sier ikke noe om at denne typen brukere har rettigheter til å administrere andre brukere). Anyone? Hmm, kanskje moderator? Vanskelig den der, altså, men jeg er helt enig i deg at redaktør blir for papiravis/magasin-aktig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Julenissen er vel omtrent en administrator/sjef? Er vel han som har oversikten.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Morsom Tor.. - Hadde den beste kunden på telefonen ever: Bare gjør sån du synes er best, har ikke noe å si om det blir noen endringer eller noe, du vet best. - Crappy css bug her altså. IE7 bestemte seg for at siden skulle bli superbred og gjør at den scroller vannrett noe som fucker til bakgrunnsbildet! Gøy å være meg.. Endret 9. november 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Er det snakk om VGS, aVertigo ? Jada, det er det. 1. året til og med, men med han andre vi har, som kan mye mer, blir det bedre. Han er uansett mer åpen for forslag Skal lære PHP/MySQL snart, så det blir bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 aVertigo: Hvilken skole? Synes jeg lukter Halden VGS, men det kan vel egentlig være hvor som helst. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har sett noen fine design-løsninger på undermeny i en sidebar i det siste? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Imho hadde du allerede laget plass til undermeny. Eller: Endret 9. november 2007 av semafor Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Forslag 2 har jeg vært inne på. Det skal ikke være en meny som popper opp og forandrer seg etter hvilket menyelement du velger, men en konstant meny. Får prøve meg litt frem. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Meget pent design. Tillater meg også å spørre om hvilken font du har brukt i menyen? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Slik ble utkastet jeg sendte videre: http://pirajafisken.net/dev/Konkurransen/Utkast3.png Fonten er Trade Gothic, Condensed No 18 Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 aVertigo: Hvilken skole? Synes jeg lukter Halden VGS, men det kan vel egentlig være hvor som helst. Akademiet Drammen VGS er det. Men uansett, hva kan man forvente i 1. klasse? Veldig bra design Sparks Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) ISAWTHEGIRLOFMYDREAMSONTHESUBWAYTONIGHT. http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/09/517764.html Endret 9. november 2007 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Brife med ekte Winows-lisenser sa du?1x Win95, 1x Win98, 1x Win2000, 2x WinXP og 2x WinVista I tillegg til noen serverversjoner osv. Det er så fint når pappa får det gratis. [/pappagutt] Litt sent ute, men jeg må bare gni det inn likevel. Jeg har ca liggende åttetall av alle M$-produkter, Det er mer morsomt å være M$-gutt enn pappagutt :wub: @ T-banemannen Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Hei Lærern min på høyskolen spurte meg etter gode bøker i CSS. Denne boka så jeg varmt skal anbefale, vil bli pensum i internett-kurset. Problemet er at jeg ikke vet om noen bøker, i det hele tatt. Derfor så lurte jeg på om dere hadde noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå