Steinmann Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Og grattis med dagen Berg! - Nei ikke deg Hein.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Men dette beviser vel at old school kafefolk er skikkelige folk Hey, eg er oldschool! Dont laugh at me! Grats med dagen Mikael! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Nei ikke deg Hein.. I wouldn't know... --- Grattis med dagen, Mikael! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Fått inn noen søknader på designjobben nå, men skulle gjerne hatt flere. Kan love et ganske så prestisje første testprosjekt for de som kommer så langt -- http://www.maxdesign.com.au/presentation/multiple-classes/ Hmm, trodde da IE støttet multiple class selector :o Endret 6. november 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Åja, så du kan ikke si at du skal veve et teppe på bokmål? Og resultatet etter å ha vevd i mange timer er ikke et vev, men et nett? Hvis du har en trådløs router med flere maskiner tilkoblet, kaller du det trådløst vev da? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Dere har uansett tatt konseptet vårt... Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Som igjen er tatt fra htmldog Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Som igjen er tatt fra htmldog Nei. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Ikke at verdensnettet kommer til å kunne utøve noe konkurranse dersom webkafeen.no kommer opp snart. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Verdensnettet skal kun fokusere på html og css. Så det blir noe helt annet. Verdensnettet skal ikke utkonkurrere noen, men bare være et tilgjengelig, solid og riktig oppslagsverk for dem som søker hjelp/informasjon. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Synd at webkafèen er best Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Gawd, så motsatt virkning det der har, Ole Martin og Arve. Får Webkafeen til å se ut som en gjeng med drittunger, bra jobba. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Synd at webkafèen er best Det er det helt sikkert, og min intensjon er ikke å påvise noe annet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Gawd, så motsatt virkning det der har, Ole Martin og Arve. Får Webkafeen til å se ut som en gjeng med drittunger, bra jobba. Drittsekk my ass. I'm qt. Synd at webkafèen er best Det er det helt sikkert, og min intensjon er ikke å påvise noe annet Konkurranse er fint. Endret 6. november 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Drittsekk my ass. I'm qt. Bare hyggelig Edit: Der var innlegget til Arve endret... Endret 6. november 2007 av atomtissen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Gawd, så motsatt virkning det der har, Ole Martin og Arve. Får Webkafeen til å se ut som en gjeng med drittunger, bra jobba. Vel, jeg er ikke spesielt engasjert i prosjektet, er jeg? Meninger kan jeg da ytre som jeg vil. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Har ikke påstått noe annet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Har ikke påstått noe annet. Har du vel! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har ikke a) påstått at noen ikke skal få ytre meningene sine b) hevdet at Ole Martin er dypt inne i prosjektet Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 http://producten.hema.nl/ Morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå