Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Hva mener du med "to vinduer". Og nei, coverflow ikke veldig nyttig. Eneste jeg faktisk bruker det til noen ganger er å bla igjennom bilder - noe som faktisk er litt nice.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jo, det vil jeg så absolutt mene. Finder er fortsatt en fin oppdatering selvom man ikke kan kjøre dette dual-view oppsette ditt. Spaces er kos, og jeg synte Leopard i seg selv er kjappere aka. mer responsivt. Pluss 300 andre nye funksjoner :p

Lenke til kommentar
Du som savner ser på negativt på OSX mye pgr. Finder burde ihvertfall oppgradere til Leopard, Tor :)

 

FYI: Leser dyptgående review av Leopard på Ars Technica nå (20ish sider, sykt, sykt godt skrevet og detaljert review), og artikkelforfatter der - som tydelig vet hva han snakker om - sier at Apple nærmest ødelagte Finder i Leopard. Ble plutselig litt usikker på om jeg vil oppgradere likevel..

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
300 Updates! - Hvorfor får jeg ikke Leopard via System Update? *sove*

 

Ærlig talt skjønner heller ikke jeg hvorfor Apple ikke bare kunne latt oss få Leopard via System Update, istedet for å slepe oss helt bort på eplehuset i regnværet, hvor de selvfølgelig sier (med sin vanlige bedre-enn-deg-attitude) at de er helt utsolgt. Liker bedre Ubuntu sin måte å gjøre ting på. Update manager sier at en ny versjon av Ubuntu er tilgjengelig, trykk *her* for å oppgradere.

 

Apple skulle gjort det på samme måten, evt. kunne de puttet inn en "tast inn VISA-nummer her" et sted underveis om det er penger de bekymrer seg for...

Lenke til kommentar
300 Updates! - Hvorfor får jeg ikke Leopard via System Update? *sove*

 

Ærlig talt skjønner heller ikke jeg hvorfor Apple ikke bare kunne latt oss få Leopard via System Update, istedet for å slepe oss helt bort på eplehuset i regnværet, hvor de selvfølgelig sier (med sin vanlige bedre-enn-deg-attitude) at de er helt utsolgt. Liker bedre Ubuntu sin måte å gjøre ting på. Update manager sier at en ny versjon av Ubuntu er tilgjengelig, trykk *her* for å oppgradere.

 

Apple skulle gjort det på samme måten, evt. kunne de puttet inn en "tast inn VISA-nummer her" et sted underveis om det er penger de bekymrer seg for...

Her er Windows mye bedre. De sleper deg jo ut kun en gang hvert femte år :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det passer Telenor, og gir den riktige "følelsen". Men de kantene var da ikke fine. Skikkelig rammefølelse.

 

Edit: Windows sender meg på torrent-jakt hvert 5. år :p Det er fordelen med Windows og programmer som kjører på plattformen :p (selvsagt har jeg allerede kjøpt en gyldig lisens)

Endret av atomtissen
Lenke til kommentar
300 Updates! - Hvorfor får jeg ikke Leopard via System Update? *sove*

 

Ærlig talt skjønner heller ikke jeg hvorfor Apple ikke bare kunne latt oss få Leopard via System Update, istedet for å slepe oss helt bort på eplehuset i regnværet, hvor de selvfølgelig sier (med sin vanlige bedre-enn-deg-attitude) at de er helt utsolgt. Liker bedre Ubuntu sin måte å gjøre ting på. Update manager sier at en ny versjon av Ubuntu er tilgjengelig, trykk *her* for å oppgradere.

 

Sånn er det når du absolutt skal ha Mac :)

 

Eg eig faktisk fire ekte lisensar av Windoooz - 1x Win95, 1x WinXP og 2xWinVista :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...