Steinmann Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ehm, verdensnettet.org? Er vi morsomme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Verdensnettet :!: Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Bokmål for verdsveven Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Nei? EDIT: Eller Bokmål for verdsveven er vel verdensveven? Endret 5. november 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 I følge min ordliste er "vev" nynorsk for bokmålsordet "nett". Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 I mi står det ikke verdensnett. Men det står verdensveven. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Skal man finne ledig domene må man være kreativ. Verdensnettet er unektelig norsk Så har man samnorskidealistene som lager nye ord av bokmål og nynorsk kombinert. "Vev" er for meg særnynorsk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Åja, så du kan ikke si at du skal veve et teppe på bokmål? Og resultatet etter å ha vevd i mange timer er ikke et vev, men et nett? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Det jeg lo mest av er at noen har stjålet webkafeen.no konseptet Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 http://www.aboutus.org/WeBkaFeen.no Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 http://www.aboutus.org/WeBkaFeen.no Forventet ikke at du skulle forstå da.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare meg, eller har subsys sluttet a svare pa henvendelser? Har sendt flere, men de svarte bare pa den forste for et par mnd siden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Fekk eit svar for eit par dagar sidan, eg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare meg, eller har subsys sluttet a svare pa henvendelser?Har sendt flere, men de svarte bare pa den forste for et par mnd siden. hadde kontakt med Harald på subsys for litt over en måned siden. Var ihvertfall veldig rask respons da. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Vel, jeg brukte det der kontaktskjemaet. Sendte en til idag, far se om det skjer noe. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Send direkte til [email protected], du. :-) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 halo va sjer md webkafe1 a ?_? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 hei ingnting vl :( Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) ISAWTHEGIRLOFMYDREAMSONTHESUBWAYTONIGHT. Endret 5. november 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Haha, utrolig genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå