qualbeen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk vite i går at GE Money Bank er så fornøyd med meg at det blir enda flere oppdrag på meg, og de nevnte også en evt. fast ansettelse. Gøy!Veldig bra det!Men er det du som har designa de rullegardinene på forsiden? Scenario: Velg noe fra øverste rullegardin Gå tilbake (fordi du ville noe annet) Velg f.eks. "logg inn" fra nederste rullegardin Oy, men havnet visst på det som øverste gardinen står på... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Spesielt koden var dødsbest på GE Money Bank Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 QUICK HELP PEOPLE. Hva er navnet på den Photoshop-tutorial-siden som er veldig god? Den som har en slik skje i headeren, og er brun? psdtuts.com Kim... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Snakker om å få med seg hele innlegget. Skuffet over meg selv Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fungerer fint her? joa, men du bruker sikkert ikke en like cool nettleser som meg? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tviler på at det er firmasiden loathsome har jobbet med. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sitter med et sært JS-problem her. Skal lage en liten boks som en kan scrolle med JS for å se mer innhold som da er skjult av overflow: hidden. Den indre diven som alt ligger i setter jeg margin-top: -XXpx; på. Ned-knappen fungerer perfekt, men oppover går det ikke like bra. scrollable.style.marginTop = ( pos + 1 ) + "px"; pos er her et negativt tall. Det som skjer er at for hver iterasjon (setInterval) legges et ett-tall til på slutten istedenfor å plusses på, så -244 blir til -2441, som igjen blir til -24411 osv. Noen som skjønner hvorfor dette skjer og har en løsning? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fordi pos er en streng? scrollable.style.marginTop = ( parseInt(pos) + 1 ) + "px"; Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvorfor fungerer da nedknappen? Har kjørt en .replace('px','') på pos, men den er kanskje fortsatt en string? Fikk det til, så det er en string med en gang verdien er negativ? Endret 1. november 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvorfor fungerer da nedknappen? Har kjørt en .replace('px','') på pos, men den er kanskje fortsatt en string? Fikk det til, så det er en string med en gang verdien er negativ? Jeg ville ikke stolt på det, bruk parseInt når du trenger heltallsverdien og ikke tekststrengen. Gode vaner. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så parseInt istedenfor replace? I Java fungerer vel parseInt på en annen måte, men der er det også definerte datatyper osv. Kanskje bare jeg som er forvirra. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jess, bruk parseInt. Hvis du for eksempel har en streng "12px", og du kjører en parseInt("12px"), vil JavaScript hente ut heltallsverdien, og drite i hele px... Så test med det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg klarte meg ikke med kun én av delene, begge måtte være med for at det skulle funke. Men parseInt er bare med på oppknappen. :S Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Make My Logo Bigger Cream Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Morsom sak: Make My Logo Bigger Cream Jesper.. old? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 -_- på det... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Trudde du las kafèen, Gjesper... Dessuten blei du eid av Steinmann oppi her en plass Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk vite i går at GE Money Bank er så fornøyd med meg at det blir enda flere oppdrag på meg, og de nevnte også en evt. fast ansettelse. Gøy!Veldig bra det!Men er det du som har designa de rullegardinene på forsiden? Scenario: Velg noe fra øverste rullegardin Gå tilbake (fordi du ville noe annet) Velg f.eks. "logg inn" fra nederste rullegardin Oy, men havnet visst på det som øverste gardinen står på... Jeg har ingenting med den websiden å gjøre i det hele tatt -- Gjett hvem som har vært med å skape den nye Peppes-reklamen som er rundt om kring for tiden? Den med en fet skrik-maske og en grønn pizza? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå