Vindstille Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, -metoden Får kanskje teste den neste gang. KJøle ned med kaldt vann på litt dasspapir rundt nesen er også lurt. Trikset for å få blodet til å stoppe går ut på å kjøle ned og holde blodet rundt åpningen rolig sånn at blodet stivner raskere og blodplatene får tetter åpningen. Testet Freeserials.com nå, og der åpnes bare popups om jeg trykker på lenker for å navigere rundt.Det som irriterer meg er popups som kommer når en trykker på bakgrunnen, spesielt siden jeg har en fæl vane med å markere teksten jeg leser. Bra å se det også er andre som lider av den sykdommen. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Høyreklikk -> Edit site preferences -> Open all pop-ups. Bra å se det også er andre som lider av den sykdommen. Det er en epedemi. Site preferences har eg ikkje tenkt på, nei. Danke! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Og smittsomt! Begynte med det etter å ha sett på når en kompis leste en artikkel for noen år siden, skumle saker Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Finnes det noen annen måte å lese tekst på? :| Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har en enkel måte å liste opp mapper på server med PHP? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) $it = new RecursiveDirectoryIterator('./'); // RecursiveIteratorIterator accepts the following modes: // LEAVES_ONLY = 0 (default) // SELF_FIRST = 1 // CHILD_FIRST = 2 foreach (new RecursiveIteratorIterator($it, 2) as $path) { if ($path->isDir()) { echo $path."\n; } } Noe som dette? Edit: liten kodefeil. Endret 29. oktober 2007 av rødøye Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Bleh, vanskelig å jobbe for klienter som er "designere" - arkitekter i dette tilfellet. Får tilbake en "revidert" utgave av designet mitt :--) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Få se, få se! Jobber for designere på jobben til daglig jeg, de har alltid noe å justere på. Men liker å få litt hard feedback, utvikler meg mye mer da enn hvis de bare hadde sagt at det var greit. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det kommer i boka jeg skriver om femten år :o I mine øyne er det forskjell på designere som kan ting, og kunder som leker designere. Hadde jeg fått kritikk fra en som jobber som designer, så hadde det vært annerledes. Endret 29. oktober 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Driver å sysler med en personlig blogg nå om dagen, men klarer ikke bestemme meg for hvilket domene/navn jeg skal bruke - "skaflem.net" eller "webcore.no" Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Skaflem.net høres langt mer seriøst ut. Men webcore.no har kanskje litt mer sjanse for å havne høyt på Google? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Skaflem.no? ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, kanskje jeg skulle registrert skaflem.no..... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Føler med deg Tor! Kos Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje jeg skal kjøpe det, og tjene meg rik på salget... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Føler med deg Tor! Kos Vi har jo faktisk noen sånne nå. Som han Interiørmannen, fortsatt ikke ferdig med han Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Godt å sjå det er fleire enn meg som er tidlig oppe. Tjoho. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Føler med deg Tor! Kos Vi har jo faktisk noen sånne nå. Som han Interiørmannen, fortsatt ikke ferdig med han Har vel flere enn han Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Oppe å griner ikke så mye Noen som er med på daddysmilk på skuret imorgen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå