Kim T Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen lærde kaféfolk som vet om legen kan 'svi' neseborene mine ellerno, slik at jeg slipper voldsomme blødninger fra nesa hver gang jeg er forkjøla og snyter meg? Hvem vil seg selv så vondt :-( Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hein vil... Dere Fx folk, er det muligt å få Fx til å oppføre seg som IE? Må ha IE for å komme inn på ei nettside ser du, noe som er vanskeligt, når du ikke har IE. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 IE-tab elns, eller sitter du i *nix? Hva med noe user-agent-extension-helvete? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Bah - 30dagers prøveversjonen min av Coda utgikk nå idag, og Visa'n ligger hjemme så nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å jobbe Endret 29. oktober 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tor, *nix ja. Men fant fram til denne, så problemet er løst. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du kan både "svi" med laser og fryse med tørris (eller flytende nitrogen, er litt usikker på det der). Har ikke gjort det selv.Må sjekkes. Hvem vil seg selv så vondt :-(Hvem gidder å blø neseblod hele tida? Tviler på at det er vondt. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen lærde kaféfolk som vet om legen kan 'svi' neseborene mine ellerno, slik at jeg slipper voldsomme blødninger fra nesa hver gang jeg er forkjøla og snyter meg? http://stop-nosebleeds.org/ Tror ikke fastlegen din kan stenge blodårene dine med laser, da må du nok inn på sykehuset på øre-nese-hals avdelingen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, -metoden Får kanskje teste den neste gang. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det noen lærde kaféfolk som vet om legen kan 'svi' neseborene mine ellerno, slik at jeg slipper voldsomme blødninger fra nesa hver gang jeg er forkjøla og snyter meg? Gå til øre-nese-hals-lege, de fikser det. Gjør ikke vondt, men lukter litt bacon. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sjå om du får tak i en boks med flytande nitrogen på, veit du finn det om du ranar sjukehus. Så stikk du berre den oppi nasa og trykker på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg gjorde dette i begge nesebordene da jeg var liten. Men jeg blør fortsatt mye neseblod den dag idag. Det er kanskje mulig at det bare hjelper i noen få år - ikke vet jeg! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tidenes dårligste koding Jeg gadd ikke bruke tankekraft på det. Så går igjennom den ene listen x antall ganger, der x er antall templates Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Uffameien, Stein. Thomas Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kva er det eigentlig opera definerar som uønskte sprettoppvindauge? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 alle popup som starter av seg selv. De som derimot kommer av en lenke (aka "smiley-knappen" her på forumet) er snille popups. Tror jeg Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det høyrast fornunfig ut det, men det stemmar ikkje alltid. piczo-sider med fleir klarar å starte spettopvindauge allikevel. Ja, eg veit at piczo var eit dårleg eksempel, men det var det eg kom på no. Freeserials.com og andre slike sider klarar det vel og. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Testet Freeserials.com nå, og der åpnes bare popups om jeg trykker på lenker for å navigere rundt. Det som irriterer meg er popups som kommer når en trykker på bakgrunnen, spesielt siden jeg har en fæl vane med å markere teksten jeg leser. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Opera burde hatt ei liste over kvite sider som kan opne popups. Det med å trykke på linkene stemmer jo. Har ikke koblet det -- pleier bare å finne alle popupene senere Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Høyreklikk -> Edit site preferences -> Open all pop-ups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå