Jesper Karsrud Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg satte meg selv som attending helt til jeg så dato og klokkeslett... Er borte hele onsdag fra klokken halv fem.... Får aldri dratt på Daddysmilk, jeg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hva er det for noe tull? De spiller sikkert kvart på 10 elns, cum on! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jaja, for all del.. Er ikke i Oslo igjen før halv tolv, så... Tror nok jeg må melde pass jeg, altså :/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Oppe å griner ikke så mye Noen som er med på daddysmilk på skuret imorgen eller? Naaah, får probably ny PC i morra, så skal bruke kvelden på å sette den sammen og sånt. Bestilte i går Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Lyst på jobb? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Lyst på jobb? Hah, nice. Men nei. Har. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ahh, 4 timer selvstudium om typografien i bøker... Tørt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Typografi er då ikkje så ille, vel? God bok om emnet Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Neida, det er ikke ille Men å lese x antall sider om forholdet mellom tittelsider uten å gjøre det praktisk, det er kjedelig det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Muligens verdens beste bok om emnet, Arve! Kim: Fristende, hadde det ikke vært for at jeg ikke kan nok PHP og MySQL, pluss at det er i Vestfold Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Avinstaller Flash > Legg inn Flash 9 beta > Kikk via Digital Web Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 $it = new RecursiveDirectoryIterator('./'); // RecursiveIteratorIterator accepts the following modes: // LEAVES_ONLY = 0 (default) // SELF_FIRST = 1 // CHILD_FIRST = 2 foreach (new RecursiveIteratorIterator($it, 2) as $path) { if ($path->isDir()) { echo $path."\n; } } RecursiveDirectoryIterator() ja - hvordan skal oss vanlige dødelige at disse funksjonene finnes.. Har brukt alt for masse tid på å lage min egen iterator. Jaja :-/ Er herlig å ta en titt på API'en også. http://no2.php.net/RecursiveDirectoryIterator_key Akk, hvordan klarer disse php-folkene å ha en såpass dårlig api? Suns java derimot Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Muligens verdens beste bok om emnet, Arve! Kim: Fristende, hadde det ikke vært for at jeg ikke kan nok PHP og MySQL, pluss at det er i Vestfold Pffft. Les et par bøker og flytt hit. I did it Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Står ikke noe om russejenter som bonusordning Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Står ikke noe om russejenter som bonusordning Russegutter til deg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Endelig, det har jeg venta på. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kim: Du bruker ikke noe rammeverk? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kim: Du bruker ikke noe rammeverk? Niks. Rammeverk er for wussies Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kim: Du bruker ikke noe rammeverk? Niks. Rammeverk er for wussies Haha, du har tydligvis ikke jobbet stort med rammeverk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Eventuelt for perfeksjonister med deadlines - eller hva Sebastian ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå