Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Sebastian er faen ikkje perfeksjonist =P Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ingen som likte HD-video i .mov via Flash? =/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ingen som BRYR seg, Tor! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Stats fra nettsiden min i september: 52.50% Firefox 2.0x 27.33% Internet Explorer 7.x 10.33% Opera 9.x 5.94% Internet Explorer 6.x Meget overraskende, og meget positivt! Spesielt er jeg overrasket over at kun 6% av mine besøkende bruker IE6, mens hele 52% bruker Fx 2.0. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Når ble det positivt å bruke Firefox? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Haraldsson: Neseblod Står hva du kan gjøre for å forhindre det der. Endret 30. oktober 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hvilken sider er det snakk om ? EDIT: Quoten kom av en eller annen grund ikke med -Kiman- ----- Da blir det en oppgradering til Leopard på meg nå Endret 30. oktober 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ingen som likte HD-video i .mov via Flash? =/iLike! Men tar sikkert litt tid før alle får oppdatert til flashversjon med støtte for HD. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Når ble det positivt å bruke Firefox? Poenget var vel at såpass få bruker IE, som jo er positivt. (Nesten) alt er bedre enn IE, og så lenge man er for gode nettlesere og utvikling av internett så er jo det en pen statistikk Kiman har Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Bruker lightbox for å vise noen bilder. Hadde tidligere flere i en seire men får det ikke til nå. Jeg har en knapp som det trykkes på og bildene vises i serie. Hvordan får jeg det til uten å bruke <a href> på alle bildene uten at bildene blir synlig ved "knappen"? her vises alle bildene før de kommer i serie, men jeg vil bare at alle bildene skal vises med å trykke på en knappp. Endret 30. oktober 2007 av regga Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hvilken sider er det snakk om ? EDIT: Quoten kom av en eller annen grund ikke med -Kiman- ----- Da blir det en oppgradering til Leopard på meg nå Designbykiman.com, med tilhørende underdomener og testsider som er brukt mye i jobbsammenheng (hvor brukerne på jobben er låst til IE7). Sjekket statistikken på en del av sidene jeg har laget for diverse kunder, og det viser seg mye av det samme, bortsett fra at Fx 2.0 ligger på rundt 40%, IE7 på ca 30% og IE6 på ca 20%. Opera har dog såpass lavt snitt som 5-6%. Når ble det positivt å bruke Firefox? Poenget var vel at såpass få bruker IE, som jo er positivt. (Nesten) alt er bedre enn IE, og så lenge man er for gode nettlesere og utvikling av internett så er jo det en pen statistikk Kiman har Når ble det negativt å bruke Firefox spør jeg da? Som Kim sier, nesten alt er bedre enn IE, så pent er det uansett, Opera-fanboy eller ikke Endret 30. oktober 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nvm . jeg fikk det til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvilken sider er det snakk om ? Designbykiman.com, med tilhørende underdomener og testsider som er brukt mye i jobbsammenheng (hvor brukerne på jobben er låst til IE7). Sjekket statistikken på en del av sidene jeg har laget for diverse kunder, og det viser seg mye av det samme, bortsett fra at Fx 2.0 ligger på rundt 40%, IE7 på ca 30% og IE6 på ca 20%. Opera har dog såpass lavt snitt som 5-6%. Da har jeg enda et spørsmål: Hvilken programvare bruker du for å generere denne stetstikken ? Det er forresten veldig fine tall Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) One.com som står for den biten(de bruker vel modlogan), har ikke satt opp Google Analytics eller lignende enda. Den virker rimelig presis når det gjelder browsere, når mitt domene nettopp var klart gikk jeg inn på siden tre ganger med IE7, én gang med IE6, fire ganger med Fx 2.0, tre ganger med Opera 9.0 og to ganger med Safari 3 beta. Og da viste den i hvert fall riktig (Bortsett fra at Safari 3 beta ble til Safari 2, men det er jo litt forståelig). Når det gjelder operativsystemet som kunden bruker er den helt på jordet, men det er en annen sak. Likte tallene jeg også Edit: Morsom sak: Make My Logo Bigger Cream Endret 30. oktober 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Edit: Morsom sak: Make My Logo Bigger Cream Hva? Alle disse utrolige produktene, men ingen Marquee and Blink-cream? Alle vet jo at bevegelse og animasjon er den perfekte måten å trekke øyet til seg. Det er tragisk at et slikt seriøst firma ikke greier å bruke legge inn støtte for slike elementært enkle, men nyttige verktøy. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Stats fra nettsiden min i september: 52.50% Firefox 2.0x 27.33% Internet Explorer 7.x 10.33% Opera 9.x 5.94% Internet Explorer 6.x Meget overraskende, og meget positivt! Spesielt er jeg overrasket over at kun 6% av mine besøkende bruker IE6, mens hele 52% bruker Fx 2.0. Hos meg er det annerledes :-\ Firefox (Ymse versjonar): 23,5% Internet Explorer 6.0: 19,2% Internet Explorer 7.0: 16.6% Opera: 15,6% Resten er på andre nettlesarar, litt ukjente, diverse IE 5.5 og 5.0 faktisk, safari, Mozilla. Har ei laaaang liste over ulike versjonar etc Frå oktober, vel og merke. Make my logo bigger cream var tøft, samme med whitespace eliminator og alt det andre:D Endret 30. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvor mange her kjører med JavaScript deaktivert? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Har noen merklige browsere i listen min jeg óg, blant annet er K-Meleon 0.9 en browser jeg ikke har så god kjennskap til. Make my logo bigger cream er genialt @JonT: Hørte du ikke at M$ har sikret seg samtlige rettigheter til Marquee and Blink-kremen? Ingen. På norgesbasis er det mindre enn 10%, sannsynligvis ned mot 4-5% i følge vår weblærer. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 10% er ganske stort tall Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er det så absolutt, og dessverre så hemmer det webutviklingen en god del. Selv om Web 2.0-trenden har fått folk til å gi mer faen og bruke Ajax så det suser etter. Men dersom det er ned mot 4-5% begynner det å ligne noe. Hvem er det som har skrudd av JavaScript, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå