Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Poster fra OS X as we speak, Hein... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Poster fra OS X as we speak, Hein... Leopard? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Nah, har ikke giddet enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Du som savner ser på negativt på OSX mye pgr. Finder burde ihvertfall oppgradere til Leopard, Tor Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Har skaffet meg Path Finder, selv om den ikke er så super. Men Finder i Leopard kan vel ikke kjøre to vinduer? Eneste jeg har fått med meg er coverflow på mapper, som ser jævlig unødvendig ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Hva mener du med "to vinduer". Og nei, coverflow ikke veldig nyttig. Eneste jeg faktisk bruker det til noen ganger er å bla igjennom bilder - noe som faktisk er litt nice. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Altså to vinduer jeg kan opperer med i ETT Finder-vindu. Dual view Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Meg bekjent så går nok fortsatt ikke det, nei. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Altså inga grunn te å leggja inn Leopard, ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jo, det vil jeg så absolutt mene. Finder er fortsatt en fin oppdatering selvom man ikke kan kjøre dette dual-view oppsette ditt. Spaces er kos, og jeg synte Leopard i seg selv er kjappere aka. mer responsivt. Pluss 300 andre nye funksjoner Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 300 Updates! - Hvorfor får jeg ikke Leopard via System Update? *sove* Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 300 "funksjoner". Lenke til kommentar
Leon Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Altså inga grunn te å leggja inn Leopard, ennå. Du har så rett! Dual view er kanskje det eneste som jeg savner på daglig basis fra windows. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Du som savner ser på negativt på OSX mye pgr. Finder burde ihvertfall oppgradere til Leopard, Tor FYI: Leser dyptgående review av Leopard på Ars Technica nå (20ish sider, sykt, sykt godt skrevet og detaljert review), og artikkelforfatter der - som tydelig vet hva han snakker om - sier at Apple nærmest ødelagte Finder i Leopard. Ble plutselig litt usikker på om jeg vil oppgradere likevel.. Endret 7. november 2007 av jorgis Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 300 Updates! - Hvorfor får jeg ikke Leopard via System Update? *sove* Ærlig talt skjønner heller ikke jeg hvorfor Apple ikke bare kunne latt oss få Leopard via System Update, istedet for å slepe oss helt bort på eplehuset i regnværet, hvor de selvfølgelig sier (med sin vanlige bedre-enn-deg-attitude) at de er helt utsolgt. Liker bedre Ubuntu sin måte å gjøre ting på. Update manager sier at en ny versjon av Ubuntu er tilgjengelig, trykk *her* for å oppgradere. Apple skulle gjort det på samme måten, evt. kunne de puttet inn en "tast inn VISA-nummer her" et sted underveis om det er penger de bekymrer seg for... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 300 Updates! - Hvorfor får jeg ikke Leopard via System Update? *sove* Ærlig talt skjønner heller ikke jeg hvorfor Apple ikke bare kunne latt oss få Leopard via System Update, istedet for å slepe oss helt bort på eplehuset i regnværet, hvor de selvfølgelig sier (med sin vanlige bedre-enn-deg-attitude) at de er helt utsolgt. Liker bedre Ubuntu sin måte å gjøre ting på. Update manager sier at en ny versjon av Ubuntu er tilgjengelig, trykk *her* for å oppgradere. Apple skulle gjort det på samme måten, evt. kunne de puttet inn en "tast inn VISA-nummer her" et sted underveis om det er penger de bekymrer seg for... Her er Windows mye bedre. De sleper deg jo ut kun en gang hvert femte år Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Telenormagasinet.no Hva syns dere? Jeg er litt splittet, en del er ganske bra, en del er ganske så overflødig og unyttig. Og designet er litt for 'interface'. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jeg synes det passer Telenor, og gir den riktige "følelsen". Men de kantene var da ikke fine. Skikkelig rammefølelse. Edit: Windows sender meg på torrent-jakt hvert 5. år Det er fordelen med Windows og programmer som kjører på plattformen (selvsagt har jeg allerede kjøpt en gyldig lisens) Endret 8. november 2007 av atomtissen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Telenormagasinet.no Hva syns dere? Jeg er litt splittet, en del er ganske bra, en del er ganske så overflødig og unyttig. Og designet er litt for 'interface'. Den du har jobbet med? Likte ikke designet altså Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 300 Updates! - Hvorfor får jeg ikke Leopard via System Update? *sove* Ærlig talt skjønner heller ikke jeg hvorfor Apple ikke bare kunne latt oss få Leopard via System Update, istedet for å slepe oss helt bort på eplehuset i regnværet, hvor de selvfølgelig sier (med sin vanlige bedre-enn-deg-attitude) at de er helt utsolgt. Liker bedre Ubuntu sin måte å gjøre ting på. Update manager sier at en ny versjon av Ubuntu er tilgjengelig, trykk *her* for å oppgradere. Sånn er det når du absolutt skal ha Mac Eg eig faktisk fire ekte lisensar av Windoooz - 1x Win95, 1x WinXP og 2xWinVista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå