Redak Tøren Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Verdensnettet skal kun fokusere på html og css. Så det blir noe helt annet. Verdensnettet skal ikke utkonkurrere noen, men bare være et tilgjengelig, solid og riktig oppslagsverk for dem som søker hjelp/informasjon. Og hva tid er så dette oppe å går? 1-2 år. Kommer an på hvor lang tid det tar å få inn alle artiklene... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Så sei akkurat det til han; "Har ringt deg kvar dag, beklagar at vi har ringt på tidspunkt du ikkje kunne ta telefonen. Vi synest egentlig at vi er ferdige, men du kan jo fortelje oss kva meir du vil ha?" Works. Jah, det har vi ikke prøvd... Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Typisk Norge: 1: Når blir dere ferdige? 2: Vi kontakter deg så snart vi vet det 2 Ringer utall ganger. Får aldri tak i 1 1: Nå maser jeg for n'te gang. Når er dere ferdige? 2: Vi har forsøkt å kontakte deg mange ganger 1: Nei, ingen har ringt meg. 2: Jo det har vi 1: Dette er dårlig service. Jeg går til TV2 hjelper deg hvis dere ikke ordner det NÅ! TV2 hjelper deg får saken, og fremstiller 2 som største drittselskapet som finnes, og ødelegger all videre mulig forretningsdrift. Endret 7. november 2007 av atomtissen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Så sei akkurat det til han; "Har ringt deg kvar dag, beklagar at vi har ringt på tidspunkt du ikkje kunne ta telefonen. Vi synest egentlig at vi er ferdige, men du kan jo fortelje oss kva meir du vil ha?" Works. Jah, det har vi ikke prøvd... Skrik til han Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Så sei akkurat det til han; "Har ringt deg kvar dag, beklagar at vi har ringt på tidspunkt du ikkje kunne ta telefonen. Vi synest egentlig at vi er ferdige, men du kan jo fortelje oss kva meir du vil ha?" Works. Jah, det har vi ikke prøvd... Skrik til han Han svarer ikke på telefonen... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 TV2 hjelper deg får saken, og fremstiller 2 som største drittselskapet som finnes, og ødelegger all videre mulig forretningsdrift. Jeg skal ikke uttale meg for skråsikkert, men jeg regner med at NSN kun tar firmakunder. Ergo har NSN rett nesten uansett hva, og firmakundene har svært få rettigheter med mindre de kan bevise avtalebrudd. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) http://www.getyoursnackon.com/thomas/ Heisann. Han er meget dyktig på design, men koden var ikke veldig imponerende. Endret 7. november 2007 av sparks Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 TV2 hjelper deg får saken, og fremstiller 2 som største drittselskapet som finnes, og ødelegger all videre mulig forretningsdrift. Jeg skal ikke uttale meg for skråsikkert, men jeg regner med at NSN kun tar firmakunder. Ergo har NSN rett nesten uansett hva, og firmakundene har svært få rettigheter med mindre de kan bevise avtalebrudd. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Design > Kode Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Nok et meningsløst innlegg fra loathsome... Fikk jobb nå, Kopier over forum, uten noe hvordan man gjør det bare bruker og pass til en hau saker Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er enig med loathsome når det kommer til det å appelere til kunder. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 100% enig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 70% enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 40% enig Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 10% enig Men noen som har prøvt Windows Live da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Er blind, så fortel meg: Ser undermenyen her forferdelig ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Nei, ikke helt forferdelig. Men tror kanskje jeg ville lagt den helt oppunder det blå, og kanskje kjørt 100% bredde ? Men om sant skal sies så er vel jeg ingen dezigner Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Er blind, så fortel meg: Ser undermenyen her forferdelig ut? Synes det var søtt - Fra spøk til halvor: Top menyen er ikke horisontalt midtstillt i det blå feltet, ser rart ut, og undermenyen må lenger opp Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ingen som har fått med seg at Opera Mini 4 har kommet? Likte ikke helt fullskjermsvisning, men funker sikkert bedre hvis man har litt større skjerm enn k700i. Endret 7. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Argh... *skifte RSS-feed update interval til noe mye mindre enn 3 timer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå