Ståle Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Det hores ut som en film jeg sa for ikke sa lang tid siden... hmm Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare meg, eller har subsys sluttet a svare pa henvendelser?Har sendt flere, men de svarte bare pa den forste for et par mnd siden. Fikk svar så sent som i går fra en Harald. Hadde da sendt mail på lørdag. Ikke dårlig! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 http://www.casimirlancaster.com/ Pen side, borsett fra den gradient-grafikken (misliker virklig gradient-inspirert grafikk) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) 10 og 11px ser alltid bra ut Endret 5. november 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Likte fontstørrelsen på den siden, det passer til det stilrene designet. Gradient kan være vel og bra det, men i dette tilfellet er gradientene på f.eks "about us" og "our services" alt for tydelig. Alt klaffer dessverre ikke, for all del så er det en veldig pen side, men noe stemmer ikke helt 100%. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Gratz mavva! Ny forumterrorist in the making. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 For mange moderatorer i kafeen nå, blir nervøs jeg. Neste er vel at Tor og Arve blir moderatorer! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Neste er vel at Tor og Arve blir moderatorer! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha () Men dette beviser vel at old school kafefolk er skikkelige folk Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Var ikke ment som noen morsom kommentar, mer som en tankevekker. Det er sant Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Gratulerer Mavva. I voted for ya! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Den dagen Tor blir moddis finner jeg meg et nytt forum! Gratulerer Mavva (Har han ikke allerede et nick, da?) Endret 5. november 2007 av sparks Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Signed. Grattis Anders! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Takk for det, hyggelig å høre. Ang kafemoderering, så blir vel ikke det det første fra min side, kanskje greit å ligge litt lavt i terrenger akkurat der når man er litt inhabil. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Om jeg blir moddis hadde jeg bare gått rundt og rettet opp stor forbokstav- og orddelingsfeil, jeg hadde blitt utbrent. Grattis, Anders. Noe nytt hos Norge.no forresten? Endret 5. november 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Sikkert mye å ta av der, ja.. Alltid noe nytt hos oss. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Gratulerer Marvil, har allerede gratulert deg i tråden av Dotten men. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Fortell da, Andeeeeeers. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Takk Kim (og Tor). En annen dag kanskje, jeg er på vei i en annen retning. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Grattis Marve, sov igår :\ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Extend Firefox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå