Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk Norge:

 

1: Når blir dere ferdige?

2: Vi kontakter deg så snart vi vet det

 

2 Ringer utall ganger. Får aldri tak i 1

 

1: Nå maser jeg for n'te gang. Når er dere ferdige?

2: Vi har forsøkt å kontakte deg mange ganger

1: Nei, ingen har ringt meg.

2: Jo det har vi

1: Dette er dårlig service. Jeg går til TV2 hjelper deg hvis dere ikke ordner det NÅ!

 

TV2 hjelper deg får saken, og fremstiller 2 som største drittselskapet som finnes, og ødelegger all videre mulig forretningsdrift.

Endret av atomtissen
Lenke til kommentar
TV2 hjelper deg får saken, og fremstiller 2 som største drittselskapet som finnes, og ødelegger all videre mulig forretningsdrift.

Jeg skal ikke uttale meg for skråsikkert, men jeg regner med at NSN kun tar firmakunder.

 

Ergo har NSN rett nesten uansett hva, og firmakundene har svært få rettigheter med mindre de kan bevise avtalebrudd. :)

Lenke til kommentar
TV2 hjelper deg får saken, og fremstiller 2 som største drittselskapet som finnes, og ødelegger all videre mulig forretningsdrift.

Jeg skal ikke uttale meg for skråsikkert, men jeg regner med at NSN kun tar firmakunder.

 

Ergo har NSN rett nesten uansett hva, og firmakundene har svært få rettigheter med mindre de kan bevise avtalebrudd. :)

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Nei, ikke helt forferdelig. Men tror kanskje jeg ville lagt den helt oppunder det blå, og kanskje kjørt 100% bredde ?

 

Men om sant skal sies så er vel jeg ingen dezigner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...