jorgis Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg fyllte en gang en gmail-konto til randen (100%). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Definér telletråd for meg, Tor. (...) til randen (100%). Godt at du spesifiserer at randen = 100% Endret 28. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Så man kan "oppdatere" uten å miste innstillinger o.l? Jepp, det er ikke noe problem, Tor! Første post fra Leopard selv, og jeg kan ikke gjøre annet enn å støtte det Jesper sa! Nydelig OS! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer med dagen, enden. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer, enden! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Enden er nær Hvorfor sier folk "designen"? Endret 28. oktober 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Grattis enden Hvorfor sier folk "designen"? Irriterer meg over det selv! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Enden er nær Gratulerer med dagen, ja Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvorfor sier folk "designen"? Her i Bergen, eller? De har det jo i alle fall med å vri alt over til døve ord med -en-endinger. Gratulerer med dagen, enden. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Gratulerer med dagen, enden. Endret 28. oktober 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer Enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer med dagen, Enden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer med dagen, Jørgen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Grats med da'n, Jørgen! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Er hierarkiet eller tittelnivået viktigst? Kom til å tenke på dette, siden jeg sitter og hjelper Tor med sIFR3. ^_^ Eksempelet er som følger; dere skal lage en nyhetssak, eller kanskje aller helst en liste med slike, der sakene både har stikktitler og titler. Stikktittelen i seg selv skal være mindre av utseende, men være plassert over hovedtittelen. Alternativ 1: Stikktittelen bør ha det høyeste overskriftnivået av de to fordi den er øverst i dokumentet. På denne måten blir hierarkiet "riktig", saker vil høre sammen i en outline av dokumentet. Alternativ 2: Stikktittelen bør ha det laveste overskriftnivået av de to, siden den er mindre viktig enn hovedtittelen. På denne måten vil hierarkiet bli feil, og en outline av dokumentet se forvirrende ut, men overskriftenes viktighet reflekteres av overskriftnivå. For å illustrere forskjellene; <!-- Alternativ 1 --> <div class="article"> <h2>Stikktittel</h2> <h3>Hovedtittel</h3> <!-- Annet tull, ingress og les mer --> </div> <!-- Alternativ 2 --> <div class="article"> <h3>Stikktittel</h3> <h2>Hovedtittel</h2> <!-- Annet tull, ingress og les mer --> </div> Jeg heller helt klart mot alternativ 2, men vil gjerne høre gode argumenter mot om dere har noen. Endret 28. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Mitt argument mot alternativ 1 er at når du har noe à Dette Så er artikkelserien "Robinson & Fredag" - og artikler under denne serien er da H3. Men nå har jeg byttet slik at stikktittelen er en paragraf, har ikke tenkt så mye over hva som er best. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Outline blir jo heilt feil i alternativ to - eg ville gått for denne metoden: <div class="article"> <h2>Hovedtittel</h2> <h3>Stikktittel</h3> <!-- Annet tull, ingress og les mer --> </div> ...for å så posisjonere hovedtittelen under stikktittelen vha. CSS. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Men er ikke en artikkel i en artikkelserie underliggende til serien? Serien har jo flere artikler. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Dét er sant - da blir det omvendt (i mitt hovud) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Make up ur mind >_> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå