Lokaltog Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Splash er en pain in the butt. Unngå det for enhver pris. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Da kjører jeg nok det siste jeg tenkte på.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 +rep til den som nevner en positiv ting ved en splash-screen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Til å velge språk, disclaimers ang. upassende innhold. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 +rep til den som nevner en positiv ting ved en splash-screen. Innlogging på intranets ol. ()... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Tor: Streetcred +1 Har sett en del profesjonelle designere som bruker en splash for å kunne velge mellom HTML eller Flash-versjon av nettstedet deres, samt en mulighet for å legge inn litt fancy art. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hah, jeg syns jeg fikk et glimt av PT på TV2 nå i stad, fra stadion, med et stort glis. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 +rep til den som nevner en positiv ting ved en splash-screen. Innlogging på intranets ol. ()... Ein innloggingsskjerm er litt meir enn berre splash då Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva synes dere om følgende side: http://www.losh-designs.com/heggland.no/ En kompis av meg som har mekket den, og han mener den ser bra ut. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Herlig, 6/6 Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Aaww, dere husket Hvorfor sier folk "designen"? Fordi det heter en design? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Men det høres jævla ulogisk ut? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Splash-sider er fine til show-off for en Flash-designer, dersom kunden blir fort fasinert over bevegende dingser, lys og andre ting. Jeg sier ikke det er en bra måte, men en metode som kan selge. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva synes dere om følgende side:http://www.losh-designs.com/heggland.no/ En kompis av meg som har mekket den, og han mener den ser bra ut. Helt herlig. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Men det høres jævla ulogisk ut? Det er fordi du er vant til vranglæren. En jente høres også bedre ut en ei jente for mange, selv om sistnevnte er riktig (Hold kjeft alle Bergensere - dere får ikke lov å snakke om kjønn siden dere ikke klarer å holde styr på tre en gang...) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 "Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/losh-designs/web/losh-designs.com/index.php on line 86" Says it all. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Men det høres jævla ulogisk ut? det heter vel ogsa et avatar, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Aaww, dere husket Hvorfor sier folk "designen"? Fordi det heter en design? Men det heter vel "et design"?. Så dere designet til xxx? Kan ikke forestille meg at det heter "så dere designen til xxx?" Kim... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Samt "Eit fora, fleire forum", og "Ein konto, fleire konti" og litt sånt. Lenke til kommentar
Losh Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Haha, Loathsome, har ALDRI sagt at designet ser 'bra' ut, sa at det så greit nok ut. Lagde det designet for 1 år siden og då... tilleg lagde jeg designet slik som kunden ville ha det. Kunden er fornøyd med dette designet, så gidder ikke gjøre noen endringer på det ^^ Endret 28. oktober 2007 av Losh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå