Doffar Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Hallo. Er det noen av dere som har greie på wordpress og som vet hvordan jeg får til å vise det nest siste postede innlegget? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Begynner å bli vel mange like WP-spørsmål her nå... <?php query_posts('numberposts=1&offset=1'); ?> <?php if (have_posts()) : ?> <?php $post = $posts[0]; ?> <!-- TEMPLATE HER --> <?php else : ?> <!-- 404 --> <?php endif; ?> Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Er fryktelig få som brukar wordpress som faktisk veit kva codexen er, virkar det som... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ja. Og codexen er faktisk oversiktlig. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ingen som har fått med seg at Opera Mini 4 har kommet? Likte ikke helt fullskjermsvisning, men funker sikkert bedre hvis man har litt større skjerm enn k700i. Dette er det første produktet fra Opera Software som jeg simpelthen bare elsker. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ny Mac1 Hva synes dere? Er ikke helt komfortabel med den nye logoen, ingen forbedring i mine øyne. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Menyen(e) var stygge, syns jeg og Ole Martin iaffffff. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Vesegyy Media. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Haha, jeg henger meg på grusom meny. ! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Likte den ikke jeg heller. Tror jeg likte den gamle bedre. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Ny Mac1 Hva synes dere? Er ikke helt komfortabel med den nye logoen, ingen forbedring i mine øyne. Forumoppsettet på i1-sidene ble håpløst, er ingenting som skiller innleggene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Da har jeg endelig fått rota meg til å bestille 2GB minne til MacBooke'n min. 1GB blir for lite, til tider. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ja, sånn går det når true mac fanbois skal lage websider Skaflem: Du bestilte vel fra en mac-butikk, og betalte 1000kr for minne verdt ca 250kr? Endret 7. november 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Neida, bestilte fra Komplett. 219,- pr. 1GB-brikke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Hehe, bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Når det gjelder nye i1-nettverket syntes jeg sidene ble litt mindre oversiktelig enn tidligere. Men er vel kanskje bare er en tilvenningssak. Arve: Som det står i signatuern min, i know internets Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 For de som husker diskusjonen om display: none; og screen readere: Screen readers sometimes ignore display:none Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Anders is stealing my green-ness. :----( Arve: Var vel så godt som kun Mac-fanatikere som sto bak Keyteq.no også (idemessig, I'm the code monkey), og utfallet der ble litt bedre IMO. Endret 7. november 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har en Mac Book Pro, og designer pene sider! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Men du kan hverken kalle deg Mac-fanboy eller -fanatiker når du har MBP med WinXP som brukes 99,9% av tiden maskinen er i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå