Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Godt vi har en skikkelig ende som er litt seriøs av og til og setter alle på riktig spor igjen iallefall.... *gå å legge seg og drømme not-so-søtt* Tool - Ticks and Leeches Metallica - Unforgiven Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har lært meg å tegne i FreeHand i dag. Ganske fiffig egentlig. Tipper det blir en redesign av prog.no logoen der ja. Og _endelig_ et program på maskinen som kan eksportere som EMF/WMF for meg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hva var free hand igjen? Vektorbasert? Marve: Dæven så hissige tendenser det var her i kveld da.. Ikke hissig, bare litt lei av både spam og obsternasige små drittunger som ikke har lært seg folkeskikk enda *sjekke om en viss person har registrer fødselsdato* Endret 12. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Hva var free hand igjen? Vektorbasert? Lar eksperten svare jeg; Macromedias illustratorutfordrer skal visst være veldig bra.. og bedre å rentegne i EDIT; jeg fyller året 28.01.83, enden. Endret 12. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Marve:Dæven så hissige tendenser det var her i kveld da.. Ikke hissig, bare litt lei av både spam og obsternasige små drittunger som ikke har lært seg folkeskikk enda *sjekke om en viss person har registrer fødselsdato* Jaok, skjønner jo det.. Men om man er lei når man poster slike innlegg kan det fort oppfattes som at vedkommende er mislikt og uønsket her.. Om jeg hadde vært ny her og fått noen av disse postene i fleisen hadde jeg muligens ikke følt meg spesielt høy i hatten og muligeheten for en videre karriere her hadde vel minsket.. Edit; Og jeg har 11 dager etter ilderen.. Endret 12. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 /me rydder nerdebula, noe som er rimelig innbringende.. Fangst hittil; - 14 dollar - 1743,50 spenn - en jackplugg - en kabel til hovedkortet - 13 tegnestifter - 83 Euro Cent - kameraet til mobilen Og nå er også tastaturet skinnende rent.. Høres ut som noe mor mi pleier å komme med når ho tømmer posen til støvsugeren (Ja, vi tømmer posen, det er en sånn stooor støvsuger med egen pose, ikke engangs...) @ bakenden... Du må lese historien min, den fungere bra som sovemedisin Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Da var designet _nesten_ ferdig i PS (certified by enden ), og jeg ser for meg en laaaaang dag med koding i morra. Jaja, kan sikkert bli gøy det. Kos dere ut over i de lange timer, jeg tar natta. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg trenger en PHP-guru: Jeg vil sjekke om url'en til siden scriptet er på ikke inneholder noe slags tull etter http://domene.com/index.php som f.eks. index.php?side=massetullher Noen som har en løsning? Eventuelt en annen metode å gjøre det på? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Ok, fikk nettopp en morsom melding fra HalTan jeg tenkte jeg skulle dele med dere! (ps. dette var ikke ment som hån mot deg Halfie, syns bare det var fett Yoyoyoyo osv.! Hørt noe fra vifteovn? :/ anyways part-hey! Hilz ze geeks :---D Hæææææææææææææææææææææææææææ(*fyllle hele meldingen*) ææææælTan! Fo'shizzle! Morro. Endret 12. mars 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ang. MSN: Tror hele stasen er nede. Kommer meg heller ikke inn på hotmail. @Spamming: Spamming kan være fett av og til, men edit-knappen er der for en grunn... Da er /me hjemme igjen etter skidag og tur på byn med 1 times "hjemmepause" imellom. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Er det ingen som kommer inn på MSN? Virker som folk "detter ned" en etter en! Først datt en kamerat av meg ut.. Så fikk jeg melding av ei som spurte om jeg var inne på msn, for hun kom ikke inn.. Så datt jeg ut. EDIT: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN! Skjekk postcount! Endret 12. mars 2004 av Mikka Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 MSN funker helt fint her.. men hadde masse problemer med det i går... synd med postcount Mikka... Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er det ingen som kommer inn på MSN? Virker som folk "detter ned" en etter en! Først datt en kamerat av meg ut.. Så fikk jeg melding av ei som spurte om jeg var inne på msn, for hun kom ikke inn.. Så datt jeg ut. EDIT: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN! Skjekk postcount! Dakar Mikka... (jeg kommer inn som vanlig ) Ang. 1337; du kan trøste deg med at jeg ikke fikk tatt screen heller Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @Mikka; Tar vel 5secs å modde i PS.. Litt CSS-hjelp; Jeg har en DIV, så vil jeg skrive nederst.. "valign: bottom;" funker ikke.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) @Mikka; Tar vel 5secs å modde i PS.. Jeg kan modde meg til førstemann over 100 000, men det blir ikke det samme. Det blir aldri det samme. Aldri det samme. Aldri det. Aldri. EDIT: Om et innlegg, har jeg 1340, og det er det tidspunktet jeg slutter på skolen hver dag, da Endret 12. mars 2004 av Mikka Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har en DIV, så vil jeg skrive nederst.. "valign: bottom;" funker ikke.. Det er ikke som i HTML. Du må bruke top-padding/top-margin (husker ikke hvilken som definerte ytterkant og hvilken som definerte innerkant). Sett den så høy at teksten kommer i bunn. Evt. sjekk om det går an med float:bottom; eller text-align:bottom; eller align:bottom; @MSN: Hele passport-nettverket er nede, inkl. hotmail. MSN og hotmail er opp hos meg nå, men MSN er uansett ikke noe jeg bruker til vanlig... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 ...Og plutselig var jeg inne på msn igjen! [skryte] Jeg fikk forresten 5 på mattetentamen! Best i 10.-klassene.. Var en som fikk 5-, som var nummer 2.. [/skryte] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Erm, hva galt med post-counten? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Erm, hva galt med post-counten? Åssen det..? Om det er Mikka, så passerte han 1337 poster og skulle ha PrintScreen.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) Jeg har en DIV, så vil jeg skrive nederst.. "valign: bottom;" funker ikke.. Off the top of my head: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html lang="no"> <head> <title>Posisjonering</title> <meta http-equiv="Content-Type" content= "text/html; charset=iso-8859-1"> <style type="text/css"> <!-- #footer { border: 1px solid #000000; height: 10em; position: relative; } #footer p { bottom: 0; margin-bottom: 0; position: absolute; text-align: right; width: 100%; } --> </style> </head> <body> <div id="footer"> <p>Posisjonering er en fin bil.</p> </div> </body> </html> Dette forutsetter at du bare har ett p-element innenfor div-en. Ønsker du flere, må du plassere disse innenfor et eget div-element, og så posisjonere dette. Edit: Har gjort noen mindre endringer på forespørsel. Endret 13. mars 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå