PoleCat Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @ PT: Det kan jeg jo gjøre. @ Arve: Ga deg jo en her lengre oppe. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 @ Arve: Ga deg jo en her lengre oppe. Det kunne vel ikkje eg sjå! /me kjeder seg, og har ingen inspirasjon.. alle andre har samla seg på hybelen til en dude, og det får eg vite først no :\ *tenke, samt nyte musikk* Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 alle andre har samla seg på hybelen til en dude Men alle vet jo at du ikke har godt av alkohol Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 alle andre har samla seg på hybelen til en dude Men alle vet jo at du ikke har godt av alkohol Var vel ingen som nevnte alkohol vel? Men han viste meg nettopp webcam derfra, og der satt alle og hadde det morro... Vel vel, av og til er det berre kjedelig.. Men la oss sette strek for søppelet, igjen. *nyte musikk med hodet planta godt på armane på pulten* Lenke til kommentar
epsil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Nå kan du jo prøve deg på XHTML 1.1 også Er ikke så mye forskjell fra HTML 4.01 strict Internet Explorer støtter ikke MIME-typen «application/xhtml+xml», som XHTML 1.1 bør sendes som. Bruk heller XHTML 1.0. Endret 21. juni 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ser at mange ikke får til MSN. Funker ikke her heller. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ser at mange ikke får til MSN. Funker ikke her heller. Åssen feilmelding får du? Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg får noe om at den ikke er tilgjengelig for øyblikket, sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 alle andre har samla seg på hybelen til en dude Men alle vet jo at du ikke har godt av alkohol Var vel ingen som nevnte alkohol vel? Men han viste meg nettopp webcam derfra, og der satt alle og hadde det morro... Vel vel, av og til er det berre kjedelig.. Men la oss sette strek for søppelet, igjen. *nyte musikk med hodet planta godt på armane på pulten* Klokka var halv 9 når du posta.. Når går vennene dine å legger seg..? Jeg reiser aldri ut før på denne tiden, og kommer som oftest hjem i 2-3 tiden om jeg først skulle bevege meg ut.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ser at mange ikke får til MSN. Funker ikke her heller. Ok, sikkert samma som her.. Får ikke innstalla på nytt heller, har en dMSN, men får ikke connecta. Satser på at det er noe med serveren, ikke noe lokalt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Eg får bruke MSN som normalt iallefall... Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Eg får bruke MSN som normalt iallefall... Samme her Nå er jeg snart ferdig med tomba.no.. Det gjenstår bare noen småproblemer med cute news og konvertering av noen av de gamle artiklene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SWEEEEEEEEEEEEEEET /me fant nettopp 1700 spenn som jeg hadde "gjemt" og deretter glemt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 blir ikke bedre enn d ! HAHAHAHAHA Nei,, Nesten en halv ny Best-i-test-LCD-skjerm.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Den råkker t&t stil As in rockemoden i Tommy & Tigeren, eller at den ga deg assosiasjoner til T&T? Trenger du hjelp så er det bare å komme inn til meg i Oslo - jeg er rå på søknader Du er leet til å skrive brev, men bare ved hjelp av en dyktig ilder som kan rette gramatikkfeil. Råkkebildene til Tommy og Tigern ja (<--delig å bruke den igjen) til det brevet. Aldri sett så mange feil på så lite skrift. Men brevet virket. Det skaffet meg en nesten gratis Samsung E700 White: Hvis denne tråden stenges, ryker fellesskapet Da anmoder jeg om alle holder seg litt mer til webdesign eller community relaterte ting PT: Stripen ligger her Det er seperate bilder fordi de ble litt store... Genialt slutt "poeng" PT: Jenter kan virkelig det der med å kjøre bil Der synes jeg moren min er rå. Hun tuter og kjefter som et uvær på folk som ikke kan kjøre bil, og burner av gårde med max turtall for å bygge opp fart, som hun kaller det. Ganske gøy å sitte på med henne Polert Hand Coded!! (sjekk denne med det samme) Hadde du klart å ikke få den validert så skulle jeg reist meg og klappet PT: Nå kan du jo prøve deg på XHTML 1.1 også Støtter dette. xhtml er mye bedre på å lære seg skikkelig struktur, da du slipper unna med alt for mye med html 4.1 PT: QUOTE (arve87 @ 12/03/2004 : 20:35) alle andre har samla seg på hybelen til en dude Men alle vet jo at du ikke har godt av alkohol Hvor mage ganger er de bildene trukket fram her i tråden nå? Daka Arve *trøste* Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 eller mange nye leker på microplex ... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 er det bare min msn messenger som har klikket ??? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Så har jeg en liten kommentar til det røde innlegget mitt. Vil gjerne presisere at selv om jeg ikke nevnte meg selv med et ord i det innlegget så er jeg fullstendig klar over at jeg må feie forran min egen dør på de punktene jeg nevnte. Var bare kraftig irritert... Hvordan pokker klarte jeg å unngå advarsler for det innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå